021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

نحوه تعمیرات ماشین لباسشویی سام الکترونیک

اموزش تعمیرات لوازم خانگی

سام الکترونیک یکی از برندهای خوب ایرانی است که مشخصات خوبی دارد و قیمت خوب نیز یکی از این مشخصات خوب آن به شمار می‌رود . این محصول ، در ازای یک قیمت مناسب ، به شما امکاناتی نظیر ۱۴ برنامه‌ی مختلف شستشو برای انواع لباس و همینطور مصرف برق پایین ارائه می‌دهد . سیستم شستشوی سریع در دو حالت ۱۵ دقیقه و ۴۲ دقیقه ، و سیستم شستشوی اشاره کنیم .

همچنین ، اگر لباس‌هایی دارید که لکه‌های سخت و قدیمی دارند ، این لباسشویی امکان خیساندن لباس‌ها برای حذف لکه‌های سخت را نیز دارد . دارای رتبه انرژی ای است . پس با محصولی کاملا کم مصرف طرف هستیم که برق کمی مصرف می‌کند و نیاز نیست از بابت اضافه شدن به هزینه قبض برق خود نگرانی داشته باشیم .

علت صدای زیاد ماشین لباسشویی سام الکترونیک :

امکان دارد ماشین لباسشویی سام الترونیک تراز نشده باشد که در این شرایط برای حل کردن مشکل صدای زیاد در آن باید اقدام به تراز کردندوباره این ماشین لباسشویی کنید .

شاید در جیب یکی از لباس های شما یک جسم کوچک باشد که با خوردن به شیشه و دیواره ماشین لباسشویی در موقع چرخش سب ایجاد صدا شده باشد برای حل کردن ایراد در این شرایط قبل از قرار دادن لباس ها در ماشین لباسشویی سام الکترونیک آن ها را چک کنید . ایجاد صدا میتواند به دلیل خراب شدن یکی از قطعات داخلی در ماشین لباسشویی سام الکترونیک ایجاد شده باشد .

  بیشتر بخوانید :         عیب یابی جارو رباتیک   

علت لرزش زیاد ماشین  لباسشویی سام الکترونیک :

تراز نبودن ماشین لباسشویی سام الکترونیک از مواردی است که میتواند منجر به ایجاد لرزش زیاد در ماشین لباسشویی سام الکترونیک شود و برای رفع کردن ایراد در این شرایط باید اقدام به بررسی و تراز دوباره پیچ های ماشین لباسشویی سام الکترونیک کنید .

شاید فنرهای دیگ ماشین لباسشویی سام الکترونیک که باعث نگه داشتن و برخورد نکردن دیگ با بدنه میشوند خراب شده باشند .

در صورت کم بودن بار ماشین لباسشویی سام الکترونیک شاهد لرزش های زیاد در آن خواهید بود ، که برای رفع کردن لرزش در این شرایط باید مقدار استاندارد لباس را در ماشین لباسشویی سام خود قرار دهید .

علت روشن نشدن ماشین لباسشویی سام الکترونیک :

شاید پریزی که ماشین لباسشویی خود را به آن وصل کرده اید خراب بوده و یا اتصالی داشته باشد در این شرایط پریز دیگری را برای اتصال ماشین لباسشویی خود انتخاب کنید . امکان داردبرق شهری شما قطع باشد .

آموزش تعمیر ماشین لباسشویی

در صورت ایجاد ایراد در سیستم برق ماشین لباسشویی سام دکمه خاموش و روشن آن از کار افتاده باشد . خراب بودن موتور و میکروسوئیچ در ماشین لباس شویی از دیگر دلایلی است که باعث روشن نشدن ماشین لباسشویی سام میشود .

دلیل نشتی آب از ماشین لباسشویی سام الکترونیک :

نشتی آب در ماشین لباسشویی سام ازایراداتی است که در موقع  برطرف نشدن میتواند باعث آسیب رساندن به رنگ بدنه ماشین لباسشویی سام شود . شایداتصال شلنگ تخلیه از قسمت پشتی ماشین لباسشویی سام شما جداشده باشد که برای برطرف کردن مشکل در این شرایط ابتدا ماشین لباسشویی را کمی جلو کشیده و پس از آن برای اصلاح این اتصال اقدام کنید .

دلایل خرابی برد الکترونیکی ماشین لباسشویی سام الکترونیک :

  • نوسانات برق
  • خازن ها
  • فیوز ها

  بیشتر بخوانید :        دلایل خرابی جارو برقی سارکس

  • نفوذ آب داخل برد ماشین لباسشویی سام الکترونیک و ایجاد اتصال
  • استفاده مداوم از ماشین لباسشویی سام الکترونیک
  • استفاده بیش از انداره تحمل وزن ماشین لباسشویی سام الکترونیک

نشانه های خرابی برد ماشین لباسشویی سام الکترونیک :

روشن نشدن ماشین لباسشویی سام : ماشین لباسشویی سام شما کامل روشن نمی شود شاید برد الکترونیکی لباسشویی خراب شده است .

نشان ندادن نمایشگر : اگر نمایشگر دیجیتال ماشین لباسشویی سام  شما وقتی که ماشین را روشن می کنید نشانی نمی دهدبرد الکترونیکی خراب است .

کارکردنامنظم ماشین لباسشویی سام : اگر ماشین لباسشویی سام شما به طور نامنظم کار می کندمی تواند در هنگام شستشو خاموش شود یا یهویی برنامه را تغییر دهد ، این نیز امکان دارد به خاطر خرابی برد الکترونیکی باشد .

آموزش تعمیرات لباسشویی ظرفشویی

سرویس کردن ماشین لباسشویی سام :

 سرویس به موقع ماشین لباسشویی سام سبب بهترشدن در عملکرد لباسشویی ، زیاد شدن عمر دستگاه لباسشویی سام و کاهش هزینه شده در آخرسبب جلوگیری از ایجاد مشکل در وظیفه دیگر قطعات خواهد شد . با سرویس ماشین لباسشویی سام در زمان مناسب مشکلات دستگاه لباسشویی سام پیدامیشود و رفع شده ، عملکرد دستگاه بهبود پیدا کرده ، میزان مصرف انرژی لباسشویی سام کاهش پیدا کرده و طول عمر ماشین لباسشویی سامزیاد پیدا می کند .