021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تعمیر موبایل بومهن

اموزش تعمیرات موبایل

آموزش تعمیر موبایل بومهن شما در این دوره می توانید کلیه مهارت هایی که برای آغاز شغل تعمیرات موبایل لازم است را به دست آورید. که در این دوره ها کلیه تجهیزات لازم برای آموزش عملی تعمیر موبایل در اختیار شما قرار می گیرد. در نتیجه شما می توانید این آموزش را به صورت کاملا تخصصی بیاموزید .

شما می‌توانید دوره آموزش تعمیرات موبایل را به صورت حرفه ای و با قیمت مناسب در مجتمع مهیاد برزین سپری کنید. دوره های آموزشی تعمیرات موبایل این آموزشگاه به صورت کامل و جامع برگزار می‌ شود و شما می توانید کلیه مهارت های لازم در زمینه نرم افزاری و سخت افزاری برندهای مختلف مانند اپل، شیائومی، سامسونگ و… را به دست آورید .

علت انتخاب شغل تعمیر موبایل

  • نیاز و الزامی به تحصیلات دانشگاهی ندارد
  • یادگیری آن آسان است
  • نیاز به سرمایه اولیه کمی دارد
  • شغلی پرمخاطب با درآمد خوب است

دوره آموزش تعمیرات موبایل

امروزه با گسترش کاربرد موبایل در زندگی و افزایش نیاز به آن شغل تعمیرات موبایل بعنوان یکی از آینده دار ترین و پر درآمد ترین شغل ها در جهان و ایران شناخته میشود . مجموعه مهیاد برزین بعنوان پیشرو در ارائه تعمیرات تلفن همراه و نیز به عنوان برترین آموزشگاه در کل کشور شناخته شده است .که در زمینه تعمیرات موبایل میباشند تا با بالاترین کیفیت کلاس ها برگزار گردند .

کلاس آموزش تعمیرات موبایل

با یادگیری بخش های تغذیه موبایل، مدار شارژ،‌ سیم کارت، مدار آنتن، نمایشگر، مدار تصویر، بلوتوث، وایرلس و پردازنده های موبایل شما تسلط کافی برای عیب یابی یک گوشی موبایل بدست می آورید. در این مرحله تمرین زیادی نیاز است که روی بردهای مختلف مخصوصا گوشیهای جدید انجام دهید. در کامتک بیش از ۱۰۰ مدل برد گوشی برای تمرین مهیا شده است پس نگران بدست آوردن مهارت در این مراحل نباشید .

آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل

روی هم با گذراندن  دوره تعمیرات موبایل مهیاد برزین آموزش عیب یابی قطعات الکترونیکی، رفع عيب قطعی صدا، رفع عيب سنسور دوربين (باز نشدن دوربین)، عکس برداری مات، آموزش معايب مهم و خرابی های CPU، آموزش عیب یابی پرش آنتن و عدم آنتن دهی (تغییر سریال)، عیب یابی بلوتوث، تعویض تاچ و ال سی دی، طریقه تعویض سوکت سیم کارت، IC ها، ریبال چیپ ها و تعویض هارد و آموزش نرم افزاری موبایل از جمله مواردی است که در طول دوره اموزش به کارآکوزان یاد میدهند .

شرایط بازار کار تعمیرات موبایل

میزان اهمیت و محبوبیت موبایل روز به روز بیشتر در دنیای ما حس می شود. امروزه کوچکترین کاره های خود را با موبایل انجام می دهیم، حتی برای بعضی از افراد زندگی بدون موبایل ناممکن به نظر میرسد .

مشاغل خدمات حوزه تکنولوژی زندگی تمام افراد را بیش از هر زمان دیگری تحت شعاع قرار داده. تعمیرات موبایل از جمله مشاغلی است که به قوت باقی مانده و از لحاظ درآمدی از مشاغل مشابه خود پیشی گرفته است. بازار کار موبایل نتنها در ایران بلکه در دنیا پرتقاضا می باشد .

  بیشتر بخوانید :    اموزش تعمیرات پکیج دیواری کرج

حال کارآموزان تعمیرات انواع موبایل ها مانند : اپل، سامسونگ، شیائومی، هواوی و … را به صورت تخصصی فرا می گیردآموزشگاه بومهن یکی پرقدرت ترین و بهترین آموزشگاههای کشور میباشد . که بامدرک بین المللی از سازمان فنی حرفه ای این حرفه را آموزش میدهد .

آموزشگاه تعمیرات موبایل

متاسفانه عده ای فکر می کنند که می شود مانند دوران گذشته یک حرفه را به صورت تجربی و آماتور یاد بگیرند. این افراد پس از کسب آموزش های نادرست بدون هیچ تجربه ای اقدام به فعالیت در تعمیرگاه موبایل می نمایند اما در نهایت به دلیل نداشتن تخصص و مهارت لازم، خسارت های زیادی را به بار می آورند و عملا در این شغل شکست می خورند .

اموزشگاه تعمیرات موبایل

اگر قصد دارید یک بار برای همیشه تعمیر موبایل را به صورت کاملا تخصصی آموزش ببینید، حتما به یک آموزشگاه معتبر مراجعه کنید. با کمی تحقیق از هنرجویان و تعمیرکاران تازه کار متوجه می شوید که در حال حاضر مجموعه مهیاد برزین با 5شعبه فعال در کشور آموزشگاه معتبر و فنی به حساب می آید .که افرادی که در بومهن سکن هستند میتوانند با خیال راحت در این آموزشگاه شرکت کنند واز اموزش تخصصی موبایل بهره بگیرند وبه همین منظور وارد بازار کار شوند . کسب درآمد کنند این آموزشگاه حتی بعداز دوره هم از کارآموزان پشتیبانی میکنند و اگر کارآموزی بامشکلی مواجه شد میتواند به راحتی با استاد خود تماس بگیر ویاحضوری به آموزشگاه مراجعه کند و موبایل را تعمیر کند به صورت رایگان که اساتید ازآنها پولی دریافت نمیکنند .