021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تعمیر گوشی های سامسونگ

آموزشگاه تعمیرات موبایل

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نام در تعمیر سیاه شدن صفحه دراین نوع  گوشی های اندروید می تواند برای همه نگرانی داشته باشد. اگر گوشی اندروید شما روشن میباشد ولی صفحه نمایش آن سیاه میباشد چند راه حل  وجود دارد که می توان انجام داد تا دوباره بتوانید با گوشی خود کار کنید.

اگر موبایل شما دارای صفحه سیاه است و یکی از موارد زیر را در ان مشاهده کردید موبایل شما روشن است اما صفحه آن سیاه میباشد .

1-چراغ های گوشی شما چشمک می زند  اما صفحه نمایش کار نمی کند.

2-می توانید از دکمه های موبایل استفاده کنید. و جواب های مناسب را بشنوید یا احساس کنید ، اما هیچ چیزی روی صفحه نمایش داده نمی شود.

3-تلفن زنگ میخورد  یا صدایی برای اعلان ها ایجاد می کند. اما نمی توانید با تلفن ارتباط برقرار کنید و پاسخ دهید.

-آی سی تغذیه قطعه ای است که نام آن کمتر به گوش کاربران خورده است و اکثر افراد با این قطعه و کارایی آن آشنایی خاصی ندارند. این قطعه در فراهم کردن ولتاژ مورد نیاز بردها و مدارها نقش دارد و به همین دلیل ختلال در عملکرد آن باعث ایجاد  ایراد در فرآیند شارژ گوشی می شود. علاوه بر آن این قسمت به نوعی کنترل آنتن دهی گوشی، کلیدهای تنظیم صدا، دمای سی پی یو، پاور آمپلی فایرهای آر اف، دوربین، باتری، کلید منو و … را نیز بر عهده دارد. 

بیشتر بخوانید :            آموزش عیب یابی گوشی های آیفون 

-برد گوشی وظیفه ذخیره سازی اطلاعات را بر عهده دارد، پس آسیب به آن باعث بروز اختلال در مواردی می شود که با اطلاعات ذخیره شده روی گوشی در ارتباط میباشد . اشکالاتی مثل پاک نشدن اطلاعات و تنظیمات دستگاه بعد از ریست فکتوری کرردن گوشی، هنگ کردن گوشی، خاموش شدن گوشی پس از فلش، نمایش پیغام Encrypt unsuccessful در زمان بالا آمدن گوشی، ویبره های پشت سر هم در هنگام بوت شدن دستگاه، ثابت ماندن دستگاه روی آرم لوگو در هنگام روشن شدن دستگاه، وارد شدن به صفحه ریست فکتوری در زمان  به روز رسانی، تغییر آیکون برنامه ها و موردهای این چنینی احتمالا ناشی از خراب شدن هارد میباشد. 

با توجه به این که اطلاعات ذخیره شده روی گوشی برای کاربراهمیت دارد بر کسی پوشیده نیست، خوب است که برای ترمیم و تعویض هارد، از تکنسین های ماهر تعمیر موبایل سامسونگ کمک گرفت.

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

باتری یکی از قطعات مصرفی است  که در گوشی های تلفن همراه به کار رفته است. تمامی این باتری ها ی گوشی تلفن همراه پس از چند سال کارکرد توان شارژکردن  خود را از دست می دهند. کاهش توان شارژدهی باتری معمولا  پس از دو سال استفاده خود را نشان میدهد، اما گاهی امکان دارد به دلیل استفاده غیر اصولی از دستگاه در مدت زمانی کمتر از دو سال هم نیاز به تعمیر داشته باشند. در مورد زمان مناسب برای عوض کردن باتری موبایل باید گفت که نمی توان برای تمامی اشخاص و تمامی گوشی ها یک نسخه یکسان در این مورد را عمل کرد. 

ایجاد اختلالات عملکردی در اسپیکر گوشی سامسونگ معمولامربوط به بخش نرم افزاری و سخت افزاری آن میباشد .

بیشتر بخوانید :          نحوه تعمیر گوشی آب خورده

برای جلوگیری از به وجود امدن هر گونه مشکل در اسپیکر گوشی‌ سامسونگ توصیه میکنیم  در تنظیمات صدای گوشی تغییری ایجاد نشود. و به هر دلیلی این تنظیمات تغییر پیدا خواهد کرد، بهتر است، تنظیمات مجدد انجام بدهید و یا به تنظیمات کارخانه برگردید، در این حالت اکثرا مشکلات برطرف خواهدشد

باید  در نصب کردن برنامه‌‌ها بر روی گوشی دقت لازم را داشته باشید چون در صورت نصب نرم‌افزارهای ویروسی، عملکرد اسپیکر گوشی سامسونگ دچار اختلال  می‌شود، و یا حتی در مواردی دیده شده است اختلال مربوط به یک باگ نرم افزاری و عملکردی بوده است که حتما باید در نمایندگی‌های مربوط به گوشی بررسی و تعمیر بشود. در موارد دیگر هم در اثر توجه نکردن کاربر گوشی درمعرض عوامل مخربی مثل رطوبت، سقوط، ضربه، آب و مایعات دیگر، گرد و خاک و … قرار می‌گیرد، مجموع این موارد  باعث کاهش عمر و عملکرد اسپیکر گوشی سامسونگ می‌شود.

آموزش تعمیرات موبایل در تهران

پاره شدن تورهای مخصوص اسپیکر گوشی سامسونگ،‌ عدم اپدیت گوشی و نر‌م‌افزارها و آسیب به قطعه اصلی اسپیکر گوشی هم از جمله موارد  مخرب در اسپیکر گوشی سامسونگ میباشد  دربعضی اوقات  این اختلالات با یک تعمیر جزئي و ساده بر طرف میشود و در مواردی هم باید به تعویض اسپیکر گوشی خود فکر بکنید.