021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی مهیاد برزین

آموزش تعمیر لوازم خانگی

تمامی سرفصل ها و مباحث آموزشی درکلاس تعمیرات لوازم خانگی به صورت فنی در آموزشگاه مهیاد برزین  جهت آموزش کار آموزان برای ورود به بازار کار این شغل می باشد. در این راستا آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی، آموزش تعمیر ماشین لباسشویی، یخچال ساید، دوقلو، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، کولر گازی، تصفیه آب خانگی و…..از جمله مطالبی است که در دوره آموزش صفر تا صد تعمیرات لوازم خانگی آموزش داده می شود.

کارآموزان در پایان کلاس آموزش تعمیرات لوازم خانگی با مشاوره و کسب تجربه از استاد مربوطه و همچنین خدمات پشتیبانی آموزشگاه، می توانند در مجموعه ی مهیاد برزین آموزش ببینند و به درآمد بالایی برسند.

ثبت نام دوره آموزشی تعمیرات لوازم خانگی یکی از اقداماتی است که هر فرد علاقمند به تعمیر و عیب یابی دستگاه های برقی منزل، می تواند پس از کسب اطلاع از مراکز مجری این دوره نسبت به آن اقدامات لازم را انجام دهد.اما امروزه پیدا کردن آموزشگاهی با بهترین اساتید و کاملترین برنامه ی آموزشی که نیاز کاآموزان را بطور کامل مهیا کند کاری دشوار است.

تفاوت های مهیاد برزین با سایر مراکز تعمیرات لوازم خانگی

آموزشگاه ها  و موسسات آموزشی فنی بسیاری در جهت آموزش تعمیرات لوازم خانگی فعالیت می کنند اما مهیاد برزین دارای خصوصیات متفاوت تری است.

1)مهیاد برزین برترین آموزشگاه رسمی تعمیرات لوازم خانگی زیر نظر فنی و حرفه ای

2)شناخت کامل و اصولی تعمیرات لوازم خانگی روز دنیا با مهیاد برزین در چندین شعبه فعال در کشور

3)آموزش عملی کارآموزان در کارگاه های مجهز

4)آموزش چگونگی برخورد با مشتری و اصول مشتری مداری در این حرفه

5)پشتیبانی کامل زیر نظر اساتید متبحر حتی پس از اتمام دوره

چیزی که در اولویت آموزشگاه مهیاد برزین قرار دارد، آموزش تخصصی و جامعی در حوزه ی تعمیرات لوازم خانگی است تا کارآموزان پس از آموزش دغدغه ورود به بازار کار را نداشته باشند.

اموزشگاه تعمیر لباسشویی ظرفشویی

آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی مهیاد برزین  پیش قدم در تربیت کارآموزان در حوزه ی ورود به بازار کار به وسیله ی آموزش کامل و جامع  تعمیرات لوازم برقی خانگی، در چندین شعبه ی فردیس،بومهن،پاکدشت، اسلامشهر و تهران می باشد که با بیش از سال ها سابقه در زمینه ی آموزش حرفه ی تعمیرات لوازم برقی خانگی در خدمت کارورزان محترم و علاقمند به کسب درآمد میباشد.

ما در آموزشگاه مهیاد برزین برای شما عزیزان این امکان را فراهم می کنیم تا بهترین دوره ی آموزشی را متناسبت با شرایط و زمان آزادتان داشته باشید و ثبت نام دوره آموزشی تعمیرات لوازم خانگی را در نزدیک ترین مرکزی که مناسب با محل سکونتتان است در یکی از شعب انجام دهید.

موضوعات آموزشی دوره تعمیرات لوازم خانگی

هر آموزشگاهی متناسب با نوع دوره تعمیرات لوازم خانگی که اقدام به برگزاری آن می کند، سرفصل های خاص خودش را به کارآموزان ارائه می دهد.

بیشتر این سرفصل ها شامل تمامی مباحث الکترونیکی و نقشه خوانی هستند و روش عیب یابی و رفع خطاهای دستگاه های برقی به کارآموزان را  آموزش میدهند.

 بیشتر بخوانید :   درآمد شغل تعمیرات لوازم خانگی

در یک دوره آموزشی تعمیرات لوازم خانگی کارآموزان با موضوعاتی مثل تعمیر برد انواع دستگاه ها و روش عیب یابی در منابع تغذیه ای و قطعات الکترونیکی آشنایی میشوند.

و مدار های برد انواع ماشین های ظرفشویی و لباسشویی به همراه نحوه تعمیر و یا تعویض آن ها به کارآموز آموزش داده می شود.

باید متذکر شد که عوامل زیادی وجود دارد که بر درآمد یک تکنسین لوازم خانگی تأثیر می گذارد. چه تازه کار باشید و چه سال‌ ها در این حرفه کار کرده باشید، موضوع مهم این است که به جدیدترین راه ها و بهترین روش های تعمیرات آگاه باشید تا بتوانید به کسب‌ و کار خود توسعه بدهید و میزان درآمد خود را به مرور زمان بیشتر کنید.

کارآموزان میتوانند با شرکت در دوره های تخصصی لوازم خانگی مهیاد برزین مهارت های مرتبط با شغل تعمیرات لوازم خانگی را هم ارائه بدهند. در کنار شغل تعمیر لازم خانگی دو شغل تعمیر کار پکیج و تهمیرکار کولرگازی هم وجود دارد که به تعمیرکاران کمک می کند تا درآمد خود را در زمان کمی افزایش دهند. در این بخش این دو شغل را به شما معرفی می کنیم.

1)تعمیرکار و تکنسین پکیج

با توجه به پیشرفت و توسعه علم، پکیج ها به یکی از لوازم گرمایشی مورد پسند در منازل و شرکت ها تبدیل شده که ممکن است به علت های مختلفی دچار اختلال شوند. این حرفه به تنهایی درآمد بسیار خوبی دارد و می تواید آن را برای شغل دوم خود در نظر بگیرید که آموزشگاه مهیاد برزین بصورت تخصصی این حرفه را در تمامی شعبات خود برگزار میکند و شما در طول این دوره با اجزای پکیج و عملکرد آن آشنا می شوید و عیب و ایراد های معمول  پکیج ها را یاد میگیرید.

 بیشتر بخوانید :   آموزش صفر تا صد تعمیرات لوازم خانگی

و همچنین طریقه ی حل آن ها و عیب یابی پکیج ها را را به صورت تخصصی  جامع یاد می گیرید .

2)تعمیرکار و تکنسین کولر گازی

کولر گازی مخصوصا در مناطقی از کشور که گرمسیر میباشد توانسته جایگزین خوبی به جای کولر آبی باشد.و مزایای کولر گازی نسبت به کولر آبی باعث شده تا تقاضا برای تکنسین های کولر گازی بیشتر شود. و همچنین، با توجه به تقاضای تعمیر و سرویس کولر گازی،توانسته به طور سالانه و ماهانه درآمد خوبی را برای تعمیرکاران و تکنسین های کولر گازی ایجاد کند.