021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

علت های خرابی موبایل Plus 7 iphone

بهترین آموزش تعمیرات موبایل

در زمان گذشته تا امروزه استفاده از گوشی های هوشمند بسیار رایج بوده است . امروزه با امدن گوشی های جدید و هوشمند استفاده از آن نسبت در ز مان گذشته افزایش بیشتری نیز پیدا کرده است . همچنین به دلیل استفاده مداومی که در طول روز از آنها میشود خرابی این دستگاه هم بسیار افزایش پیدا کرده است .

علت سینک نشدن موبایل آیفون چیست ؟

از جمله نرم ‌افزارهایی که در این گوشی‌ها ، آیتونز می‌باشد . در صورتی که مشکلی در آن ایجاد شود ، برای موبایل آیفون مشکلات بسیاری به وجود خواهد آمد . یکی از مواردی که در زمان استفاده از آیتونز ممکن است ایجاد شود ، سینک نشدن موبایل می‌باشد که برای برطرف کردن آن باید ابتدا باید مطمئن شوید که دسترسی به اینترنت وجود دارد سپس حتماً باید سیستم عامل موبایل آیفون اپدیت شود و بعد تنظیمات زمان و ساعت در موبایل آیفون باید بررسی شده و به روزرسانی شود و اطلاعات حساب اپدیت شود ، موبایل آیفون را فورس ریست نمایید .

بیشتر بخوانید :    اموزش بروکر فارکس

علت خرابی تاچ موبایل ایفون چیست ؟

 یکی از اصلی ترین نشانه های خرابی LCD گوشی آیفون ، کار نکردن تاچ و یا بروز مشکلاتی و تاخیر در کارکرد تاچ گوشی است . برای مطمئن شدن از این مشکل باید یک بار گوشی را هارد ریست یا حتی فکتوری ریست نمایید . اگر مشکل برطرف نشد باید به تعمیرات آن پردازیم .

ابتدایی ترین راه حل برای برطرف کردن مشکل پیامک در گوشی آیفون خاموش و روشن کردن دستگاه است . پس کافی است یک بار گوشی را ریستارت کرده و یا که کلا آن را خاموش و سپس روشن کنید . با ریستارت کردن یا ریبوت کردن گوشی بسیاری از مشکلات و باگ های نرم افزاری در گوشی برطرف می شود و ممکن است پیام ها بعد از آن بدون مشکل فرستاده و یا دریافت شود .

آموزشگاه تعمیرات انواع موبایل
ریستارت شدن خودکار آیفون :

iOS  به عنوان یکی از سیستم عامل ها برای گوشی های هوشمند هستند که بدان معنا نیست که آیفون باگ یا مشکلی ندارد . امکان رو به رو شدن با مشکلاتی همچون تصحیح خودکار روی صفحه کلید و یا عدم عملکرد سرویس های مکان در آیفون شما زیاد می باشد . از مشکل های مشابه دیگر این سیستم میتوان به ریستارت شدن خودکار آیفون اشاره نمود .

یکی از دلایلی که باعث می شود آیفون به صورت خودکار ریستارت شود ، کم بودن حافظه گوشی شما می باشد . گوشی آیفون ، حافظه و رم محدودی دارد و نداشتن حافظه کافی در رم باعث از کار افتادن سیستم شما شود . با پاک کردن تمامی برنامه‌ها میتوانید حافظه خود را خالی کنید .

بیشتر بخوانید :   تعمیر گوشی نوکیا X 30

چرا گوشی آیفون روشن نمیشود ؟

ابتدا باید گوشی خود را شارژ کنید .   ممکن است باتری‌ها کاملاً خالی شده باشند و اولین دلیل روشن نشدن آیفون هستند . شارژر خود را به برق متصل کنید  و 30 تا 60 دقیقه صبر کنید تا گوشی شما بتواند برق کافی برای راه اندازی مجدد دریافت کند . و سپس بعد از این تایم ها گوشی خود را مجدد روشن کنید . همچنین ممکن است مشکل از شارژر گوشی باشد که باید آن را با دو کابل امتحان نمایید .

آبخوردگی برد موبایل آیفون :

وقتی قطعه مادربرد با آب تماس پیدا میکند ، جریان جهش موجب اتصال کوتاه می‌شود . این مورد باعث می‌شود دستگاه شما خاموش شود . آبخوردگی برد می تواند یک واکنش شیمیایی ایجاد کند که در این قطعه به شکل قارچ و جلبک خود را نشان میدهند . پس ، اگر دستگاه شما خیس شد ، مطمئن شوید که بلافاصله خاموش شده و به سرعت گوشی خود را خشک کنید .

آموزش تعمیرات موبایل آیفون مهیاد برزین
خیس شدن موبایل و خرابی آن :

خیس شدن گوشی زمانی اتفاق می‌افتد که گوشی شما در آب خیس شده یا حتی درون آب افتاده باشد . هیچ تلفنی نمی‌تواند به مقاومت دائمی در مقابل آب ببالد . اگر متوجه شدید که گوشی شما در آب افتاده است ، باید سریعا گوشی را خاموش کنید . خیس شدن قطعات موبایل موجب خرابی آنها و در آخر از کار افتادن کل موبایل میشود . در صورت آبخورگی موبایل تلفن ممکن است بیش از حد گرم شود ، ممکن است صفحه نمایش سفید یا سیاه شود ، اسپیکر گوشی ممکن است از کار بیفتند یا شروع به خرابی کنند ، ممکن است کالیبراتورها بسیار حساس دچار خرابی شوند و ممکن است عملکرد کلی گوشی متوقف شود .