021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

اموزش بروکر فارکس

اموزش بازار مالی فارکس

خرید و فروش ارز کار ساده ای می باشد و میتوانید با مراجعه به بانک ارز خریداری کنید . فارکس مانند بسیاری از بانک‌ها ، مؤسسات و شرکت‌ هاست . سرمایه گذاران در فارکس همیشه درحال خرید و فروش ارز هستند .

بروکر یا کارگزاری که حساب معاملاتی برای شما ایجاد می‌کند و با نام کاربری و پسوردی که در اختیارشما قرار می‌دهند ، دسترسی شما به بازار فارکس راهم فراهم می نمایند . شما مقدار پولی که برای معاملات کنار گذاشته‌ای در به حسابی که در کارگزاری بازکرده‌اید و به نام خودتان است واریز می‌کنید و بعد از آن به کمک بروکر در بازار فارکس معامله می‌کنید .

در این بازار ارزهای کشورهای مختلف با یکدیگر مبادله می‌شوند . بازار فارکس به دلیل وجود عرضه و تقاضای متفاوت در کشورها ، امکان خرید و فروش ارزها را با نرخ‌های متغیر ایجاد می‌کند . در این بازار ، شما با تغییر قیمت ارز سود کسب می‌کنید . این یعنی شما مقداری ارز خارجی را میخرید و پس از نوسانات قیمت و افزایش نرخ ، آن ارز را در بازار با قیمت بیشتری میفروشید .

  بیشتر بخوانید  :      اموزش تعمیرات مایکروفر ویرپول

مزایای فارکس برای افرادی که علاقه مند هستند وارد این بازار شوند شامل : بازارهای فارکس از نظر معاملات روزانه در جهان ، بزرگترین بازار می باشند . ورود و خروج از یک معامله ، در هر یک از ارزهای اصلی ، را در کسری از ثانیه برای یک توسعه یک و چک در اکثر شرایط آسان می‌کند . توانایی اجرای مدیریت سرمایه صحیح بر روی معاملات و قابلیت استفاده از ابزار معاملاتی همچون اندیکاتورها و اکسپرتها بزرگترین و نقدینه ترین بازار است و همه ی ارزهای خارجی جها نرا شامل می‌شود . کسب درآمد دلاری و دو طرفه بودن شما در این بازار هم درحالت صعودی وهم در حالت نزولی بازار سود میکنید . از دیگر مزایای بازار مالی فارکس فعالیت شبانه روزی بازار می باشد . ساعت کار بازار فارکس به صورت شبانه روزی از دوشنبه تا جمعه می‌باشد . بنابر این شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز که فرصت معامله‌ گری را دارید شروع به ترید کرده و کسب درآمد کنید .

اموزشگاه بازار مالی فارکس در تهران

بروکر :

برای سرمایه گذاری و خرید سهام شرکت‌های مختلف جهان نیاز به بروکر است تا شما بتوانید سفارش خود را در آن ثبت نمایید . این بروکر مانند واسطه‌ای در بین خریدار و فروشنده کار می‌کند و در ازای انجام این کار کارمزدی به ان داده میشود . بروکر دقیقاً همین کار را در کل جهان انجام می‌دهد و افراد می‌توانند دارایی‌های که دارند را از بروکرها خریداری نمایند .

تحلیل بازار فارکس :

سرمایه گذارانی دربازارفارکس موفق هستند که توانسته باشند به خوبی این بازار را تحلیل نمایند . روش‌های تحلیلی مختلفی وجود دارد که سرمایه گذاران از طریق آن‌‎ها می‌توانند روند بازار را به خوبی تشخیص دهند و سرمایه کمشان را افزایش دهند . لازم به ذکر است که بدون آشنایی با روش‌های تحلیلی و آموزش فارکس حرفه ای به هیچ عنوان اقدام به سرمایه گذاری نکنید ؛چرا که ممکن است سرمایه‌ تان را در کسری از ثانیه از دست دهید . تحلیلاتی راکه بر روی نمودارهای قیمتی با استفاده از ابزارهای تحلیلی هم چون کندل است یک ، خط روند ، کانال‌ها و غیره انجام می‌شوند به سرمایه گذار دید بهتری نسبت به بازار می‌دهد .

  بیشتر بخوانید  :       آموزش مفاهیم بازار جهانی فارکس

در ادامه شما را با 3 روش تحلیلی که سرمایه گذاران در بازارهای فارکس استفاده می‌کنند ، آشنا خواهیم کرد .

پیپ پوینت :

به واحد اندازه گیری پیپ و مقدار تغییری که در تبادل جفت ارزهای مختلف ایجاد میشود پیپ گفته میشود . درواقع پیپ واحد اندازه گیری نوسان بازار فارکس میباشد وبه هر واحد تغییر قیمت در این بازار را یک پیپ میگویند . هر پوینت نیز یک دهم پیپ می باشد که برای اندازه گیری دقیق تر میزان نوسانات قیمت بازار به وجود آمده است .

بروکر ها بازار فارکس با توجه به بین‌المللی بودن این بازار در کشورهای مختلف نیز کار میکنند و به همین دلیل از قوانین مختلفی نیز پیروی میکنند . به دلیل اینکه کارگزارهای بازار فارکس در کشورهای مختلف فعالیت دارند از قوانین مربوط به کشور خود نیز استفاده می نمایند .

اموزش فارکس در تهران

نهادهای نظارتی در سطح جهانی نیز بر فعالیتهای این بروکرها کنترل دارند و قوانین خاصی برای آنها ایجاد شده است که باید از این قوانین نیز پیروی کنند . تمامی کارگزاران یا بروکرها بازار فارکس در تمام نقاط دنیا باید این قوانین را نیز اجرا کنند .

از جمله قابلیت ‌های مهم بازار فارکس میتوانیم به اهرم مالی نیز اشاره کنیم . اهرم مالی به سرمایه گذاران این امکان را می‌دهد تا با سرمایه‌گذاری کمی ، حجم بزرگی از معاملات را انجامدهند . این ویژگی می‌تواند سود آوری را بالا ببرد ، اما در عین حال خطرات بیشتری هم به همراه دارد .