021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

نحوه تعمیر گوشی گلکسی A 22

آموزش تعمیرات موبایل

گوشی سامسونگ گلکسی ای ۲۲ از بهترین گوشی های 2021 محسوب می‌شود . موبایل ای22  شباهت زیادی به گوشی ام 32 دارد . جنس پشت این گوشی از گلکستیک است و شبیه به شیشه است و زمان لمس کردن ، عالی به نظر می‌رسد .

موبایل  وسیله‌ای برای ارسال و دریافت صدا و عکس از راه فرکانس رادیویی در کل جغرافیا است . منظور از تلفن موبایلدستگاهی است که برای وصل شدن به شبکهٔ تلفن همراه به کار گرفته می‌شود . ۴۵ سال ازتولید اولین موبایل می‌گذرد و این وسیله کوچک طوری در زندگی ما را تاثیرداشته که اگر از آن دور باشیم ، احساس فلج بودن می‌کنیم . تماس تلفنی دیگرپیش پا افتاده ترین کاربرد موبایل حساب می‌شود و برای انجام کارهای زندگی‌ به گوشی‌های همراه وابسته‌ هستیم .

تعمیرات گوشی A 22 :

پیشرفت های تکنولوژی یک قدم سریع بر سبک زندگی مدرن تر و عملی تر اثر دارد . این گونه زندگی بسیار نزدیک به توسعه فن آوری ، به ویژه در تلفن همراه است . 

توسعه تکنولوژی برای تلفن همراه در تقاضای بزرگ توسط جامعه گسترده تر به ویژه کاربران این ابزار بسیاری از ابزارهایی که در بازار عرضه می شوند تا رقابت قوی تر شود و باید با تکنولوژی موجود در محصول به تعادل برسد .

تعویض تاچ ال سی دی A22

در اثر حادثه ممکن است گوشی همراهمان از دستمان بیوفتد یا از جای بلندی به زمین پرت شود و ال سی دی گوشی بشکند در این شرایط گلس یا ال سی دی امکان دارد شکسته شده باشد . به طوری که صفحه نمایش موبایل شما روشن است و فقط گلس فنی شکسته در این مورد شما نیاز به تعویض ال سی دی گوشی خود ندارید و با تعویض گلس ال سی دی مشکل شما حل خواهد شد اما در برخی از مواقع بعد از ضربه صفحه نمایش گوشی شما خاموش میشود که نشان دهنده آسیب دیدنتاچ ال سی دی گوشی شما است که نیاز به تعمیر دارد . 

اموزش تعمیر موبایل در تهران

مشکل شارژ و تعویض سوکت شارژ A 22 :

یکی از جدی ترین مشکلات  موبایل عدم شارژ شدن موبایل است . که به علت استفاده از شارژر غیر استاندارد و فیک و یا استفاده نادرست ازآن باعث خرابیه سوکت شارژ می شود . که اگر سوکت شارژ مشکل داشته باشد باید تعمیر یا تعویض گردد .

خرابی وتعویض باتری گوشی A22 :

باتری هر گوشی با استفاده نادرست و استفاده از شارژ های غیر استانداردمی تواند دچارخرای شود یا زود به زود نیاز به شارژ داشته باشدیا کلا شارژرا نگه ندارد و یا زمان طولانی باید سپری شود تا باتری به طورکامل شارژ بشود . هرچیزی عمر مفیدی دارد که مدت استفاده از باتری همدر بلند مدت باعث خراب شدن باتری می شود . 

علت خرابی میکروفون و تعویض میگروفون گوشی A 22 :

میکروفون انرژی صوتی را به جریان الکتریکی تبدیل می‌کند وجریان الکتزیکی دوباره اسپیکر گوشی مخاطب به انرژی صوتی تبدیل میشود . پس اگر میکروفون گوشی خراب شود مخاطب شما هیچ صدایی دریافت نمی کند . البته بعضی اوقات صدایی که دریافت میکنید با نویز و خش خش  میاید . گاهی اوقات میکروفن موبایل شما خود به خود از کار میوفتد و صدای شما بعد از گرفتن تماس به طرف مقابل نمیرسد این پیشامد به دلیل گرد و غبار گرفتن یا از کار افتادن میکروفن تلفن همراه شما است که باید تمیز شود و اگر با تمیز کردن رفع نشد باید تعمیر گردد .

اموزشگاه مهیاد برزین

آبخوردگی موبایل گلکسی A 22 :

امکان دارد موبایلتان داخل استخر و هرجای دیگه ای افتاده و دچار  آبخوردگی شود . در این شرایط بیشتر ما به روش های نادرست گذاشتن گوشی دربرنج روی می آوریم که باور های بسیار اشتباهی هستند یا فکر میکنیم موبایل مان هیچوقت دیگر درست نخواهد شد اما برعکس چیزی که بقیه فکر میکنند این امکان وجود دارد که تلفن همراه شما دوباره مثل روز اول کار کند و این اتفاق هم میوفتد . اگر گوشی موبایلتان دچار آبخوردگی شد سریعا خاموش کنید و همانطور به تعمیرات موبایل مراجعه کرده وگوشی را تعمیر کنید .