021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

نحوه عیب یابی ماشین ظرفشویی مایدیا

آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی مایدیا به خوبی توانسته است در اکثر خانه های خود را جای دهد زیرا همه ی افراد یا شاغل هستند و یاکارهای روزمره زیادی دارند باید همش سرپا بایستند خسته میشوند برای همین شستن ظرف ها در طول روز بسیار خسته کننده پس بخاطر همین از ماشین ظرفشویی استفاده کرده و به راحتی ظرف هارا میشویند .

علت صدای زیاد در ماشین ظرفشویی مدیا :

ماشین ظرفشویی در هنگام کار مقداری صدا از خود تولید می‌کنداما این صدا نباید به میزانی باشد که باعث آزار شما بشود. در صورت مواجه با این مشکل باید در پی آن باشید ، خراب شدن پمپ ماشین ظرفشویی است . در اینصورت لازم است پمپ را بررسی نمایدو شاید نیاز باشد پمپ را تعویض کنیداگر بازوهای شستسو دچار مشکل شده و یا شکسته شده باشند شما صدای زیادی از ماشین ظرفشویی خود خواهید بودشنید دیگر دلایلی که سبب تولید صدا می‌شود تراز نبودن ماشین ظرفشویی است .

دلیل بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی مایدیا :

از مشکلات در ماشین ظرفشویی مایدیا بسته نشدن درب است. این مشکل در مرحله اول به چیدمان ظروف بستگی دارد . حواستان باشد ظروف می‌بایست به طور کاملا مرتب در ماشین ظرفشویی چیده شود  .قفل درب ماشین ظرفشویی باید بررسی شود  شاید نیاز به تعویض قفل درب باشد .

علت کثیف شستن ظروف در ماشین ظرفشویی مایدیا :

کثیف شستن ظروف یکی از مشکلاتی است که در اغلب ماشین ظرفشویی‌ها با آن مواجه می‌شویم . این کثیفی می‌تواند به صورتی باشد که لکه روی ظروف باقی بماند . حواستان باشد قبل از قرار دادن ظروف در ماشین ظرفشویی حتما آن‌ها را تمیز کرده و تکه‌های غذا را از روی آنها پاک کنید.آبپاش را بررسی کنید که خرده‌های غذا در آنها گیر نکرده باشد .

دلیل بوی بد در ماشین ظرفشویی مایدیا را بیان کنید :

اگر ماشین ظرفشویی شما بوی بدی بگیرید ظروف نیز بوی بدی گرفته و آزار دهنده خواهد بودو باید به این مشکل رسیدگی شود .

برای بررسی اول فیلتر کف و پمپ تخلیه و همچنین شیلنگ خروجی را بررسی کنید امکان دارد این بخش‌ها دچار گرفتگی شده باشند.

اموزش صفر تا صد تعمیرات ظرفشویی

نصب ماشین ظرفشویی مایدیا :

 اینکه ماشین ظرفشویی شما به طور صحیح و اصولی نصب شود بسیار مهم است . در غیر اینصورت ممکن است با مشکلاتی از قبیل لرزش و صدای زیاد ، نشتی آب و.. مواجه شوید . بنابراین حتما در نصب این وسیله دقت کنید .

 ماشین ظرفشویی مایدیا پس از فشردن کلید استارت راه اندازی نمیشود ؟

وقتی با این مشکل در ماشین ظرفشویی مایدیا مواجه می شویم یا درب ماشین باز است یا سوئیچ درب خراب شده و یا قفل آن آسیب دیده است . خرابی سیم کشی دستگاه یا نقص برد الکترونیکی از دیگر دلایل احتمالی است برای برطرف کردن این مشکل در ماشین ظرفشویی مایدیا ، ابتدا از بسته بودن درب محفظه مطمعن شده و در مرحله بعد سوئیچ و قفل درب را عوض کنید .

  بیشتر بخوانید :      آموزش عیب یابی لپ تاپ ال جی

 آبگیری ماشین ظرفشویی مایدیا فقط با قطع برق متوقف می شود دلیل چیست ؟

این اتفاق به این دلیل در ماشین ظرفشویی میدیا پیش می آید که احتمالاً برد کنترل الکترونیکی دستگاه خراب شده و به بررسی و تعمیر نیاز دارد . برای رفع این مشکل در ماشین ظرفشویی مایدیا اگر می توانید خودتان برد الکترونیکی دستگاه را بررسی  و ناقصی آن را برطرف کنید . 

 علت سرو صدای زیاد ماشین ظرفشویی مایدیا :

دلیل آن جمع شدن و انباشت ضایعات در بخش اخر مخزن سامپ این دستگاه است. احتمال دارد قطعات پمپ به درستی نصب نشده باشند.برای اینکه بتوانید این مشکل را در ماشین ظرفشویی میدیا حل کنیدپمپ را بررسی کرده و خطاهای مربوط به مرحله نصب و راه اندازی را اصلاح کنید . همچنین درون مخزن سامپ را تمیز کنید تا چیزی ته آن جمع نشده باشد .

اموزشگاه مهیاد برزین

نگهداری و نظافت سیستم فیلتر ماشین ظرفشویی مایدیا :

فیلترها از ورود مانده غذا یا ضایعات دیگر به داخل پمپ جلوگیری می کند ، همچنین با جدا کردن ذره های غذا از آب داخل ماشین ، آب را در هنگام شستشو مدام بازیافت می کند . اما این بقایا روی فیلتر جمع می شوند و پس از مدتی جریان آب را مسدود می کنند .  برای آنکه این فیلترها عملکرد بهتری داشته باشند ، بهتر است هر از چند گاهی باز شوند و زیر آب تمیز شوند . تمیز کردن فیلتر ماشین ظرفشویی مایدیا برای  نگهداری از ماشین ظرفشویی ضروری میباشد . فیلترها از سه فیلتر درشت ، ریز و فیلتر اصلی تشکیل می شود . برای جدا کردن آن ، اول گیره ها را خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید ، سپس آنها را به سمت بالا بکشید .