021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

بهترین اموزشگاه تعمیرات ماکروفر مرکز شهر

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

یهترین اموزشگاه تعمیرات ماکروفر مرکز شهر ، تعمیرات مایکروفر، شامل آموزش تعمیر و نگهداری انواع مایکروفرهای خانگی و صنعتی می‌شود. در این دوره، کارآموزان با روش‌های تعمیر و تعویض قطعات مختلف مایکروفرها آشنا می‌شوند. علاوه بر آن، در این دوره، به مباحثی همچون شناسایی قطعات الکترونیکی مایکروفر، تعمیرات مایکروفر با استفاده از ابزارهای الکترونیکی، عیب بابی صورت میگرد .

آموزش صفر تا صد تعمیرات ماکروفر

در این بخش از آموزش تعمیرات ماکروفر به شرح مشکلات متداول و چگونگی عیب یابی مایکروفر پرداخته‌ایم. همچنین تلاش کرده‌ایم به شما نشان دهیم در مواجهه با هر مشکل باید کدام قسمت را موردبررسی قرار دهید. برای آموزش چگونگی عیب‌یابی ماکروفر با این مقاله همراه باشید .

نکات و آموزش تعمیراتی که در آموزشگاه مهیاد برزین به کارآموزان وافراد علاقه مند دراین زمینه آموزش میدهد به شرح زیر مبلاشد .برای تعمیر اولیه ماکرو این اقدامات لازم میباشد .

  • ابتدا پیش هر کاری دستگاه را از برق بکشید
  • قاب روی بدنه دستگاه را به کمک پیچ گوشتی باز نمایید
  • فیوز ها را چک کنید
  • ترانس های ولتاژ، ولتاژ را بررسی میکنید که دراین موردها آموزشگاه مهیاد برزین صفر تا صد تمامی این مباحث و نکات را آموزش میدهد که دیگردچار آزمون وخطا نشوید وبه راحتی تعمیرات ماکروفر را انجام دهید .
  • در صورتی که نیاز به تست ترانس های ولتاژ دارید، به هیچ عنوان دستگاه را برق نزنید
  • در هنگام تست ترانس درب مایکروفر را هرگز باز نگذارید، اشعه مایکروفر بسیار خطرناک است .

وهمه این اقدامات و تعمیرات را درآموزشگاه مهیادبرزین آموزش میبینید که با مواجه شدن بااین مشکلات ماکروفر چگونه رفتار کنید و عکس العمل غیر عادی انجام ندهید که یابه خانه یابه جان خود آسیب بزنید ازاین کسانی که دوست دارند دراین اموزشها شرکت کنند ما به شما مهیاد برزین را معرفی میکنیم که یک آموزشگاه معتبر و زیر نظر سازمان فنی حرفه ای میباشد . وشهریه این اموزشگاه نیز نرخ مصوبه سازمان فنی میباشد که برای همه ی افراد جامعه یک نرخ بسیار متعادل و عادلانه است . که افراد علاقه مند میتوانند باخیال راحت دراین آموزشگاه آموزش تعمیرات ماکروفر را آموزش ببییند .

اموزشگاه تعمیر لوازم خانگی

آموزش تعمیر ماکروفر در تهران

آموزش تعمیر ماکروفر به دو صورت تعمیر قطعات و تعمیر برد ماکروفر آموزش داده میشود . که این اموزش ها ازصفر تا صد تعمیر و نگهداری ماکروفر توسط اساتید مجرب و کاربلد مهیاد برزین آموزش داده میشود وه بدین گونه میباشد که هرکسی چه از بلد باشد وچه بلد نباشد یعنی اینکه اگر فردی در جای دیگر آموزش دیده باشد اساتید به این موضوع توجهی نمیکنند و هرآنچه را که درمورد نحوه تعمیر و عیب یابی انواع ماکوفر وجود داردرا آموزش میدهند البته این آموزشها در کلاسهای مهیاد برزین بسیار مجهز میباشد وهرکارآموز مختص خود وسایل تعمیراتی دراختیار دارد وانواع ماکروفر معیوب را باکمک استاد تعمیر میکنند که هم انواع عیب یابی وهم تعویض قطعات را زنده ببینند وخود یکبار آن را انجام دهند که به تعمیرات عادت کرده ودستشان راه بیافتد و اساتید مجموعه آموزشی مهیاد برزین ازکارآموزان میخواهند که اگر ماکروفر معیوب دارند حالا خود یااز دوست آشنا بگیرند وبرای تعمیر بیاورند وحتی اگرخواستن میتونن هزینه این تعمیر و خود کارآموزان دریافت کنند .

بازار کار آموزش تعمیرات ماکروفر

جایگاهی که ماکروفر در خانه ها به دست آورده است تا این حد قابل پیش بینی نبوده و استقبال زیادی از این وسیله در کشورهای مختلف شده است . اموزش تعمیرات ماکروفر ، این وسیله به ویژه برای افرادی که شاغل هستند و زمان کافی برای گرم کردن غذا ندارند بسیار کاربردی می باشد. حتی در قسمت آشپزخانه شرکت های مختلف، ادارات، دانشگاه ها و غیره از انواع مختلف ماکروفر جهت استفاده کارکنان قرار داده شده است.ازاین رو هم تعمیر این دستگاه بسیار گسترده شده است و کسانی که ماکروفر آنها معیوب میشود و حتی فرصت داغ کردن غذارا ندارند خیلی رنج میبرند ازاین رو باید ماکروفر خوردا دست کسی بسپارند که کاربلد و تعمیرکار ماهری باشد واین امر باعث شده است که آموزشگاه مهیاد برزین در تهران این آموزش را به کسانی که علاقه مند این رشته هستند آموزش دهد و سالیانه تعمیرکاران ماهری را روانه بازار کار کند واینکه کار را میتوانند با آموزشی که در مجموعه مهیاد برزین یاد میگیند یعنی حذب مشتری و تبلیغ در مورد کارشان بیشتر این تعمیرات راانجام دهند و کسب درآمد کنند .

اموزش تعمیر لوازم خانگی

مزایای دوره آموزش تعمیرات ماکروفر

برخی مزایای دوره تعمیرات ماکروفر آموزشگاه فنی عبارتند از: آموزش تعمیرات انواع ماکروفر متناسب با نیازهای بازار کار و زیر نظر اساتید متخصص، آموزش عملی و تخصصی در کارگاه های مجهز، ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای پس از پایان دوره، معرفی خوابگاه برای کارآموزانی که ساکن تهران نیستند، تجدید دوره در صورت عدم یادگیری به صورت رایگان، پشتیبانی نامحدود کارآموزان پس از اتمام دوره واگر کارآموزس یاد نگرفته باشد دوره همچنان ادامه دارد بدون اینکه مبلغی پرداخت کند وهدف ما ازاین اموزش ها این است که فقط و فقط با این وضع اقتصادی مملکت و تعدادزیادی افرادبیکار با وجود اموزش دیدن دراین حرفه وارد بازار کار شوند وکسب درامد کنند که ازاین بیکاری خسته کننده رنج نکشند و با وسایل بسیار کم یعنی باکمترین تجهیزات ممکن بهترین درآمد را کسب میکنند .