021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش آشنایی با انواع لپ تاپ ایسوس

آموزش تعمیر لپ تاپ

لپ تاپ به رایانه‌های شخصی کوچک ، سبک و قابل حمل گفته می‌شود که در مقابل رایانه­ های رومیزی به کار گرفته می‌شود . وزن یک لپ تاپ معمولا بین 1 تا 7 کیلو می‌­باشد و قادر خواهد بود به وسیله یک باتری به کار خود ادامه دهد . لپ تاپ‌­ها به­‌طور کلی دارای همان اجزایی هستند .

که در یک رایانه رومیزی استفاده شده ، با این تفاوت که تا جای ممکن از وزن و اندازه آن کاسته شده است . مهم‌ترین مزیت لپ‌تاپ و درواقع وجه تمایز آن با رایانه‌های رومیزی این است که شما سر کار ، حین پرواز ، یا وقتی در کافه نشسته‌اید و قهوه نوش جان می‌کنید .

انواع لپ تاپ ایسوس :

vivobook :

از جمله محصولات مهم و اصلی این شرکت به حساب می‌آیند که تمرکز آن‌ها روی عموم مردم است . این سری از لپ‌تاپ‌ها برای کارهای خانگی ، اداری و دانش آموزی و دانشجویی مناسب است . تمرکز اصلی در ساخت این لپ تاپ ها برای تولید محتوا در حوزه‌های گوناگون بوده است . به همین علت این لپ‌تاپ‌ها با پردازنده گرافیکی قدرتمندی راهی بازار نمی‌شوند ولی ارزش بالایی در برابر پولی که برای آن‌ها پرداخت می‌کنید دارند .

  بیشتر بخوانید  :       عیب یابی جارو رباتیک

انواع مدل های Vivibook :

  • Vivobook
  • Vivibookasuse
  • Vivobook flip
  • Vivobook s
  • Vivobook pro

سری S :

این لپ‌تاپ‌ها برای کارهای خانگی ، اداری و دانش آموزی و دانشجویی مناسب است . این لپ تاپ ها طراحی جذابی دارند و با سخت افزار بهتری هم راهی بازار می‌شوند . این لپ‌تاپ‌ها در اندازه‌های ۱۳.۳ اینچ ، ۱۴ اینچ و ۱۵.۶ اینچ راهی بازار می‌شود . این لپ تاپ را می‌توانید با نسل ۱۱ پردازنده‌های اینتل و حتی پردازنده‌های سری ریزن 5000 خریداری کنید . حتی می‌توانید این محصولات را با کارت‌های گرافیکی رده پایین انویدیا هم خریداری کنید .

بهترین آموزش عیب یابی لپ تاپ

سری pro :

این لپ‌تاپ در اندازه ۱۵.۶ اینچ هم وارد بازار شده ولی فعلا خبری از مدل جدید این لپ تاپ نیست . جدیدترین مدل این لپ تاپ با پردازنده نسل ۹ اینتل وارد بازار شده است . ازبعضی مدل‌های این لپ‌تاپ از صفحه نمایش فورکی استفاده می‌برند و نرخ نوسازی صفحه نمایش آن‌ها به ۱۲۰ هرتز می‌رسد .

سری flip :

مردم میتوانند آن‌ها را به صورت ۳۶۰ درجه بچرخانند و از صفحه نمایش به عنوان تبلت استفاده کنند . اگر لپ تاپی میخواهید  که هم لپ تاپ باشد و هم تبلت سری ویوو بوک فیلیپ همین محصولات را در اختیار شما میگذارند . سری فیلیپ در ابعاد ۱۱.۶ و ۱۴ اینچ راهی بازار شده‌اند . از نظر سخت افزاری هم می‌توانید سری فیلیپ را با پردازنده نسل ۱۱ اینتلای ام دی ریزن 5000 خریداری کنید . محصولات فیلیپ جزو محصولات میان رده قرار می‌گیرند .

  بیشتر بخوانید  :      عملکرد پکیج دمراد

سری Asuse :

گروه محصولات اصلی این شرکت به بشمار می‌آیند و افراد زیادی این سری را تهیه می‌کنند . این محصولات نه تنها خیلی پریمیوم ساخته شده‌اند بلکه بسیار سبک و باریک هم هستند . این مدل تعادل خوبی بین قدرت و کارکرد و زیبایی به وجود آورده‌اند . لپ تاپ های ایسوس از محصولات میان رده و رده بالا قرار می‌گیرند .

سری chromebook :

کروم بوک‌های ایسوس قیمت بسیارخوبی دارند و اغلب برای فعالیت‌های دانش آموزی و دانشجویی مناسب است . لپ تاپ ایسوس سری کروم بوک را می‌توانید در اندازه ۱۱.۶ اینچ ، ۱۲ اینچ و ۱۵.۶ اینچ تهیه کنید . این مدلها از مدلهای فیلیپ هم دارند و به راحتی نقش تبلت را هم اجرا می‌کنند .

سری expertbook :

این مدل لپ تاپ را اغلب برای فعالیت‌های تجاری ساخته و این محصول برای فعالیت‌های گوناگون مناسب باشد . حتی این مدل از لپ‌تاپ‌های ایسوس از استانداردهای نظامی هم استفاده میبرند و به همین علت مقاومت زیادی دارند . این لپ‌تاپ‌ها را هم می‌توان با نسل ۱۱ پردازنده اینتل تهیه کرد .

آموزش عیب یابی لپ تاپ در کشور

سری tuf :

جزو محصولات گیمینگ ایسوس به حساب می آیند و برای این تولید شدند که بتوانید بازی ویدئویی مورد علاقه خود را روی بالاترین تنظیمات گرافیکی تجربه کنید . این محصولات هم صدرصد در آستانه توجه گیمرها قرار می‌گیرند .

سری k :

برای انجام دادن امورات روزانه ساخته شدند و مردم به آسانی می‌توانند در کل روز از آن استفاده نمایند . این لپ‌تاپ‌ها خیلی سبک ساخته شدند و از طراحی مینیم الیدر آن بکار رفته است .

سری n :

در مدل‌های زیادی وارد بازار شدند و هر مدل هم سخت افزار خاص خودرا دارد برای امورات و سبک بسیار مناسب میباشد . این لپ‌تاپ‌ها معمولا با قیمت بهتری نسبت به دیگر لپ‌تاپ‌های ایسوس وارد بازار می‌شوند .