021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

معرفی و آموزش تعمیرات کولر گازی

آموزشگاه تعمیرات کولر گازی مهیاد برزین

معرفی و آموزش تعمیرات کولر گازی اسپیلت ، یکی از شغل های پرطرفدار محسوب می شود. چرا که اسپیلت یا کولر گازی در هر دو فصل سرما و گرما کارایی دارد. برای همین بازار کار تعمیرکاران اسپیلت مانند تعمیرکاران کولر های آبی نبوده و محدودیتی به فصل تابستان ندارد .

بیشترین خرابی ها و مشکلات کولر گازی مربوط به ترموستات آن ها می شود. اگر ترموستات دچار مشکل و خرابی بشود ، کمپرسور نیز به دنبال آن به مشکل میخورد. پس مهمترین نکته هنگام تعمیر کولر گازی یا اسپیلت ، کنترل کردن ترموستات است.

آموزشگاه مهیاد برزین نیز با دارا بودن شعبه های فعال در تهران ،بومهن ،فردیس ، اسلامشهر اقدام به برگزاری کلاس ها و دوره های آموزش تعمیرات کولر گازی اسپیلت  کرده است.

امروزه دیگر از کسی پنهان نیست که تعمیرات یکی از کارهای پردرآمد در ایران است و در این میان آموزش تعمیرات کولر گازی یکی دیگر از رشته های پر درآمد در حوزه لوازم خانگی و رفاهی است که بسیار پر کاربرد است.

خیلی از خانه ها دیگر به کولر گازی مجهز شده اند و همین باعث اهمیت این حرفه را می باشد.

بیشتر بخوانید :             انواع کولر گازی اسپیلت ایرانی

آموزش نصب کولر گازی یکی از بهترین دوره های آموزشی محبوب در میان افراد جویای کار می باشد که به دلیل بازار کار عالی و پرسود بودن استقبال زیادی از آن شده است. کولرهای گازی و اسپیلت ها در سال های گذشته پیشرفت زیادی داشته اند و به علت مزایای بسیاری که دارند نسبت به انواع سیستم های سرمایشی دیگر، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. آموزشگاه فنی حرفه ای مهیاد برزین با سابقه ای درخشان و برخورداری از مدرسین و متخصصین با تجربه و حرفه ای به ارائه آموزش های عملی و تئوری در رابطه با نصب انواع کولر گازی می پردازد و در پایان دوره به کارآموزان مدرک فنی حرفه ای داده می شود و آنها را به بازار کار معرفی می کنند.

آموزش تعمیر کولر گازی

کارآموزان در پایان دوره تعمیر کولر گازی پس از دریافت تمام مهارت‌های لازم، می‌توانند با راهنمایی اساتید و پشتیبانی همیشگی آموزشگاه به آسانی جذب بازار کار تعمیر کولر گازی شوند و از درآمد بالای تعمیر کولر گازی استفاده کنند.آموزش نصب کولر گازی و تعمیر آن به صورت تخصصی آموزش داده می شود. با شرکت در دوره‌های نصب و تعمیرات کولر گازی در مدت زمانی کوتاه به یک نصاب و تعمیرکار حرفه‌ای و عالی کولر تبدیل شده و آماده ورود به بازار کار می‌شوید.

 کولر های گازی اسپیلت جزء دسته بندی سیستم های تهویه مطبوع خانگی و سبک قرار میگیرند باتوجه به استفاده زیاد از این تجهیزات در ساختمانها و به دلیل وجود نداشتن نیروی متخصص کافی در حوزه تعمیرات و سرویس این دستگاه ها بستر مناسبی جهت کار و فعالیت در این شغل را فراهم کرده است

بیشتر بخوانید :            بهترین اموزشگاه تعمیرات کولر گازی

آموزشگاه مهیاد برزین پس از آموزش کامل و حرفه ای تعمیر و نصب کولرهای گازی در صورت تمایل شما را به شرکت های اجرایی در این زمینه معرفی می کند تا بتوانید در بازار کار فعالیت خود را اغاز کنید.

برای یاد گیری هر چه بهتر و آموزش تعمیر کولر باید تمامی مراحل آموزش به صورت تئوری و عملی باشد که کارآموزان بتوانند با انجام کار عملی یادگیری اندازه را داشته باشند. تمامی مراحل دوره آموزشی توسط خود کارآموز و زیر نظر استاد می باشد تا در صورت وجود هرگونه مشکل استاد راهنمایی لازم را انجام بدهد.

آموزش تعمیرات کولر گازی

برای شناختن یک آموزشگاه حرفه ای و تخصصی کولر گازی در تهران، می‌توان به چندین نکته مهم توجه کرد که عبارتند از:

  • تجربه و تخصص اساتید
  • محتوای آموزشی
  • تجهیزات و تکنولوژی
  • دریافت مدرک معتبر
  • متعهد و حرفه ای بودن
  • امکانات و محیط آموزشی

آموزشگاه مهیاد برزین یکی از معتبرترین مراکز آموزشی حوزه تاسیسات و تهویه مطبوع، دوره های آموزشی با کیفیت و به صورت 100% عملی و تضمینی برای کارآموزان برگزار می شود.