021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

نحوه نصب دوربین مدار بسته اسفیورد

آموزش نصب دوربین مدار بسته

 نصب دوربین مدار بسته از شغل های آینده دار و پولساز است در دوره نصب دوربین مدار بسته شما با انواع دوربین مدار بسته ، کاربردهای آنها ، نحوه نصب و جانمایی ، تنظیمات مربوط به ضبط تصویر ، زمان ، انتقال تصویر و غیره آشنا می شوید با نصب دوربین مداربسته میتوان کنترل شبانه روزی روی منزل ایجاد کرد تا از رفت و آمدها و سایر اتفاقات را از هر جای دنیا و مانند سرقت تا حدودی جلوگیری کرد .

نقشه نصب دوربین را طراحی کنید :

  پیش از شروع کار ابتدا لازم است که نقاطی که قصد نصب دوربین در آنها را دارید بر روی کاغذ بکشید . درب های ورودی ، پارکنیگ ، راه پله ، اتاق برق ، تاسیسات ، موتورخانه برخی از مهم ترین بخش هایی است که بهتر است دوربین در آنها نصب شود .

نیاز های مهم قبل از نصب دوربین های اسفیورد :

برای دیدن تصاویر دوربین روی گوشی موبایل باید در محل نصب دروبین ، مودم اینترنت بی سیم با سرعت حداقل داشته باشید و فاصله دوربین تا مودم زیاد نباشد برای فعالسازی آن نیاز به یک آدرس ایمیل دارید تا کد فعالسازی بوسیله ایمیل دریافت شود در جای نصب دوربین باید برق 220 ولت برای اتصال آداپتور دوربین وجود داشته باشد .

  بیشتر بخوانید :     تعمیر دکمه سایلنت و ولوم آیفون

ریست کردن دوربین : برای ریست کردن دوربین باید دکمه ریست را به مدت 5 ثانیه بفشارید .

اد کردن دوربین به نرم افزار : نرم افزار را باز میکنیدگزینه ادد دیوایس را بزنید و گزینه وای فای کمرا را انتخاب میکنید سپس وای فای مورد نظرتان را انتخاب میکنید و رمزش را وارد میکنیدیک با بارکد به روی گوشی میاید کافیست گوشی را مقابل دوربین بگیرید تا دوربین بارکد را اسکین کند یک اسم برای دوربین انتخاب کنید .

معرفی دوربین مداربسته بیسیم اسفیورد :

دوربین‌های وای‌فای یا بیسیم ، یا کاملا بدون سیم هستند که با باتری کار می‌کنند و یا فقط کابل برق دارند که لازم است به پریز برق متصل شوند ولازم است دوربین را به شبکه وای‌فای خانگی یا اینترنت تلفن همراه وصل کنید و سپس با نصب اپلیکیشن مخصوص روی تلفن همراه به مشاهده یا ضبط تصاویر دوربین در محل نصب یا مشاهده از راه‌دور و از طریق اینترنت بپردازید .

اموزشگاه نصب دوربین مدار بسته

دو حالت تصویر دوربین مداربسته بیسیم

مشاهده تصویر از راه دور : اگر بخواهیم تصاویر دوربین را از محل دیگری غیر از محل نصب دوربین مشاهده کنیم ، نیاز به اتصال دوربین به اینترنت داریم تا ا تصویر دوربین مداربسته با وای‌فای انجام شود . برای این کار باید دوربین را به مودم یا روتری که به اینترنت متصل است وصل کنیم .

مشاهده تصویر در محل :

فقط نیاز به مشاهده تصاویر در شبکه محلی و در همان محل نصب دوربین دارید (یعنی بخواهیم تصاویر را روی موبایل یا کامپیوتر در همان محل مشاهده کنیم یا روی دستگاه nvr مشاهده کنیم .

مراحل نصب دوربین تحت شبکه بیسیم

اول محل نصب را انتخاب کرده و سپس نرم افزار مربوط به دوربین را نصب کنید روی کامپیوتر یا موبایل خود دوربین وای‌فای را به برق متصل کنید .

  بیشتر بخوانید :    آموزش تعمیر برد پکیج بوتان

چند ثانیه بعد از اتصال برق دوربین ، دوربین را ریست کنید و چند ثانیه صبر کنید اید تلفن همراه خود را به وای‌فای دوربین مداربسته متصل کنیم وای‌فای تلفن همراه را روشن کرده و در  لیست وایرلس‌های موجودووای‌فای دوربین را انتخاب کرده و به آن متصل شوید  تصاویر که بر روی تلفن همراهتان نصب کرده‌بودید را باز کنید تا به کانفیگ دوربین بپردازید نصب دوربین مداربسته بیسیم با توجه به نرم‌افزار نصب شده گزینه‌های متفاوتی می‌توانید داشته باشد .

 اشتباه هنگام نصب دوربین مداربسته بیسیم :

دوربین کافی برای نظارت به محدوده‌ای که در نظر گرفته‌اید وجود داشته باشد . شما نباید برای ایجاد دید دقیق در یک فضای بزرگ ، تنها به یک دوربین با قابلیت بزرگنمایی تکیه کنید باید از زاویه دوربین بیسیم خودمطمئن شوید دوربین را در محلی قرار ندهید که در معرض نور زیاد قرار بگیرد همچنین بسیار مهم است که دوربین‌ها در محدوده‌ای قابل اعتماد نصب شود .

آموزش نصب دوربین مدار بسته مهیاد برزین

اگر محل نصب دوربین مداربسته بیسیم فاقد سیگنال وای فای قوی باشد با جریان‌های ویدئویی متلاطم و مشکلات اتصال مواجه خواهید شد قبل از نصب ، محدوده مورد نظر را آزمایش کنید . قدرت وای فای را با استفاده از یک تلفن همراه یا اجرای تست سرعت به صورت آنلاین بررسی کنید . و برای نصب دوربین مداربسته بیسیم خود اطمینان داشته باشید که نقطه‌ای نزدیک به پریز برق را انتخاب کنید . که در هنگام راه‌اندازی باید رمز ورود مخصوص دوربین را وارد کنید . بسیاری از دوربین‌ها از قبل پیکربندی شده‌اند ، اما به یاد داشته باشید حتما تمام پسوردهای دوربین وای فای را تغییر دهید و خودتان رمز جدید بگذارید .