021-66422988

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش نصب دوربین مداربسته برای مبتدیان

آموزش رایگان نصب دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته این روزها در بیشتر اماکن و حتی خانه ها نصب می گردند . افراد با نصب دوربین مداربسته میتوانند محل مورد نظر خود را از راه دور کنترل کنند . دوربین های مداربسته از بیشتر جرائم نیز جلوگیری میکند به همین دلیل در بین افراد از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است . آموزش نصب دوربین مداربسته برای مبتدیان میتواند یک فرصت خوب برای افراد نیز باشد .

وسایل لازم برای نصب میکروفن در دوربین‌ مداربسته :

برای نصب کردن میکروفن در دوربین‌های مداربسته  به برخی از وسایل نیاز داریم . وسایل مورد نیازمان برای نصب دوربین های مداربسته کابل شبکه ، رابط‌های مبدل ، آداپتور ، دوربین مداربسته ، میکروفن ، دستگاه NVR و..می باشند که برای نصب صحیح دوربین مداربسته نیز استفاده میشوند .

بهترین زاویه جهت نصب دوربین مداربسته ؟

بهترین زاویه نصب دوربین مداربسته از تاثیر بسیاری در ضبط تصاویر دارد ، شما اگر بهترین دوربین را هم خریداری کنید ولی از آن به درستی استفاده نکنید ، سودی ندارد . پس قراردادن دوربین در جای مناسب خود جهت ضبط تصاویر هنگامی که جرمی اتفاق بیفتد، اهمیت بالایی دارد . قراردادن دوربین بالای پنجره طبقه اول ،  قرار دادن دوربین دربالای ورودی پارکینگ ، قرار دادن دوربین بالای ورودی انباری ، قرار دادن دوربین مداربسته بالای درب ورودی ساختمان در ارتفاع 3 متری میتواند جهات های مناسبی برای نصب دوربین مداربسته نیز باشند .

بهترین آموزشگاه نصب دوربین مداربسته در تهران

نصب صحیح دوربین ها برای جلوگیری از آسیب و خرابی :

نصب صحیح و درست دوربین‌ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد . دوربین‌ها باید در مکان‌های مناسب و با استفاده از تجهیزات استاندارد نصب شوند تا از آسیب و خرابی آنها جلوگیری شود. برای مثال ، دوربین‌ها باید در مکان‌هایی نصب شوند که در معرض باد ، باران، گرد و غبار و سایر عوامل طبیعی قرار نداشته باشند. همچنین، باید از کابل‌های استاندارد و باکیفیت برای اتصال دوربین‌ها استفاده شود . همچنین باید طوری نصب شوند که دید کافی بر محیط مدنظر داشته باشد . باید از کابل‌های استاندارد و اورجینال برای اتصال دوربین‌ها استفاده شود و دوربین‌ها باید در مکان‌هایی نصب شوند که در معرض باد، باران، گرد و غبار و سایر عوامل محیطی قرار نداشته باشند .

مکان نصب دوربین در خانه :

باید جهت دوربین ها را به سمت پیاده رو و درب ورودی نصب کنید تا چهره ی کسانی که به سمت آن می آیند ضبط دیده شود. برای اینکه دوربین دستکاری نشود و یا مشکلی ایجاد نشود می توانید از یک قفس سیمی به عنوان محافظ استفاده کنید و یا اینکه دوربین را در طبقه دوم نصب نمایید . همچنین میتوانید پنجره های رو به خیابان که از راه های معمول ورود سارقان به شمار می آیند و نیاز به نظارت دارند . و پارکینگ ها نیز از مکان هایی هستند که معمولا مورد سرقت قرار می گیرند. پارکینگ به دلیل ساختاری که دارند با وجود سوتون ها و وسایل نقلیه نقاط کور های زیادی ایجاد می کنند که باید همه ی آن ها پوشش داده شوند .

بهترین آموزش نصب دوربین مداربسته در تهران
انتخاب دستگاه دی وی آر برای راه اندازی دوربین مدار بسته :

بعد از اینکه نوع دوربین مدار بسته خود را مشخص کردید حالا نوبت به انتخاب DVR مناسب با پروژه نصب دوربین مدار بسته مورد نظر شما است . تعداد دوربین های مربوطه در پروژه نصب دوربین های مدار بسته ، امکان اتصال کابل HDMI ،  میزان فضای مورد نظر هارد دیسک بر اساس گیگابایت قابل پشتیبانی در DVR ، کانال های ضبط صدا یا میکروفون ها در DVR برای ضبط صدا های دوربین های مدار بسته هم نیاز می باشد که باید بررسی شوند .