021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تعمیرات گوشی S 6

بهترین آموزش عیب یابی گوشی

یکی از جالب‌ترین قابلیت‌های نرم‌افزاری به‌کار رفته در این گوشی ، مربوط به قابلیت چند وظیفه‌ای (مالتی تسکینگ) آن است . سامسونگ این ویژگی را اصطلاحا حالت چند پنجره‌ای Multi Window نامیده . این قابلیت به کاربر امکان می‌دهد تا دو اپلیکیشن را به‌طور هم‌ زمان اجرا کند .

سامسونگ این بار نه از پلاستیک متخلخل برای ساخت بدنه‌ی گلکسی اس 6 استفاده کرده و نه از پلاستیک شبه چرم به‌جای این دو ، سراغ ترکیبی از فلز و شیشه برای طراحی و ساخت بدنه‌ی پرچم‌دار جدیدش رفته ؛ بدنه‌ای که تا این لحظه ، کار کارشناسان حوزه‌ی تکنولوژی را در انتخاب خوش‌ ساخت‌ترین و بهترین گوشی تولید شده توسط سامسونگ ، راحت کرده است .

عدم برقراری ارتباط در بلوتوث گوشی s 6 :

عدم برقراری ارتباط در موقع  ارسال کردن و دریافت فایل مورد نظر و مشاهده نکردن دستگاه‌های اطراف شما از موارد موجود هستند .

ریست کش : با رفتن به قسمت تنظیمات وزدن گزینه General واردشدن به قسمت Application Manager گزینه All بزنید و برنامه بلوتوث را انتخاب کنید . سپس گزینه‌های Clear Cache و Clear Data را طبق ترتیب انتخاب نمایید .

  بیشتر بخوانید :        عیب یابی جارو برقی دوو اسپرو

فراموشی تاریخچه ارتباطات : در قسمت تنظیمات بلوتوث ارتباطی که ایراد دار میباشد را انتخاب کرده و انگشت خود را بر روی آن نگه دارید و گزینه Forget را بزنید . بعد از این کارسپس دوباره تلاش کنید مجدد به دستگاه یاد شده وصل شوید . در شرایطی که این کار نتیجه نداشت حالت Safe Mode می‌تواند کارساز باشد .

راه‌اندازی مجدد : خاموش و روشن کردن گوشی صدرصد می‌تواند حل کننده همه ایرادهای این مدلی باشد . سپس مطمعن شوید که دستگاه شما توسط دستگاه‌های دیگر الکترونیکی قابل دیدن و شناسایی است .

مشکلات آنتن‌دهی در گوشی s 6 :

تغییر حالت شبکه : با رفتن به تنظیمات و زدن گزینه Mobile Networks وزدن گزینه Network Mode و گزینه LTE/WCDMA/GSM را انتخاب نمایید . در شرایطی که از سیم‌کارت‌های نسل چهارم استفاده نمی‌کنید باید گزینه WCDMA/GSM را انتخاب کنید .

آموزش تعویض قطعات موبایل

راه‌ اندازی مجدد : بیشتر اوقاتی که ‌با راه‌ اندازی مجدد گوشی s 6 می‌تواند ایرادات این مللی را حل کند .

حالت هواپیما : حالت هواپیما هم می‌تواند جایگزین برای خاموش و روشن کردن گوشیs 6 در این حات باشد . حالت هواپیما را برای چند دقیقه روشن کنید تا همه ی قابلیت‌های ارتباطی گوشی s 6 شما غیرفعال شوند و دوباره آن را غیرفعال کنید تا وصل شدن به شبکه گوشی دوباره از اول انجام شود . در شرایطی که ایراد همچنان باقی ماند امکان دارد مشکل سخت‌ افزاری در گوشی شما وجود داشته باشد و لازم باشد به یک تعمیرگاه موبایل بروید . در ذهن داشته باشید که قبل از هر چیز پوشش شبکه گوشی را بر روی گوشی نزدیکان یا خانواده کنترل کرده تا اطمینان حاصل کنید ایراد یاد شده از شبکه گوشی s 6 نباشد .

کم بودن صدا در زمان برقراری تماس گوشی s 6 :

بلوتوث هدست : با استفاده کردن از یک هدست میتوانید اندازه صدا را آزمایش کنید . در شرایطی که اندازه صدا مثل صدایی میباشد که در زمان حرف زدن با گوشی s 6 در اختیار داشتید و باید کلیدهای تنظیم اندازه صدا را آزمایش نمایید و در شرایطی که آنها صدا را در حالت بیشینه گذاشتند باید گوشی خود را به تعمیرکار ماهر نشان دهید .

  بیشتر بخوانید  :        آموزش استرولوژی مالی در فارکس

به یاد داشته باشید گه گزینه اندازه صدای اضافی یا Extra Volume در آیکون مکالمه در وسط صفحه قرار گرفته است و با زدن آن‌ براحتی می‌توانید از قابلیت فعال‌سازی آن استفاده ببرید .

روشن کردن اسپیکر : در زمان تماس اسپیکر را فعال کرده و اندازه صدای اسپیکر را تست کنید . در شرایطی که صدا بر روی اسپیکر به اندازه کافی بلند بود ایراد گوشی شما سخت‌ افزاری است .

مشکل روشن نشدن گوشی s 6 :

ري استارت : ری استارت کردن يک راه بسيار کارساز میباشد که بیشتر ایرادها را برطرف مي کند . ایراد روشن نشدن S 6  هم ممکن است با انجام اين راه راحت برطرف گردد . ولی باتري گوشي s 6 قابل جابجايي نمیباشد پس شما بايد از راه های ديگر استفاده نمایید . دکمه ولوم پايين و پاور را فشار داده و تا 15 ثانيه نگه داشته و در مواقعی که گوشي فريز شده باشد اين کار ایراد را برطرف مي کند .

گوشي را شارژ کنيد : اگر که باتري گوشي s 6 کامل خالی شود باید شارژر را به گوشي s 6 متصل کرده و دقت کنید نشانه شارژ روي صفحه نمايش داده مي شود يا نه اگر که ایراد روشن نشد فقط به دلیل خالی شدن باتري اتفاق افتاده باشدحل میشود . با اين وجود اگر نور ال ایی دی هم روشن نشود و نشانه شارژ روي نمایشگر دیده نشود امکان دارد ایراد ديگري داشته باشد .

آموزش صفر تا صد تعمیر گوشی

حالت ايمن : دکمه هاي پاور و کاهش ولوم را تا چند ثانيه فشار داده و نگه داريد . وقتی که لوگوي سامسونگ روي صفحه نمايشگر مشاهده کردید دکمه پاور را ول کنيد . دکمه کاهش ولوم را تا وقتی که فرايند بوت کامل شود نگه داريد . وقتی که در حالت ايمن بوت شود safe mode را در گوشه سمت چپ پايين صفحه نمايشگر ظاهر مي گردد .

حافظه کش را پاک کنيد : يک روش بسیار کارساز ديگر میباشد که مي تواند شمارا از اين مشکل خلاص کند . دکمه هاي کاهش صدا و  پاور و دکمه هوم را همزمان فشار دهید و نگه داريد تا گوشي s 6 شروع به لرزش کند . وقتي لرزش را احساس کرديد حالا کليد پاور را ول کنيد و دو کليد ديگر رانگه داريد . پس از چند ثانيه صفحه ريکاوري اندرويد نشان داده مي شود بعد از آن هر دو دکمه ها بايد آزاد شوند .