021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزشگاه نصب دوربین مدار بسته اسلامشهر

اموزش نصب دوربین مدار بسته

شما می‌توانید با شرکت در دوره آموزشگاه نصب دوربین مداربسته اسلامشهر به یک متخصص حرفه‌ای در زمینه تعمیرات این دستگاه‌ها تبدیل شوید. دوره‌های این اموزشگاه به گونه‌ای برگزار می‌شوند که کارآموز بتواند بلافاصله پس از گذراندن دوره وارد بازار کار شود و دیگر نیازی به کسب تجربه یا شاگردی برای یاد گرفتن کار نداشته باشد .

پس شما بعد از شرکت در این دوره آموزشی می‌توانید بلافاصله از طریق تعمیرات  و نصب انواع دوربین‌ها وارد بازار کار شوید .

 سرمایه لازم برای ورود به شغل نصب دوربین مدار بسته :

در صورتی که کار به صورت مستقل در نظرتان هست میتوانید اقدام به اجاره مغازه کنید؛و مبلغ اجاره را با بخشی از درآمد خود پرداخت کنید.در غیر این صورت در شرکت یا سازمان های مختلف به صورت قراردادی مشغول به کار شده و کسب درآمد کنید . و وسایلی که برای این شغل نیاز است خیلی تخصصی و گران نیستند کارآموزان و افرادی که در دوره نصب دوربین مدار بسته شرکت کنند خودشان متوجه میشوند که به راحتی وبا کمترین وسایل مورد نیاز میتوانند ازنصب و راه اندازی دوربین مدار بسته کسب درآمدکنند .

یک نصاب دوربین مداربسته چه ویژگی هایی دارد ؟

نصاب دوربین مداربسته در اسلامشهر باید آگاهی و شناخت کامل نسبت به دوربین های موجود در بازار و ویژگی های آنها داشته باشد. همچنین باید بداند چه دوربینی برای چه محیطی مناسب است و با توجه به نوع کاربرد و هدف شما بهترین و مناسب ترین دوربین را معرفی کند همچنین با دادن مشاوره درست و صحیح سیستم مناسبی برای شما پیاده کند که باعث صرفه جویی در هزینه های شما با بهترین کیفیت شود .

چون که هر دوربین باتوجه به تکنولوژی امروزه تغییر یافته و راه اندازی آنها باهم متفاوت میباشد وهرکدام متناسب با محیطی که ساخته شده اند میباشند یاشرایط جوی و دمای محیط یااینکه میزان روشنایی یا تارکی آن محیط ساخته شده اند بخاطر همین امر یک نصاب دوربین مدار بسته باید تمام این موارد را کاملا یاد بگیرد که آموزشگاه نصب دوربین مدار بسته اسلامشهر تمامی این مواد وآزمون وخطاهایی که برای افرادبوجود می آید را رفع میکند و همه ی این موارد را آموزش میدهد .

آموزشگاه دوربین مدار بسته چه ویژگی هایی دارد ؟

مدت زمان گذراندن این دوره ها به آموزشگاهی که در آن ثبت نام می کنید و ساعات و شیفت های برگزاری دوره ها بستگی دارد. امروزه آموزشگاه های بسیاری در این فعالیت میکنند اما شما باید سعی کنید که بهترین آموزشگاه را انتخاب کنید. دقت کنید که گران بودن دوره ها صرفاً به معنای باکیفیت بودن کلاس ها نیست و شما در انتخاب آموزشگاه باید به مسائل مختلفی توجه کنید .

آموزش نصب دوربین مدار بسته

باید دقت کنید که آموزشگاه از تجهیزات کامل برخوردار باشد، از اساتید موفق و باتجربه استفاده کند، سرفصل های لازم را به طور کامل تدریس کند، تعداد افراد حاضر در کلاس ها بیش از حد زیاد نباشد، آموزش ها و اطلاعاتی که ارائه می شوند جدید و به روز باشند وازهمه اینها مهمتر که اموزشگاه از کارموزان پشتیبانی میکنند یا خیر . به همین منظور آموزشگاه مهیاد برزین با فعال کردن شعبه خود در اسلامشهر به بهترین شکل ممکن برای افراد ساکن اسلامشهر این رشته بسیار مهم را آموزش میدهند .

نکات مهم در آموزش نصب دوربین مدار بسته

  • بازدید از محل نصب دوربین مداربسته
  • کشیدن نقشه نصب و سیم کشی دوربین مدار بسته
  • محل قرار گیری دوربین را مشخص کنید و نشانه گذاری کنید.
  • تایین محل قرار گیری و نصب کابل ها ( داکت، سقف کاذب، سقف)
  • DVR متناسب با دوربینی که تهیه کردید را مشخص نمائید .
  • انتقال هارد دیسک HDD در داخل NVR و DVR
  • کابل کشی ها و سیم کشی ها را انجام دهید و  سوکت های BNC و CAT را متصل کنید

بعد از پایان دوره نصب دوربین مداربسته چه مهارت هایی بدست می آورید ؟

  • نصب دوربین مداربسته و سیم کشی استاندارد آن ها
  • اتصال تلفن همراه به دوربین ها از طرق اینترنت
  • هوشمند سازی دوربین جهت ضبط تصاویر در صورت وقوع حرکت
اموزش تعمیر دوربین مدار بسته

اسلامشهر با جمعیت 49هزار نفری که در خودجای داده سات یکی از شهرستانهای نزدیک تهران میباشد ازاین رو افرادی زیادی ازتهران هم دراین شهرستان عبور ومرور میکندد و بلعکس شاید نیمی از افراد این شهرستان نیز در خود تهران مشغول کار هستند وازین رو یک شهرستان شلوغ به حساب می آید وافرادی نیز برای خرید لباس با توجه به باغ هایی که تاسیس شده است افرادی نیز برای خرید کردن انواع میوه و تره بار به شهرستان میروند ازاین تمامی مغازه ها و فروشگاه ها و اماکن عمومی باید دارای دوربین مدار بسته باشند که نیاز به افراد باتجربه برای نصب دوربین مدار بسته لازم میباشد اموزشگاه نصب دوربین مدار بسته اسلامشهر این امکان رافراهم اورده است که کسانی که علاقه مند به این رشته هستند اموزش ببینند و باتجربه کافی وارد بازار کار شوند .