021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

بهترین آموزش تعمیرات لوازم خانگی تهران

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

بهترین آموزش تعمیرات لوازم خانگی تهران با توجه به تقاضای زیاده در بازار یک دوره بسیار پر کارآموز میباشد. زیرا امروزه تقریباً هر خانه‌ای دارای نوعی لوازم خانگی مکانیکی یا الکترونیکی است و خرابی آنها و نیاز به تعمیر بعد از مدتی اجتناب ناپذیر است. در حین استفاده، هر دستگاهی دچار مشکل می‌شود که مستقیماً بر عملکرد آن دستگاه تأثیر می‌گذارد. امروزه لوازم خانگی به دلایل مختلفی باید تعمیر شوند .

دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی در آموزشگاه مهیاد برزین دارای مزایای بسیاری می‌باشد. در این دوره آموزشی با نحوه تعمیر لوازم خانگی در یک کارگاه کاملا مجهز به صورت کاملا عملی آشنا می‌شوید و حتی خود کارآموزان میتوانند لوازم برقی را تعمیر کنند و به مشتری تحویل بدهند .

علاوه بر این، این دوره تعمیرات لوازم خانگی دارای پشتیبانی پس از دوره است، به این معنی که اگر کارآموزان در بازار کار با مشکلی مواجه شوند، می‌توانند به اساتید ما زنگ بزنند و با کمک ان ها آن وسیله را تعمیر کنند ویا آن لوازم را باخودشان بیاورند و باکمک اساتید آن را تعمیر کنند .

آموزشگاه مهیاد برزین یکی از بهترین و مجهزترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در تهران می باشد که با فراهم آوردن فضایی فوق تخصصی بر پایه آموزش عملی توانسته گام بلندی در جهت ارتقاء سطح آموزشی و حرفه ای در این زمینه بردارد و ماهانه کارآموزان زیادی را روانه بازار کند .

چرا باید در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی در مهیاد برزین شرکت کنیم ؟

دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی در آموزشگاه مهیاد برزین دارای مزیت های فراوانی است. در این دوره شما نحوه اصولی تعمیرات لوازم خانگی را در یک کارگاه کاملا مجهز آموزش میدهد. در این مجموعه می توان انواع ابزار و تجهیزات لازم برای تعمیرات لوازم خانگی را یافت. کارآموزان در این دوره خود با ابزار و تجهیزات تعمیرات لوازم خانگی مهارت ها را زیر نظر اساتید تمرین می کنند. واگر در طول دوره مشتری برایشان وسیله لوازم خانگی بیاورد برای تعمیر میتوانند ان را خودشان تعمیر کنند و هزینه تعمیر را خودشان دریافت کنند .

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

اساتید آموزش تعمیر لوازم خانگی در تهران

دوره تخصصی تعمیرات لوازم خانگی در آموزشگاه مهیاد برزین زیر نظر تکنسین ها و تعمیر کاران با تجربه ای برگزار می شود که برای عملکرد بهتر، در دوره های آموزشی تدریس آنها به صورت کاملا عملی میباشد. به همین دلیل توانایی بالایی در انتقال سر فصل های آموزشی تعمیر لوازم خانگی به صورت تئوری و عملی دارند. این اساتید مهارت بالایی در عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات مکانیکی انواع لوازم خانگی داشته و به معرفی روش های مختلف باز و بست قطعات مکانیکی انواع لوازم خانگی ریز و درشت می پردازند. وهمهی این مطالب و صفر تا صد تعمیر انواع لوازم خانگی را به کارآموزان یاد میدهند . این امر بستگی به خود فرد نیز دارد که اگر علاقه داشته باشد میتواند خیلی سریع و راحت این اموزشهارا یاد بگیرد ولی افرادی هستند که فقط برای اینکه وقتشان بگذرد به این رشته ثبت نام میکنند که قطعا این افراد هیچ علاقه و تلاشی نمیکنند و نمیتوانند تعمیرکار حرفه ای تعمیر لوازم خانگی بپردازند .

  بیشتر بخوانید :    بهترین آموزش پکیج در تهران

کیفیت آموزش لوازم خانگی در تهران

البته در بسیاری از موارد آموزشگاه‌ها دارای هر دو نوع دوره‌های حضوری و آنلاین هستند که پیشنهاد می‌شود در این مورد به انتخاب دوره‌های حضوری بپردازید. نکته دیگری که در خصوص انتخاب آموزشگاه تعمیر لوازم خانگی در تهران باید مورد توجه قرار بگیرد مدرک صادر شده پس از اتمام دوره است یعنی این آموزشگاه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای بوده ودرآخر شمارا به فنی حرفه ای معرفی میکنند وفنی حرفه ای نیز ازمون عملی و تئوری از کاآموزان میگید که با قبولی در این آزمون ها مدرک معتبر بین المللی دریافت خواهید کرد . آموزشگاه مهیاد برزین همچنین خود یک مدرک داخلی و یک مدرک MPT به کارآموزان میدهند . که این مدرک اخذ از کشور اتریش میباشد و هم بین المللی بوده وقابل ترجمه میباشد .کیفیت آموزش تعمیر لوازم خانگی مهیاد برزین را میتوانید در اینستاگرام و روبیکا نیز تماشاکنید .

اموزش تعمیر لوازم خانگی

سالانه بسیاری ازاین کارآموزان با همین مدارک جواز کسب گرفته و مغازه تعمیرات لوازم خانگی زده و کسب در امد میکنند که این امر خیلی برای اموزشگاه واساتید مهم و ارزشمند است . واگر شما این کلیپهای رضایت کارآموز ونحوه تدریس را تماشاکنید خودتان متوجه خواهید شد که این آموزشگاه چقدر کیفیت آموزشی و نحوه تدریس و کلاسهای تعمیراتی چگونه وبه چه شرایطی میباشند . اموزشگاه تعمیر لوازم خانگی مهیاد برزین بزرگترین مجموعه اموزشی در کشور شناخته شده است . که آموزش تعمیر لوازم خانگی را به صورت صفر تا صد در این آموزشگاه تدریس میشود .