021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش کسب درآمد ارزی در فارکس

بهترین آموزشگاه فارکس

در فارکس معامله‌گران به خرید و فروش ارز می‌پردازند و اصلی‌ترین و مهم‌ترین فعالیت در این بازار ، تبدیل ارزها به یکدیگر است . این تبادل برای خرید و فروش کالا ، خدمات شرکت‌ها و دولت‌ها ، هزینه‌های سفر مسافران ، سرمایه‌گذاری اشخاص و بنگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد .

در فارکس موسسات مالی بزرگ ، بانک‌ها ، شرکت‌های چند ملیتی ، شرکت‌های بیمه‌ای ، شرکت‌های صادرات و واردات ، سفته‌بازها و اشخاص حقیقی ، ارزهای مختلفی چون دلار آمریکا ، یورو و پوندرا معامله می‌کنند . این معامله بر مبنای خرید و فروش جفت ارزها است . بازار فارکس ، پایگاه فیزیکی ندارد و همه معامله‌گران این بازار ارزهای مورد نظر خود را ، در بستر اینترنت ، معامله می‌کنند . بازاری بدون مکان فیزیکی است ولی مراکز اصلی این تجارت در لندن ، نیویورک و توکیو واقع شدند .

کسب درآمد دلاری از بازار فارکس :

معامله ارزهای دلار محور : ارزهایی مانند یورو/دلار ، پوند/دلاررا معامله کنید . با خرید ارز مقابل دلار و فروش آن در زمان بالا رفتن نرخ می توانید سود دلاری بدست بیارید .

  بیشتر بخوانید :         نحوه تعمیر یخچال فریزر بست جنرال

اهرم مالی : با استفاده از اهرم های بالاتر ، حجم معاملات را میتوانید افزایش دهید . هر چقدر اهرم بالاتر باشد سود و زیان بیشتر می شود .

بروکر با حساب دلاری : بعضی از شرکت های بروکری ارزیامکان واریز و برداشت دلاری را می دهند . پس سود و زیان شما هم به صورت دلاری محاسبه می شود .

معامله طلا و نفت : این کالاها به دلار قیمت گذاری می شوند .

اول باید یک کیف پول دیجیتال بسازید که این کار به شما امکان خرید و فروش ارز دیجیتال را می دهد .

کسب درآمددر بازارمالی با واردشدن به فارکس : 

به عنوان یک تازه‌کار شاید کمی چالش‌برانگیز باشد ولی با دانستن مفاهیم اساسی و تحقیقات کافی ، می‌توانید با موفقیت وارد این بازارمالی بشوید .

مفاهیم اساسی : اول باید با مفاهیم اساسی بازار فارکس مثل : نحوه کارکرد ارزهاو نوع معامله های این بازار آشنا شوید .

اموزشگاه بازار مالی فارکس در تهران

صرافی یا بروکر فارکس : براواردشدن به بازار فارکس نیاز به باز کردن یک حساب فارکس میباشد . برای این کار باید یک بروکر فارکس معتبر انتخاب کنید . بروکرهای زیادی برای معاملات فارکس وجود دارند .

ثبت نام و تأیید هویت : بعد از انتخاب صرافی باید ثبت نام کنید و اطلاعات شخصی خود را وارد کنید . در صرافی شاید نیاز به تأیید هویت شما داشته باشد . پس باید اطلاعات شناسایی خود را به صورت کامل و دقیق وارد کنید .

واریز و برداشت وجه : برای آغاز معاملات در بازار فارکس باید وجه را به حساب خود واریز کنید . می‌توانید از روش‌های پرداختی مثل : کارت اعتباری ، انتقال بانکی و بقیه روش‌های الکترونیکی استفاده کنید . برای برداشت وجه باید از روش‌های شبیه یه آن استفاده نمایید .

شروع معاملات : بعد از واریز پول می‌توانید معاملات خود را در بازار فارکس آغاز کنید . اول نوع معامله و ارزی که می‌خواهید معامله کنید را انتخاب کنید . بازار فارکس یک بازار پیچیده میباشد ، برای موفقیت در آن لازم است که به بروز رسانی‌های بازار مربوط با آن توجه کنید .

  بیشتر بخوانید :         علت های خرابی کولر گازی اسپیلت آرتمن

البته باید به دقت نوسانات بازار را مانیتور کنید و در صورت نیاز از ابزارهای تحلیلی مثل : گراف‌ها و نمودارها استفاده کنید . به هیچ وجه بیش از حد نپردازید و دنبال سود زیاد نباشید . میانگین درآمد یک تریدر حرفه ای در بازار فارکس دارای تفاوتهای بسیار زیادی میباشد و بستگی به زیادی به نوع ترید ، دست استراتژی ، محصول هلی مورد استفاده و سابقه های تجاری آن دارد .

نکات مهم در شروع معامله ارزی در بازار فارکس :

ترید کردن در فارکس فارکس یک مهارت است که نیاز به زمان و تمرین دارد . برنامه ریزی کنید که هر روز یاد بگیرید . ابزار تجارت مناسب : یک برنامه نرم افزاری تریدکردن مناسب و مناسب برای شما لازم است . سرمایه و مدیریت ریسک نیز نکته کلیدی است . تأمین یک سرمایه درست برای شروع و مدیریت ریسک به درستی ضروری است . استراتژی های مناسب پیدا کنید . بقیه منابع اطلاعات استفاده کنید . کتاب ها ، ویدئوها ، ابزارها ، چت روم ها لازم است یادگیری باید مداوم انجام شود .

درآمد روزانه از فارکس :

یک حساب واقعی افتتاح کنید و بعد از واریز وجه درآمد روزانه از فارکس کسب کنید . افرادی که علاقه مند هستند در ایران رشته تحصیلی فارکس را در دانشگاه یاد بگیرند می توانند رشته بورس و اوراق بهادار در شاخه کاردانش را انتخاب کنند تا بتوانند کارشناسی مدیریت بورس خود را دریافت کنند . 

اموزشگاه مهیاد برزین

لازم به ذکر است که فعالیت در بازار فارکس نیازی به تحصیلات دانشگاهی ارتباط ندارد . با خواندن تجربه ثروتمندان فارکس و روانشناسی بازارهای مالی میبینید که بهترین راه موفقیت در فارکس یادگیری مستمر ، استراتژی درست و کنترل طمع میباشد .

مزیتهای کسب درآمد در فارکس :

فارکس به یک مکان محدود نمی‌شود چون معاملات به صورت الکترونیکی انجام می‌شوند . فارکس یک بازار نقدشونده میباشد به این معنی است که به آسانی می‌توان پول زیادی را به دست آورد . بازار فارکس انعطاف پذیری زیادی دارد و همه افراد در همه موقعیت‌ها میتوانند که به این بازار ملحق شوند .