021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش صفر تا صد تعمیرات کولر گازی در فردیس

اموزش تعمیرات کولر گازی

آموزش صفر تا صد  تعمیرات کولر گازی در فردیس به صورت عملی در کارگاه های آموزشگاه مهیاد برزین اموزش داده میشود . که این اموزش تعمیرات کولر گازی باتوجه به اینکه  این تعمیرات بسیار مهم میباشد و کولر گازی در اکثر خانه ها یافت میشود . ازاین رو هرکسی نمیتواند بدون اموزش این تعمیرات را انجام دهد .

سرفصل های آموزش تعمیر کولر گازی که در آموزشگاه مهیاد برزین در فردیس اموزش میدهند :

  • آموزش تعمیرات کولر گازی های بازار و بررسی روش های رفع آن
  • آموزش روش های نصب انواع کولر گازی
  • معرفی بخش های مختلف کولر گازی و ایراداتی که ممکن است برای آنها، ایجاد شود
  • آموزش تکنیک های تعویض قطعات کولر گازی
  • آموزش سرویس های مقدماتی کولر گازی
  • آموزش نحوه عملکرد بخش های مختلف کولر گازی

معرفی دوره نصب و تعمیرات کولر گازی

دوره آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی متناسب با نیاز تمامی افراد علاقه مند به این حرفه ی تخصصی میباشد . همچنین این دوره متناسب با افرادی که میخواهند به سرعت وارد بازار کار شوند و کسب درامد کنند میباشد .  این دوره پیش نیاز خاصی ندارد و حتی افراد مبتدی هم میتوانند در این دوره شرکت کنند و این حرفه را به صورت تخصصی یاد بگیرند . در این دوره نصب و تعمیرات انواع کولر های گازی خارجی و ایرانی ، جوشکاری لوله مسی که در بعضی از مکان ها بسیار استفاده میشود . و نیاز به جوشکاری لوله و اتصالات کولر گازی میباشد . که با استفاده از تورچ این جوشکاری صورت میگیرد . و در این دوره تمامی مراحل نصب و تعمیر انواع کولر گازی را آموزش میدهد . در واقع این بدین صورت میباشد که اموزشگاه مهیاد برزین در فردیس اصول و نحوه کار خودرا همین آموزش دادن از صفر تا صد تعمیرات کولر گازی میداند .

اموزش تعمیر کولر گازی مهیاد برزین

آموزش تعمیر کولرگازی از صفر تا صد

در دوره تعمیر کولر گازی مجموعه مهیاد برزین ،  شما با رفع مشکلات مختلف کولر گازی آشنا می‌شوید . این شامل تعمیر نشتی‌ها ، شارژ گاز کولر گازی ، رفع مشکلات مربوط به عملکرد کولر گازی مانند خاموش شدن آن ، تعویض و تعمیر قطعات مکانیکی و الکترونیکی ،  تمیز کردن دستگاه ، تعمیرات شستشوی کولر گازی ، و مسائل مرتبط با برد و الکترونیک کولر گازی می‌شود . مهارت در تعمیر و خدمات به کولر گازی نیازمند دانش و تجربه است و دوره تعمیرات کولر گازی در آموزشگاه مهیاد برزین فردیس به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزرا میشود که حتی این نیمه خصوصی در فضای بسیار خوب و کاملا با تجهیزات بروز و محیطی کاملا آرام و کارگاهی بسیار عالی اموزش داده میشود . که دی این کلا سها انواع پکیج ایرانی و خارجی برای نمونه و برای تعمیر کردن بچها و اینکه این پکیج ها سالم هستند و فقط به این صورت این پکیج ها را در کلاس گذاشته اند تا اینکه دست کارآموزان راه بیافتد و باب تمامی قطعات پکیج آشنا و آنهارا تعمیر و عیب یابی کنند .

بهترین آموزشگاه تعمیرات کولر گازی در فردیس

آموزشگاه مهیاد برزین با تاسیس شعبه دیگر مهیاد برزین  در راستا هر چه بهتر شدن کیفیت آموزش  تعمیرات کولر گازی  در فردیس و حومه و حتی کرج این دوره را با اساتید مجرب به صورت کارگاه‌های عملی با انتقال تمامی سرفصل‌ها به طور کامل برگزار می‌نماید . هنرجویان پس از گذراندن دوره تعمیرات کولر گازی به راحتی می‌توانند انواع برندهای کولر گازی را سرویس و تعمیر کنند . و در آخر بعداز پایان دوره یک مدرک معتبر فنی حرفه ای دریافت میکنند . البته این بدین منظور است که کارآموزان توسط این اموزشگاه به سازمان فنی حرفه ای معرفی شده و بعداز اینکه دوتا امتحان را با موفقیت پشت سر گذاشت میتواند این مدرک معتبر را دریافت کند . بهترین اموزشگاه آموزشگاهی میباشد که هم از نظر اعتبار زیر نظر سازمان فنی حرفه ای باشد هم دارای اساتید باتجبه مجرب و کاربلد باشد . و اینکه برای این اعتبار یک مدرک به کارآموزان ارائه دهد . که آموزشگاه مهیاد برزین فردیس هم از نظر فنی حرفه ای زیر نظر این سازمان میباشد . وهم بعداز دوره که قبلا نیز در راجب آن گفته شد و نیز این آموزشگاه ا سابقه بیش از چهارده سال خود تمامی این مطالب را محقق میسازد که همه ی کارآموزان این مجموعه با رضایت کامل و تعمیرکار شدن در رشته های فعال و به خصوص در رشته تعمیرات کولر گازی بیرون میروند .

اموزش تعمیر کولر گازی

بهترین اموزش تعمیرات کولر گازی

اموزش صفر تا صد تعمیر کولر گازی باید با تمامی برند های کولر گازی سروکار داشته باشند . آموزشی که همراه با پشتیبانی نباشد و اینکه اموزش جامع و کامل نباشد اصلا مناسب و کارآمد نیست زیرا هرآنچه که فرد تعمیرکار باشد باز هم در این رابطه و یکجا به مشکل مواجه میشود از این رو اگر فردی نباشد و یا اساتیدی که به فرد آموزش داده باشد پشتیبانی نکند فرد تعمیر کار دچار مشکل میشود . اما اموزشگاه مهیاد برزین فردیس علاوه اموزش های کاریردی و جامع که در رابطه تعمیرات کولر گازی میباشد را ارئه میدهد و از کارآموزان نیز پشتیبانی نامحدود انجام میدهد .