021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش رایگان تعمیر پکیج دیواری

اموزش راه اندازی دوربین مدار بسته

دوربین های اسکم دارنده سیستم مدیریت کیفیت کاملی است.با کارایی عالی به صرفه بازار لوازم جانبی دوربین را تا حدودی در اختیار خود قرار اده است . انواع خدمات تست کیفیت و صدور مجوز ارائه شده برند ، به طورمعمول برای عمده فروش ها و شرکت های تجاری عرضه می شود و بفروش میرسد .

هدف از نصب دوربین مداربسته اسکم :

قبلا از این سیستم بیشتر برای نظارت در مناطقی که نیازمند امنیت است ، استفاده می شد . اما الان این اهداف در جهت بهبود و بالا بردن عملکرد کار و کاهش پایین آمدن هزینه ها دچار تغییرشد . دوربین در فروشگاه صرفاً جهت نظارت بر مشتریان و جلوگیری از سرقت نصب می شد . اما امروزه قابلیت های این سیستم در فروشگاه ها می تواند تأثیر زیادی بر میزان فروش و سود آن داشته باشد . اداره ها خیابان ها و منازل به چنین فناوری مجهز هستند . با توجه به هدف های گوناگون از دوربین با قابلیت های مختلف مورد استفاده افراد است . قابلیت تشخیص چهره در دوربین های مداربسته این امکان را به مجموعه می دهد که از چهره کارکنان خود کتابخانه ای داشته باشد . با استفاده از دوربین ورود و خروج با شناسایی به هر فرد اجازه داده می شود . دوربین مداربسته با قابلیت دیدن افراد مدیریت و نظارت را در مکان های شلوغ آسان می کند .

  بیشتر بخوانید :      کاربرد پایتون در رباتیک

اجزای دوربین مداربسته اسکم :

دوربین مداربسته _ سرور دوربین مداربسته _ سرور  _ کابل  _ منبع تغذیه برق _ کابل برق _ اتصالات سوکت ها است .

 نصب دوربین مداربسته اسکم :

نقشه برداری : کشیدن نقشه در چگونگی نصب دوربین مداربسته تاثیرات زیادیدارد . هر چه نقشه ای که کشیده می شود دقیق تر باشد دوربین ها در مکان ها صحیح تر نصب می شوند و به خوبی می توانند به  وظیفه خود بپردازند . کشیدن نقشه جایگاه دوربین ها بسیار حساس است حتما باید به شخص کاربلد سپرده شود . تعیین کردن جای دوربین ها در نقشه اگر توسط فرد نابلد انجام شود امکان دارد نتواند طوری دوربین ها را نصب کند تا به خوبی همه جا را نشان بدهد و در نقطه های  کور امنیتی باقی بماند .

تجهیزات مناسب برای نصب : درهنگام کشیدن نقشه مکانی که باید تجهیزات نصب شوند مشخص شده است . محلی که باید تجهیزات کار شوند باید بر روی مکان های فیزیکی هم مشخص شود تا مراحل بعدی راحت ترانجام شود .

آموزش نصب دوربین مدار بسته

نصب کردن چوب بست فلزی : نصب چوب بست فلزی در بعضی ازمکانها که ارتفاع بیشتری داشته باشد ضروری است . ارتفاع زیاد باعث می شود برای دسترسی به نقطه مورد نظرمناسب این تجهیزات را تهیه کنید .

کابل کشی : اگر دوربین بی سیم باشد نیاز به کابلکشی نمی باشداما دوربین های سیم داربه کابل نیاز دارد . کابل باید به همه ی نقطه های که قبلا بر روی نقشه مشخص شده تا دوربین نصب شود کشیده شود .

نصب کردن محافظ برای برق : همه ی سیستم های برقی امکان دارد بر اثر یک نوسان برق  اضافه دچار مشکل شده و از کار بیفتند . اگر محافظ نصب نشود در آینده امکان دارد هزینه های سنگین در اثر یک نوسان به شرکت به خسارت برساند .

نصب دکل با ارتفاع زیاد : امکان دارد جایی دوربین نصب شود که عوارض طبیعی درآن محل نباشد . نبودن عوارض طبیعی نصب دوربین را غیر ممکن می کند . معمولا در چنین جاهایی دکل نصب میشود تا دوربین ها بر روی آن نصب شده و محل مورد نظر را بتوان تحت پوشش شرکت مورد نظر قرار داد .

  بیشتر بخوانید :      تعمیر و عیب یابی پکیج شوفاژ کار

عیب های نصب کردن دوربین مداربسته اسکم :

حریم شخصی : برخی از افراد براین باورندکه دوربین های مدار بسته  امکان دارد حریم شخصی آن ها را از بین ببرد .

داشتن دید محدود : بیشتر دوربین های مداربسته زاویه دید خود را دارند و برای نظارت داشتن بر یک مکان وسیع نیازمند به بیش از یک دوربین مدار بسته هستند .

سیگنال : برخی از دوربین های بیسیسم سیگنال هایی بوجود میاورند که میتواند بر روی وسایل الکتریکی شما تاثیر گذار باشد .

حک شدن دوربین : دوربین هایی که قدیمی هستندبیشتر مورد حک شدن قرار میگیرند و راحت میشد آن ها را حک کرد اما با پیشرفت تکنولوژی این امکان حک خیلی کمتر شده است .

آموزش تعمیر دوربین مدار بسته

مزایا استفاده از دوربین مداربسته اسکم :

  • پیشگیری از سرقت
  • کنترل کردن محیط در مواقعی که حضور ندارید
  • نظارت داشتن برکارمندان و کارگرها
  • نظارت داشتن بر بچه های خود و یا پدرمادر مسن خود وقتی تنها هستند
  • داشتن مدرک و ثابت کردن جرم