021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

عیب یابی جارو برقی دوو اسپرو

آموزش تعمیرات جارو برقی

طراحی ارگونومیک دسته جارو برقی دوو اسپرو موجب استفاده راحت تر کاربر برای مدت طولانی تری می شود . علاوه بر این ، کاربر می تواند با استفاده از کلید های کنترل موجود روی دسته ، جاروبرقی را خاموش و روشن کند و قدرت مکش دستگاه را نیز تنظیم نماید . دارای فیلترHEPA 13 است .

این فیلتر گرد و غبار را از هشت لایه فیلتر عبور داده و در نتیجه محیط را عاری از هرگونه آلودگی می کند . وضعیت میزان آلودگی فیلتر ، از طریق نمایشگر روی صفحه LED قابل مشاهده می باشد . دارای یک برس توربو می باشد که کمک می کند پرز ها و مو ها بدون آسیب زدن به الیاف فرش به راحتی جارو شوند .

کم شدن مکش جاروبرقی دوو اسپرو :

قدرت مکش توسط لوله خرطومی جاروبرقی به محفظه زباله منتقل می شود . گرد و غبار و زباله ها را از این راه وارد محفظه می شوند . در بعضی از جارو برقی ها در آخر لوله خرطومی یک برس چرخان وجود دارد که به جا به جایی گرد و خاک کمک می کند . همه قسمت های لوله خرطومی جاروبرقی دوو اسپرو تا محفظه باید بدون گرفتگی باشد تا عمل انتقال زباله ها به درستی صورتگ یرد . در غیر این صورت قدرت مکش کم میشود .

  بیشتر بخوانید :       آموزش تعمیرات جارو رباتیک دریم

کم شدن مکش جاروبرقی میتواند علت های گوناگونی داشته باشد . خراب بودن در مخزن_ مسدودی در فیلتر هوا_مسدودی جریان هوا_نچرخیدن برس چرخان_خراب بودن  موتور_اندازه بیش از حد لوله_نشت هوا از اتصالات_کثیفی برس پارویی از دلایل کم شدن مکش جاروبرقی دوو اسپرو می باشد. در بعضی مواقع کیسه جاروبرقی دوو اسپرو پر یا سوراخ می باشد . این ایراد می تواند سببب وجود آمدن اشکال در قدرت مکش شود . بعد از خالی کردن کیسه مکش را چک کنید . اگر ایراد برطرف نشده است کیسه باید عوض شود . گرفتگی یا آسیب در فیلترها از دلیل های کم شدن قدرت مکش می باشند . در جاروبرقی های دوو اسپرو دو نوع فیلتر وجود دارند . فیلترها در قسمت های گوناگونی وظایفی متفاوتی دارند . برای مثال یک فیلتر وظیفه دور کردن گرد و غبار از موتور را دارد .

آموزش جارو برقی

گرفتگی جریان هوا به معنی وجود هرگونه مسدودی از نوک لوله خرطومی تا مخزن زباله می باشد . برای چک کردن این مورد لوله خرطومی جاروبرقی دوو اسپرو را عمودی گرفته و بکشید و با استفاده از یک دسته جارو یا میله اقدام به باز کردن آن نمایید .

خاموش شدن یهویی جاروبرقی دوو اسپرو :

این ایراد شاید برای شما دلهره آور باشد چون امکان دارد فکر کنید که موتور جاروبرقی دوو اسپرو سوخته است . ولی دلیل خاموش شدن یهویی جاروبرقی دوو اسپرو فقط این نیست بلکه میتواند که یک مشکل کوچک در جاروبرقی دوو اسپرو وجود داشته باشد و با یک تعمیر ساده اشکال جاروبرقی دوو اسپرو شما حل شود . از علت خاموش شدن جاروبرق دوو اسپرو می تواند خرابی سنسور حرارتی و نوسانات برق و قطع شدن ناگهانی برق و جدا شدن دو شاخه از پریز برق و خراب بودن موتور و  نیم سوز شدن موتور ، داغ شدن بیش از اندازه ترموستات ، داغ شدن بیش از اندازه موتور برای جلوگیری از سوختن موتور دستگاه خاموش می شود ، پر بودن پاکت دستگاه ، کثیفی فیلتر های هوا ، مسدودی لوله خرطومی و لوله تلسکوپی دستگاه اتفاق افتاده باشد .

خرابی دکمه ها و کلیدهای جاروبرقی دوو اسپرو :

این ایراد علت های گوناگونی دارد و می‌تواند دلیلی برای ایجاد ایرادهای بیشتر در جاروبرقی‌های دوو اسپرو شود . اگر که بورد کلیدها آسیب دیده باشد امکان دارد که جاروبرقی دوو اسپرو اصلا روشن نشود . کلیدهای خراب جاروبرقی دوو اسپرو را نمی‌توان تعمیر کرد و باید عوض شوند . یکی از ایراداتی که خرابی دکمه ها و کلیدهای جاروبرقی دوو اسپرو می‌تواند دلیلی برای ایجاد آن باشد خاموش شدن جاروبرقی دوو اسپرو می باشد . بوردهای استفاده شده در جاروبرقی‌های دوو اسپرو  از ظرافت بالایی برخوردار می باشند اگر که آسیب ببینند میتواند در بخش‌های گوناگون جاروبرقی دوو اسپرو اثر بگذارند که موتور یکی از آن‌ها میباشد . روشن نشدن جاروبرقی هم ممکن است یکی از ایراداتی باشد که خرا‌بی د‌کمه ها و کلید‌های جاروبرقی دوو از دلیل های آن است اینطور که اگر پایه داخلی کلید شکسته و یا سوئیچ قسمت مربوطه خراب شده باشد امکان دارد که جاروبرقی دوو اسپرو روشن نشود . در کلیدهای آنالوگی بورد چندان پیچیده‌ای وجود ندارد و اغلب مکانیزم به صورت مکانیکی می باشد . البته اگه کلید از داخل شکستگی داشته باشد و در اخر  منجر به خراب شدن و عدم تغییر قدرت جاروبرقی دوو اسپرو شود .

بهترین آموزش تعمیر لوازم خانگی

خرا‌ب بودن دکمه ها و کلیدهای جار‌وبرقی دوو اسپرو ممکن است روی قسمت سیم‌ جمع‌ کن جاروبرقی دوو اسپرو هم تاثیر مستقیم بگذارد . بدانید که این ایراد بسیار کم رخ می‌دهد و احتمال کمینیز وجود دارد که مربوط به خرابی کلیدها و دکمه‌ها باشد . اگر بورد از کیفیت پایینی برخوردار باشد اگر که کمی رطوبت هوا زیاد شود و به اصطلاح بورد سولفاته می‌شود . در نهایت نمی‌تواند مثل قبل عمل کند و دچار خرابی می‌شود . دلیل اصلی برای خرا‌بی د‌کمه ها و کلید‌های جاروبرقی دوو اسپرو استفاده نادرست و غیر اصولی است . در بین اغلب افرادی که از جاروبرقی دوو اسپرو استفاده می‌کنند اینکار رایج است که کلیدهای جاروبرقی دوو اسپرو را به جای دست با پا فشار می‌دهند . به خاطر فشار زیادی که پا وارد می‌کند امکان دارد کلیدها و دکمه‌های جاروبرقی دوو اسپرو خراب شوند و کار نکنند .