021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

نحوه تعمیر گوشی گلکسی سامسونگ s 9

آموزش تعویض قطعات گوشی

گوشی اس 9 گوشی‌ جدیدی میباشد که سامسونگ حساب ویژه‌ای روی فروش آن‌ باز کرده است . گوشی‌های جدید آن‌قدرها متفاوت طراحی نشده‌اند ؛ اما تا جای ممکن تغییراتی را به خود دیده‌اند که کاربرپسند‌ترین حالت ممکن تا کنون را داشته باشند . علاوه بر طراحی زیبا و چشم‌نواز ، سخت‌افزار هم چند پله‌ای پیشرفت کرده تا خریداران راضی شوند . 

. راه‌حل موفق برای  زیبایی و کارایی بیشتر تغییر مکان حسگر اثرانگشت در اس 9 می باشد .  حسگر اثرانگشت حالا به زیر لنز دوربین انتقال داده شده و این باعث شده تا بتوان به راحتی از آن استفاده کرد . حتی برای بهترین شدن ماجرا ، این حسگر و دوربین کمی از قاب پشتی بیرون زده‌اند تا لمس حسگر راحت‌تر باشد . درست است که تنها دوربین و حسگر از قاب پشتی بیرون زده‌اند اما همین مقدار کم هم سبب می‌شود تا هنگام کارکردن با اس 9 گوشی کمی روی سطوح صاف بالا و پایین برود .

دیر شارژ شدن باتری گوشی اس 9 :

اگر گوشی شما به آرامی شارژ می شود ، کافیست گزینه فست شارژ را در تنظیمات فعال کنید . ابتدا به تنظیمات بروید سپس بر روی باتری کیک کرده و گزینه شارژ سریع را فعال کنید . بعد از انجام این مراحل گوشی شما سریع تر شارژ خواهد شد . زمانی که شما گوشی خود را به شارژر وصل می کنید پیام شارژ سریع نمایش داده می شود .

قطع شدن وای فای گوشی اس 9 :

روتر و وای فای را مجدد راه اندازی کنید . مجدد به وایفای متصل شوید و ببینید آیا ایراد حل شده است یانه اگر این کار به شما کمکی نمی کند ، تنظیم مجدد روتروایفای را انجام دهید . هر روتر تنطیمات مربوط به خود را دارد رعایت این مسئله در حل مشکل ، کمک زیادی خواهد کرد . پاک کردن لیست شبکه هایی که قبلاً به آن متصل شده اید می تواند راه حل مناسبی برایقطع شدن وایفای باشد تنظیمات را باز کنید بر روی فراموشی شبکه بزنید . بعد از انجام این کار دوباره به شبکه وایفای متصل شوید .

تنظیم کردن حساسیت صفحه نمایش اس 9 :

حساسیت صفحه نمایش ممکن است ناشی از افتادن و یا بخاطر محافظ صفحه نمایش باشد . به قسمت تنظیمات بروید وبر روی خصوصیات پیشرفته کلیک کنید سپس بر روی حساسیت لمسی کلیک کنید . می توانید از این گزینه برای حساسیت لمسی صفحه نمایش استفاده کنید و ایراد را رفع کنید .

آموزش عیب یابی موبایل

ایراد اسپیکر گوشی اس9 به دلیل آبخوردگی :

کاربران گوشی اس 9 می توانند گوشی های خود را به محیط های مرطوب ببرند . با این حال ممکن است ورود آب به اسپیکر برای آن ایجاد مشکل کند بروز این مشکل به علت وارد شدن آب به کوره بلندگو است . اگر اسپیکر گوشی شما دچار آب خوردگی شده است سعی کنید گوشی را سریع خشک کنید .

 مشکلات نرم افزاری گوشی اس 9 : 

گوشی را از طریق دکمه های سخت افزاری ری استارت کنید . در نهایت اگر بازهم مشکل پابرجا بود ، می توانید گوشی را به تنظیمات کارخانه بازگردانید . با این کار همه اطلاعات و برنامه های روی گوشی شما را پاک میکند ، قبل از انجام این کار از تمام اطلاعات روی گوشی بکاپ بگیرید .

مشکل بزرگ نمایی تصاویر گوشی اس 9 :

گوشی اس 9 دارای صفحه نمایش با کیفیت است که مصرف باتری بالایی دارد . سامسونگ برای صرفه جویی در مصرف باتری رزولیشن اف اچ دی را ارائه داده است . اگر از رزولیشن اف اچ دی استفاده می کنید امکان دارد با مشکلاتی در کیفیت تصویر روبه رو شوید . برای حل این مشکل ابتدا وارد تنظیمات شوید و به قسمت صفحه نمایش بروید و گزینه وضوح تصویررا انتخاب کنید . با تغییر اف اچ دی به کیو اچ دی مشکل کیفیت و بزرگنمایی تصاویر حل خواهد شد .

ایرادارسال خودکارعکس از پیام رسان با گوشی اس 9 :

این اتفاق نگرانی زیادی را برای حریم خصوصی کاربران این گوشی ایجاد کرده است ، زیرا امکان دارد که هر عکسی از گوشی شخص به مخاطبین ارسال شود . سامسونگ به روز رسانی او تی ای را برای حل این خرابی ارائه کرده است .

بهترین آموزشگاه تعمیر موبایل

به اطلاعات برنامه پیام رسان بروید سپس بر روی مجوز برنامه ها کلیک کنید و ذخیره سازیرا فعال کنید . بعد از انجام این کار برنامه پیام رسان به تصاویر شما دسترسی نخواهد داشت و دیگر قادر به ارسال آنها نخواهد بود .

تمام صفحه نبودن برنامه ها در گوشی اس 9 :

برای حل کردن این ایراد بایدبه تنظیمات بروید سپس بر روی گزینه صفحه نمایش کلیک کنید . گزینه تنظیمات آن را پیدا کنید . گرینه تمام صفحه برنامه را باز کنید . گزینه ای برای فعال کردنو غیر فعال کردن حالت تمام صفحه برنامه ها وجود دارد . حالت تمام صفحه را برای همه برنامه ها فعال کنید .