021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

بهترین آموزش تعمیر یخچال فریزر ساید بای ساید تهران

آموزشگاه تعمیر یخچال فریزر ساید بای ساید

بسیاری از افراد که علاقمند به کارهای فنی مثل بهترین آموزش تعمیر یخچال فریزر ساید بای ساید تهران می باشند تمایل دارند تا در سمت تعمیرکار و تکنسین یخچال فریزر هم فعالیت نمایند. ورود به این حرفه نیازمند آموزش های لازم بوده . آموزشگاه مهیاد برزین یکی از آموزشگاه های فعال زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای می باشد که با سابقه طولانی در زمینه آموزش دوره های ویژه بازار کار فعالیت می کند .

آموزش تعمیرات یخچال ساید بای ساید تهران

تکنولوژی تولید در یخچال های ساید در مقایسه با دیگر انواع یخچال پیشرفته تر است و این موضوع تعمیرات آنها را بسیار سخت و تخصصی کرده است. تعمیر یخچال ساید با مدل های دیگر یخچال تفاوت هایی دارد، بنابراین برای ورود به بازار کار تعمیر یخچال آموزش تعمیر یخچال فریزر کافی نبوده و لازم است تا با عیب یابی و تعمیر و تعویض قطعات یخچال های ساید هم آموزش ببینید .

کارآموزان یخچال های ساید معمولا هنگام استفاده از یخچال با مشکلاتی از قبیل گرم شدن بدنه فریزر، برفک زدن، افتادگی درب یخچال، صدا دادن یخچال، جمع شدن آب در کف یخچال، باز شدن لاستیک دور درب یخچال، داغ شدن موتور، کار نکردن آب سردکن، کثیف شدن فیلتر، کار نکردن یخ ساز و غیره روبه رو می شوند. تعمیر این مشکلات نیاز به تعویض و تعمیر قطعات گوناگونی دارد . که کسانی علاقه مند دراین رشته هستند میتوانند در آموزشگاه مهیاد برزین آموزش ببییند و وارد بازار کارشوند وصفر تا صد تعمیر یخچال فریزر را انجام دهند .

آموزشگاه تعمیرات یخچال

آموزشگاه فنی حرفه ای مهیاد برزین یکی از معتبر ترین مراکز آموزش تاسیسات در تهران میباشدکه اقدام اموزش تعمیر یخچال می نماید . اموزشگاه مهیاد برزین دارای کلاس آموزشی مجهز و پیشرفته که تمامی وسایل مورد نیاز برای تعمیرات یخچال ساید بای ساید را دارا میباشد که اساتید این آموزشگاه بسیار کاربلد و باتجربه ومجرب در این زمینه میباشند و اموزش تخصصی تعمیرات یخچال فریزر ساید را آموزش میدهند و اینکه پشتیبانی این مجموعه نامحدود میباشد یعنی بعد از دوره نیز کارآموزان میتوانند روی پشتیبانی اساتید خود حساب کنند و اگر در حین کار با مشکلی مواجه شدند از اساتید کمک بگیرند و مشکل را رفع کنند . و حتی کارآموزان مهیاد برزین میتوانند که قطعه ای از یخچال که قابل حمل میباشد اگر نتواستند خودشان آن را تعمیر کنند به آموزشگاه مراجعه کنند و با همکاری اساتید مجموعه مهیاد برزین آن را تعمیر کنند و هزینه این تعمیرات را خودشان دریافت کنند .

اموزش تعمیر لوازم خانگی

مزایای دوره آموزشی تعمیرات یخچال فریزر آموزشگاه مهیاد برزین

  • دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور
  • برگزاری کلاس هاس دوره در کارگاه های مجهز و به روز آموزشگاه
  • ارائه گواهی نامه شرکت در دوره و مدرک فنی و حرفه ای معتبر در پایان دوره
  • امکان برگزاری دوره به صورت خصوصی، نیمه خصوصی
  • عدم نیاز به داشتن مهارت و دانش قبلی در مورد تعمیر یخچال فریزر
  • امکان شرکت در دوره آموزشی برای افراد در سنین مختلف
  • آموزش عیب یابی و تعمیر برندهای مختلف ایرانی و خارجی

سرمایه مورد نیاز برای تعمیر یخچال فریزر ساید بای ساید

برای شغل تعمیرات یخچال فریزر نیازی به سرمایه زیادی ندارد که کسی در همین اول راه پول زیادی برای تهیه ابزار پرداخت کند . ابزارآلات ساده مورد نیاز برای تعمیرات یخچال شامل انواع پیچ گوشتی، آچار، فازمتر و مولتی متر و … است . لازم به ذکر است که بیشتر تعمیرکاران، تعمیر یخچال فریزر را در محل انجام می‌دهند تا نیازی به جا به جا کردن یخچال نباشد اما در کل بهتر است که یک کارگاه تعمیراتی داشته باشید . و اگر این مغازه تعمیراتی در مکان های بسیار شلوغ که تردد ماشین و مردم زیاد باشد از نظر کار شغلی و اینکه افراد زیادی یخچال و انواع لوازم خانگی بیاورند برای تعمیر بسیار بیشتر میباشد که هم این امر باعث میشود که خیلی بیشتر کسب درآمد کنید و هم معروف شوید و آوازه تعمیر یخچال فریزر ساید بای ساید شما زبان به زبان بچرخد و حتی باهمین کار باعث میشود که دیگر شما خودتان شاگرد برای تعمیرات بیشتر انتخاب کنید و درآمدتان روز به روز بیشتر و بیشتر شود .

اموزش تعمیرات لوازم خانگی

چگونه وارد بازار کار تعمیرات یخچال فریزر ساید بای ساید شویم ؟

برای ورود به بازار کار تعمیر یخچال فریزر ابتدا باید یک آموزش حرفه ای ببینید . آموزش کوتاه‌ترین و بهترین راه برای کسب تجربه و مهارت است. اگر از روش‌های سنتی ورود به بازار کار استفاده کنید و به عنوان شاگرد در مغازه شروع به کار کنید، به کندی مهارت‌های لازم را کسب خواهید کرد. اما با شرکت در دوره آموزش تعمیر یخچال فریزر ساید بای ساید می‌توانید به سرعت مهارت‌های لازم را کسب کرده و به موفقیت برسید. پس از پایان دوره آموزشی تنها باید ابزار و وسایل لازم برای کار خود را تهیه کرده و وارد بازار کار شوید. وبعداز اموزش تعمیرات یخچال فریزر ساید بای ساید در اموزشگاه مهیاد برزین میتوانید به راحتی و با تبلیغ در این حرفه وارد بازار کار شوید و کسب درآمد کنید .