021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش عیب یابی گوشی های آیفون

اموزش تعمیر موبایل در تهران

موبایل های آیفون به خاطر طراحی خاصی که دارند دربین عموم افراد از محبوبیت خاصی  برخوردار میباشد .  موبایل های کمپانی اپل دارای ساختار پیچیده ای هستند که برای تعمیر آنها باید از دانش نقشه خوانی و نرم افزارهایی مثل   Microfish ، ZXW  و …  استفاده شود  تا بتوانید تعمیرات ان را به خوبی انجام بدهید .  اگر شما علاقه مندان مایل به یادگیری در این حرفه هستید و بطور حرفه ای تصمیم  به تعمیرات موبایل را دارید میتوانید با شرکت  کردن در کلاسهای تخصصی اموزشگاه مهیاد برزین در تهران اموزش بفرمایید.

  • در گوشی های هوشمند به جهت بالا بردن قابلیت های همزمان و پیچیده این دستگاه از بیس باند استفاده می شود که قابلیت های زیادی از جمله ارتباط با اینترنت و آنتن  دچار اختلال میشود .اگر  ایراد مربوط به قلع مردگی ، تکان خوردن چیپ از محل اصلی و بطور کلی قابل تعمیر باشد ، قطعه تعمیر خواهد شد ولی اگر ایراد مربوط  به خود IC بیس باند باشد ، به خاطر  یونیک و منحصربفرد بودن آن نمیتوان با یک بیس باند دیگر جایگزین ان کرد پس موبایل غیرقابل استفاده میشود .
  • بازیابی آیکلود هنگامی امکان دارد که هنگام درست کردن اپل آیدی ، تمام اطلاعات و سوالات امنیتی در حین ثبت نام را داشته باشید وگرنه به هیچ دلیل قابل بازکردن نیست . اما یک راه وجود دارد که میشود گوشی را جیلبریک کرد و با نرم افزارهای خاص  اپل آیدی را حذف کرد که نیازمند مهارت و دانش بالایی میباشد .

بیشتر بخوانید :            همه چیز در مورد گوشی آیفون 11

  • کند شدن سرعت ایفون معمولا بعداز نصب یک نرم افزار جدید بوجود می آید که برای برطرف کردن آن باید برنامه مخرب را شناسایی و حذف کنید.
  •  نداشتن تصویر  یکی دیگر از موارد رایج است که در مواجهه با آیفون های تصویری نداشتن تصویر میباشد به این صورت که آیفون زنگ میخورد صدا وجود دارد ولی تصویر در ان نمایش داده نمی شود علت این مشکل میتواند اتصال نادرست سیم ها باشد  پس اول سیمها را بررسی کنید و از اتصال درست  آنها به پنل، مانیتور و به یکدیگر اطمینان پیدا کنید.
  •   در صورت قطع شدن صدای زنگ مانیتور برای برطرف کردن ان باید در سه مرحله آیفون تصویری را چک کنید اول از سیم کشی ها و اتصال آنها به هم مطمئن بشوید و اگر مشکل برطرف نشد امکان دارد  بلندگوی آیفون سوخته باشد و باید تعویض شود .
اموزشگاه تعمیر موبایل مهیاد برزین
  •  اگر مانیتور مداوم روشن بماند  بعد از باز کردن درب ساختمان، مانیتور باید حداکثر پس از ۹۰ ثانیه خاموش بشود اگر این اتفاق نیفتاد حتماً باید به تعمیر کامربوط به این حرفه مراجعه کرد  چون روشن ماندن مانیتور علامتی برای خراب شدن برد آیفون میباشد. 
  • مشکل دیگری که در تعمیر کردن گوشی آیفون باید برسی کنیم هنگ کردن و کند شدن دستگاه است. بعضی اوقات این مشکل بعد از نصب کردن نرم افزار جدید در گوشی به وجود می اید که در این شرایط لازم است برنامه معیوب شناسایی شود و حذف شود. هماهنگی و مشکلات نرم افزاری می تواند باعث هنگ کردن گوشی آیفون شود. در بیشتر موارد این مشکلات نرم افزاری به سهولت برطرف می شود و نیازی به ترمیم و تعمیر و یا تعویض کردن قطعات دستگاه نمیباشد.

بیشتر بخوانید :            آموزش علائم خرابی و نقش cpu در موبایل

  • بعضی از افراد براین  تصور هستند که مشکلات گوشی آنها در ارتباط با اتصال به وای فای، مربوط به مودم می باشد. اگر با بررسی مودم و روشن و خاموش کردن آن مشکل گوشی شما برطرف نشد امکان دارد که ایراد از گوشی باشد. اول باید تنظیمات وای فای را در گوشی خود برسی کنید و اگر نیاز بود آنها را اصلاح بکنید. راه اندازی دوباره گوشی هم می تواند بعضی اوقات مشکل اتصال به وای فای را برطرف سازد.
  •  چنانچه گوشی آیفون شما بیشتر از یک بار در روز روشن و خاموش و یا ری استارت شود، قبل از هر کاری دکمه پاور و دکمه ولوم پایین آن را به طور همزمان نگه داشته و صبر کنید تا گوشی شما دوباره راه اندازی شود.
اموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل

اگر این مسئله ادامه پیدا کرد، حتماً باید از یک تعمیرکار ماهر بخواهید تا دستگاه شما را بررسی کند و کارهای  لازم بابت تعمیر گوشی اپل را انجام بدهد چون امکان دارد Ic  و یا باتری آسیب دیده باشند.

اسنپ ​​چت برای بهبود زمان بارگذاری برنامه و تجربه کلی کاربر، حافظه پنهان یا کش را جمع آوری می کند. حافظه پنهان اسنپ چت قدیمی یا خراب امکان دارد باعث به وجود امدن  مشکلاتی نظیر تاخیر دوربین شود. برای برطرف کردن این اشکال  باید کش اسنپ چت را پاک کرده و دوباره سعی کنید عکس بگیرید.