021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش صفر تا صد تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر در انقلاب

آموزش تعمیر کامپیوتر

آموزش صفر تا صد تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر در انقلاب الویت اول راه تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه ای این است که به دنبال یک اموزشگاه مجهز و با استادان با تجربه بگردیم و  آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر را به صورت کاملا عملی بیاموزید .

اموزشگاه مهیاد برزین در تهران برای علاقه مندان کامپیوتر و لپ تاپ این رشته را فعال کرده و همچنین کاراموزان زیادی را وارد بازار کار کرده است . در اموزشگاه مهیاد برزین به صورت کاملا عملی رشته های لپ تاپ و کامپیوتر را یاد میگیرد و همچنین بعد از اتمام دوره پشتیبانی نا محدود توسط اساتید در یافت میکنید .

الویت دوم یک تعمیر کار حرفه ایی شدن دقت و تلاش بسیار است.اموزش عملی باعث میشود تمام ترسی که دارید برطرف شود و با اعتماد به نفس بالایی وارد بازار کار بشوید . لپ تاپ و کامپیوتر بعد از استفاده بعد از مدتها و یا در مدتی کوتاه به دلیل ضربه و مشکلات سخت افزاری ممکن است نیاز به تعمیر پیدا کند . با استفاده بسیاری از مردم در اماکن و ادارها نیاز به تعمیر کار حرفه ایی دارند.شما در اموزشگاه مهیاد برزین تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ به صورت تئوری و عملی فرا میگیرید و در کمترین زمان بهترین شکل لپ تاپ و کامپیوتر را تعمیر و عیب یابی کنید .

مهم ترین کار بعد از اتمام دوره گرفتن گواهینامه پایان دوره است . اموزشگاه مهیاد برزین زیر نظر سازمان فنی حرفه ایی است و شما بعد از اتمام دوره میتوانید مدرک بین المللی و معتبر را دریافت کنید و کسب کار خود را شروع کنید . استادان رشته مربوطه بعد از پایان دوره به شما کسب کار معرفی میکنند و شما میتوانید کار خود را راه اندازی کنید و درامد خوبی به دست بیارید .

یادگیری عیب یابی لپ تاپ و کامپیوتر یک مهارت مهم و حیاتی در زمینه تعمیر و خدمات فنی لپ تاپ‌ و کامپیوتر است . این دوره آموزشی که در آموزشگاه مهیاد برزین برگزار می‌شود ، به کار اموزان علاقه‌مند به عیب یابی و تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر مبانی و مهارت‌های لازم را آموزش می‌دهد .

اهمیت فرا گیری تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر در حال حاضر بسیار بالاست . با افزایش تعداد کاراموزان لپ تاپ و کامپیوتر در کشور نیاز به تعمیر و نگهداری لپ تاپ و کامپیوتر نیز افزایش یافته است . امروزه ، یادگیری تعمیرات لپ تاپ به عنوان یک مهارت اساسی برای افرادی که به دنبال یک شغل در زمینه تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر هستند یا به عنوان یک علاقه‌مند به رشته فنی، بسیار مهم است .

آموزش تعمیرات لپ تاپ

سال هاست که انواع کامپیوتر و لپ تاپ ها در زندگی ما نقش بسیار مهمی ایجاد کرده اند و عملا بدون استفاده از این وسایل زندگی غیر به درستی پیش نمی رود . همین استفاده پی در پی باعث شده است که تعمیرات  کامپیوتر و لپ تاپ از سال ها قبل نیاز باشد و افراد زیادی به آموزش این حرفه بپردازند . البته که با توجه به مشکلات روزمره ای که برای هر سیستمی ممکن است به وجود بیاید طبیعتا تعمیرکاران کامپیوتر و لپ تاپ از درامد خوبی برخوردار می باشند .

بیش از هزار کاراموز بصورت سالانه از اموزشگاه مهیاد برزین در تهران و همینطور شعبات دیگر این مجموعه کسب رضایت این کاراموزان عزیز امروز مهم ترین تضمین برای یادگیری شما عزیزان است. بهترین تجهیزات و همینطور اساتید با تجربه در اختیار شما قرار داده شده تا شما در طول دوره اموزشی بتوانید با خیالی راحت به کسب تجربه و مهارت بپردازید .

 در اموزشگاه مهیاد برزین  کاراموزان تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر خدمات عیب‌یابی ، سرویس ، تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری انواع برندها و مدل‌های لپ تاپ و کامپیوتر را به صورت تئوری وعملی فرا میگیرند .

دوره های آموزشی اموزشگاه مهیاد برزین به صورت تضمینی و همراه با پشتیبانی نامحدود برگزار می شوند . به طوری که آموزشگاه از زمان ورود به دوره تا پس از اتمام دوره به صورت حضوری و غیرحضوری تا ورود به بازار کار  شما را همراهی خواهند کرد . و از صفر تا صد این رشته را دراختیار کارآموزان قرار میدهند و اینکه پشتیبانی به این صورت است کهاگر فرد نیز به خانه مشتری رفت و به هر دلایلی نتوانست لپ تاپ و یا کامپیوتر را تعمیر کند آن را به آموزشگاه می آورد و با کمک اساتید خود آن را تعمیر میکند و از همه چیز مهم تر اینکه آموزشگاه مهیاد برزین برای اینکه کارآموزان دستشان بیشتر راه بیافتد و قلق کار را به خوبی یاد بگیرند یک فضای تعمیراتی مخصوص کارآموزان عزیز قرار داده که بعداز کلاس هر کارآموزی که مایل بود میتواند در این مکان تمرین کند و یا کامپیوتر و لپ تاپ  تعمیر کند .

کلاس ها بصورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار میشود . همزمان بصورت عملی آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر انجام میشود و پس از اتمام موفقیت آمیز دوره شما را به شرکت های فعال در زمینه تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر معرفی میکنیم، پس از مشغول به کار شدن به صورت نامحدود پشتیبانی از سمت اساتید در یافت میکنید .

اموزش تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ

اموزشگاه فوق تخصصی مهیاد برزین با همراهی و مشورت اساتید با تجربه و سابقه زیاد در بازار کسب و کار سعی نموده تا برای کاراموزان در کارگاهی مجهز و مشابه به بازار کار و به صورت عملی ؛ فعالیت خود را به عنوان تعمیرکار حرفه ای آغاز کنند . و در طول این مسیر همراه با اساتیدی که در زمان جاری درحال فعالیت مستقل به عنوان تعمیرکار کامپیوتر و لپ تاپ هستند ؛ بروزترین تکنیکها را آموزش ببینند و انواع  برندهای کامپیوتر و لپ تاپ را  با تسلط کامل تعمیر کنند . و اینکه در این اموزشگاه نحوه مشتری مداری و جذب مشتری  را آموزش میبینید که این نحوه برخورد و رفتار در کسب وکار بسیار مهم میباشد  .