021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

اموزش انواع پکیج شوفاژکار

آموزشگاه عیب یابی پکیج دیواری

پکیج های شوفاژ کار به دو دسته پکیج های دیواری و پکیج های زمینی تقسیم میشوند . پکیج ها یکی از مهم ترین لوازم برای افراد میباشند که در مدل های مختلفی نیز تولید میشود . پکیج دیواری علاوه بر تامین آبگرم مصرفی درمنازل تامین آبگرم مورد نیاز برای شوفاژها را در زمستان بر عهده دارند . این مدل ها شامل کامفورت ، متور خانه ای ، دایسونگ ، فلورانس ، کاپریس و …می باشند .

پکیج‌های شوفاژکار زمینی :

یکی از انواع مدل پکیج ها پکیج زمینی شوفاژکار میباشند . این پکیج های زمینی پایه های بسیار محکمی نیز دارند که باعث میشود در فضاهایی به غیر از منازل مانند انباری ، موتورخانه و…استفاده گردد . این دستگاه میتواند دوگانه سوز ، گازوئیل سوز و گازسوز نیز باشد . بیشتر افراد برای استفاده حجم زیادی از آب گرم در اماکن مختلف از این دستگاه استفاده می نمایند . پکیج های زمینی از مزایای بسیاری برخوردار می باشند . همچنین در مقایسه پکیج زمینی و موتورخانه میتوان گفت که پکیج نسبت به پکیج موتور خانه ازمصرف و گرمای کمتری برخوردار می باشند . همچنین پکیج های زمینی از انواع مختلفی برخوردار می باشند که انواع مختلف پکیج زمینی شوفاژکار شامل کوتاه ، بلند ، گرمایش و آذرخش باتوجه به بالا بودن ظرفی تو خاصیت گرمایشی سریع آب میتوان گفت که در هر زمان میتوان به حجم دلخواه آب رسید .  

  بیشتر بخوانید :       عیب یابی گوشی شیائومی نوت 9

همچنین پکیج زمینی آذرخش مدل بلند دارای مخزن ذخیره سازی آب و نوع کوتاه برای گرم کردن محیط استفاده میگردد . همچنین این پکج ها طوری طراحی و تولید شده است که جای کمتری هم در محیط اشغال میکند .

پکیج کامفورت مدل ۴۰ FH2 از مدل های پکیج دیواری با کیفیت و کارآمد از برند محبوب معتبر شوفاژکار میباشد . پکیج کامفورت بدون کاهش دما تامین آبگرم مصرفی دائمی را برعهده دارد . پکیج دیواری شوفاژکار کامفورت براساس بروز‌ترین استانداردهای جهانی و با به رهگیری از قطعات اولیه با کیفیت تولید و عرضه میگردد . پکیج کامفورت شوفاژکارمدل ۲۴FH2 از نوع پکیج‌های دارای فن با محفظه احتراق بسته می باشد که میتوان با توجه به این ویژگی آن را درفضاهای خارجی نیز نصب نمود .

بهترین اموزش عیب یابی پکیج

قابلیت های پکیج کامفورت مدل ۴۰FH2 شامل دارای سیستم عیب یابی و هوشمند الکترونیکی ، راندمان حرارتی بالا و صرفه جویی درمصرف انرژی ، قابل استفاده از ترموستات اتاقی ، توانایی کار با دستگاه گرمایش ازکف ، قابلیت استفاده ازهوای محیط بیرونی با نصب دودکش دوجداره ، دارای سیستات ایمنی از جمله ضد یخ ، ضد گرفتگی دودکش ، مجهز به سیستم ضد رسوب ، دارای نمایشگر هوشمند و…می باشند .

قابلیت های پکیج زمینی شوفاژکار مدل P5 از جمله تامین گرمایش و آبگرم مصرفی برای ساختمانها ، دارای پمپ سیرکوله گرانفوس مدل 55-25 ، دارای دیگ چدنی ، راندمان 90 درصد ، دارای شیرگازی مدولارسیت ، دارای مشعل اتمسفریک ، دارای نمایشگرآنالوگ وضعیت دستگاه و… می باشد .

  بیشتر بخوانید :       مشکلات یخچال فریزر کنوود

قبلیت های پکیج کاپریس :

در صورت استفاده ازپکیج شوفاژکار کاپریس نیازی به نگرانی افت فشار آب نمی باشد . زیرا این پکیج بافشارهای کم آب نیز کار می‌کند و همواره آبگرم تولید میکند و منزل شما را همیشه گرم نگه می‌دارد . این پکیج با ترموستات اتاقی نیز سازگار است . ترموستات اتاقی بستگی به دمای اتاق ، مقدار گرمای محیط را تنظیم و کنترل می‌کند تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود و دمای اتاق نیز همواره در سطحی مطلوب باقی بماند . پکیج دیواری کاپریس شوفاژکار دارای یک دودکش دوجداره و محفظه احتراق بسته نیز می باشد . پکیج دیواری شوفاژکار کاپریس با کمترین صدای ممکن شروع به کار می‌کند و برای تخلیه گاز و دود تولیدی دارای فن مخصوص است به همین دلیل در صورت استفاده در محیط های داخلی دچار هیچ مشکلی نمی باشد .

قابلیت های پکیج زمینی شوفاژکار مدل آذرخش این پکیج دارای قابلیت بسیاری نیز می باشد . قابلیت های پکیج ها شامل نصب مشعل های گازسوز ، گازوئیل سوز و یا دوگانه سوز …

اموزشگاه عیب یابی پکیج

تعبیه تجهیزات کنترل و اندازه گیری درست اعم از ترمومتر ، مانومتر ، ترموستات و پنل کنترلی ، دارای تجهیزات تضمین کارایی صحیح اعم از شیر اطمینان ، شیر هواگیری و شیر یکطرفه و….می باشند .

فواید پکیج‌های زمینی شوفاژکار p6 شامل دارای نشان استاندارد ملی ، دارای دیگ‌های چدنی ، دارای  شیرکنترل دو مرحله‌ای سیت به همراه برد الکترونیکی ، ابعاد کوچک و سهولت نصب ، دارای پمپ گراند فوس برای تأمین میزان آبگرم ، دارای دستگاه ضد رسوب الکترونیکی برای حفاظت از سیستم در برابر رسوبات ناشی از سختی آب و…می باشد .