021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش صفر تا صد تعمیر کولر گازی فنی حرفه ای

آموزش تعمیرات کولر گازی

آموزش صفر تا صد تعمیر کولر گازی فنی حرفه ای ، آموزش نصب کولر گازی اسپلیت به صورت عملی در کارگاه های آموزشگاه فنی حرفه ای مهیاد برزین توسط اساتید فنی و با تجربه تدریس می شود و شما پس با شرکت در این دوره ها ، توانایی کامل در زمینه تعمیرات و نصب و راه اندازی  حرفه ای شده و وارد بازار کار میشوند .

دوره آموزش تعمیر کولر گازی

دوره آموزش نصب و تعمیرات کولر های گازی و اسپیلت یکی از دوره های کارگاهی و کاربردی پر طرفدار می باشد . در این دوره شما با اصول نصب و راه اندازی و اصول لوله کشی تبرید آشنا میشوید همچنین با انواع گازها و اصول شارژ مبرد همچنین عیب یابی و تعمیر انواع کولرهای گازی آشنا می شوید . این دوره ها زیر نظر اساتید با تجربه و کاربلد تدریس داده میشود و همچنین این تعمیرات بستگی به خود شخص دارد که میزان علاقه فرد نسبت به این رشته چقدر است . این امر دلیل دارد و دلیل علاقه فردی این است که اموزشگاه مهیاد برزین با درنظر گرفتن کارآموزان به میزان علاقه شخص دست یافته اند و افرادی خیلی زیادی هستند که خیلی تعمیرات را دوست دارند و حتی در حین دوره نیز کسب درآمد میکنند . کسب درآمد فرد برای آموزشگاه بسیار مهم است زیرا همین میزان رضایت شخص برای ما بسیار ارزشمند است و برای آموزشگاه مهیاد برزین با شش شعبه فعال این خود یک ویژگی نسبت به آموزشگاه های دیگر میباشد .

کلاس خصوصی آموزش تعمیر کولر گازی

کلاس های خصوصی به صورت یک یا دو نفره برگزار می گردد که در روزهای پنج شنبه و جمعه در محل موسسه آموزشگاه مهیاد بزین کاملا حرفه ای و تخصصی آموزش داده میشود . این کلاس خصوصی به صورت فشرده میباشد چون اکثرا افرادی که خصوصی شرکت میکنند یا مشغول کار بودند و یا اینکه جای دیگر هستند و نمیتوانند در دوره عادی تعمیرات کولر گازی شرکت کنند . به همین خاطر است که دوره خصوصی یک دوره فشرده البته تضمین شده و با تضمین یادگیری صورت میگیرد که اگر در حین دوره یاد نگیرد و یا مبحثی مبهم باشد همان دوره خصوصی به صورت رایگان ادامه خواهد داشت تا زمان یادگیری فرد قابل ذکر میباشد که چون این دوره فشرده و کم است دلیل براین نمیباشد که سرفصل های آموزشی را به خوبی آموزش ندهند از این بابت خیال شمارا راحت کنیم که این آموزشگاه از صفر تا صد تمامی مباحث را جامع و کامل آموزش میدهد .

اموزش تعمیرات اسپیلت

از دیگر سرفصل های آموزش کولر گازی در آموزشگاه مهیاد برزین :

  •  ابزار شناسی و کارکرد با ابزار
  •  شناخت کولرهای گازی
  •  آموزش نصب پنل کولرگازی 
  • آموزش نصب کندانسر کولر گازی
  •  آموزش نصب پایه دیواری و پایه پنل
  • آموزش نصب لوله کشی 
  •  آموزش نصب پرچ کردن لوله 
  • آموزش جوشکاری نقره
  • کار با وکیوم
  •  آموزش شارژ گاز کولرگازی 
  • آموزش سیم کشی انواع کولرهای گازی

آموزشگاه فنی و حرفه ای مهیاد برزین در راستای اینکه افراد تعمیرکار حرفه ای وارد بازار کند و دیگر مردم دغدغه برای تعمیرات کولر گازی نداشته باشند و به راحتی این وسیله خیلی مهم تعمیر شود بدون اینکه مشکلی وجود داشته باشد . دوره های اموزش تعمیر کولر گازی در یک کارگاه کاملا مجهز و تجهیزات به روز صورت میگیرد که کارآموزان به صورت صفر تا صد تعمیرات و نصب و راه اندازی کولر را به خوبی یاد بگیرند . البته در این اموزشگاه اموزش های متعددی نیز تدریس میشود این دوره شامل دوازده جلسه سه ساعته میباشد و برای شرکت در این دوره ها نیازی به مدرک تحصیلی و یا اینکه از قبل اموخته ای داسته باشید نیست . زیرا در آموزشگاه مهیاد برزین چه فرد چیزی بلد باشد و چه اصلا هیچ چیز از تعمیرات و تمامی چیزهای دیگر کولر نداند مهم نیست چون اساتید مهیاد برزین تعهد دارند که از صفر تا صد و از مبتدی تا پیشرفته تعمیرات و نصب کولر گازی را آموزش دهند . اموزشگاه مهیاد برزین زیر نظر سازمان فنی حرفه ای بوده بنابراین جای هیچگونه شک و شهبه نیست که فرد برای ثبت نام در این مجموعه ترسی داشته باشد یا اینکه تردید کند چون تمامی موارد ذکر شده طبق سازمان فنی حرفه ای بوده .

آموزش تعمیرات کولر گازی اسپیلت

در آخر دوره تعمیرات کولر گازی از طرف اموزشگاه به سازمان فنی معرفی شده و با قبولی در دوتا آزمون کتبی و عملی مدرک فنی حرفه ای دریافت خواهید کرد که این امر برای هر کارآموز صدق میکند . مدرک فنی حرفه ای قابل ترجمه بوده و ویزای فرد محسوب میشود و از همه مهمتر اینکه جواز کسب نیز برای کسانی که میخواهند مغازه بزنند و یا کارگاه تعمیراتی بزنند به حساب می آید که کارآموزان با دریافت این مدرک هم میتوانند مهاجرت کنند وهم مغازه بزنند و هم یک مدرک و ویزای کاری برای فرد برای استخدام در شرکت و یا کارخانه محسوب میشود .