021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

اموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر فنی و حرفه ای

آموزش تعمیر کامپیوتر

آموزش تعمیرات لپ‌‌تاپ و کامپیوتر فنی و حرفه ای ، در حال حاضر یک نیاز برای جامعه است . با یادگیری تعمیرات  لپ‌تاپ و کامپیوتر می‌توان یک تعمیر کار خوب در این زمینه باشید و اینکه تمامی مشکلات این وسایل میتوانید به راحتی تعمیر و عیب یابی کنید .

کلیه دوره های آموزشی مهیاد برزین به صورت تضمینی و همراه با پشتیبانی حرفه ای برگزار می شوند . به طوری که آموزشگاه از زمان ورود به دوره تا اتمام دوره از کارآموزان مجموعه خود پشتیبانی میکند حتی افراد زیادی نیز هستند که بعداز چندین سال بازهم به مشکل برخورد میکنند . به اساتید تماس گفته و یا وسایل مربوطه را به آموزشگاه میاورند برای تعمیر و به مشتری تحویل میدهند . آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر بسیار جامع و کامل میباشد و به طوری است که فرد دیگر لازم نیست برای یادگیری شاگردی کند یا یه آموزشگاه دیگری برود و مجموعه آموزشی مهیاد برزین تا ورود کارآموز به بازار کار همره کارآموزان میباشد کیفیت آموزشی و پشتیبانی از کارآموز و دلسوزی برای افرادی که در مجموعه مهیاد برزین شرکت میکنند از همان ابتدا یک اصل و اصولی برای این مجموعه بوده و هست . که این خود یک ویژگی بسیارمهم مجموعه آموزشی میهاد برزین میباشد . ودر اصل موضوع این است که کل آموزشگاه به این تعهد پایدار است .

همانطور که در متن های بالا به آن اشاره کردیم در صورت ثبت نام در آموزشگاه مهیاد برزین نه تنها آموزش لپ و تاپ کامپیوتر آموزش میدهند بلکه اموزش های متعددی نیز آموزش میدهد . که بعضی از این رشته ها مانند تعمیر برد به این تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ مربوط میشود . که این تعمیرات نیز جزو پرطرفدارترین دوره های ما میباشد  با توجه به اینکه لپ تاپ ها ظرافت بیشتری نسبت به کامپیوتر ها دارند به همین دلیل باید در زمان تعویض و یا تعمیر قطعات حساسیت و ظرافت بیشتری به خرج دهید، حوصله و تشخیص خرابی دستگاه یکی از مهم ترین مواردی است که تعمیرکار لپ تاپ باید در آن حرفه ای شود، ما در این آموزشگاه به معرفی تمام نکات مربوط به تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر میپردازیم و تمام تلاش مجموعه ما در مهیاد برزین این است که فرد کارآموز بتواند در این رشته ها موفق باشد و به طور تخصصی تعمیرکار حرفه ای باشد . برای تعمیرکار این وسیله ها نیازی به هزینه زیادی نیست . چون با چند تجهیزات بسیار کم برای راه اندازی کار خود کافی است .

آموزش تعمیرات لپ تاپ

دریافت مدرک معتبر تعمیرات لپتاپ و کامپیوتر

در پایان دوره آموزش تعمیرات لپتاپ و کامپیوتر مدرک فنی حرفه ای  و بین‌المللی در زمینه تعمیرات لپتاپ و کامپیوتر به شما اعطا خواهد شد که به شما در ورود به بازار کار و تأسیس یک کسب و کار موفق کمک خواهد کرد . البته قابل توجه کاآموزان عزیز این مدرک با قبولی در آزمون های کتبی و عملی فنی حرفه ای به شماتعلق میگیرد . که از طرف آموزشگاه مهیاد برزین به سازمان فنی معرفی شده و سازمان فنی ازشماکارآموزان آزمون خواهند گرفت . که این مدرک بین المللی بوده قابل ترجمه و ویزای کار و جواز کسب افراد محسوب میشود . اکنون بهترین زمان برای شروع یادگیری و شکوفایی حرفه تعمیرات لپتاپ و کامپیوتر است . همین حالا به دنیای فناوری و تکنولوژی پیوسته و مهارت‌های لازم را برای رسیدن به موفقیت در این صنعت فرا بگیرید . چون ازاین را میتوانید درآمد خیلی بالایی را کسب کنید و این شغل با امنیت بالا در بازار کار میباشد و فرد دیگر لازم نیست در شغل دیگری قدم بردارد .

بهترین دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

کیفیت بالای تجهیزات ، پشتیبانی قوی ، کیفیت بالای تدریس و… نمونه‌ای از مزایایی است که شما با شرکت در دوره‌های ما به دست خواهید آورد . همچنین بهتر است بدانید که تلاش کرده ایم که با یک فضای تعمیراتی در آموزشگاه دوره هارا برای کارآموزان راحتر کنیم چون افراد علاقه مند به این رشته میتوانند بعداز کلاس آن مبحث آموزشی را دورباره تمرین کنند . یا اینکه لپ تاپ و کامپیوتر از مشتری بگیرند برای تعمیر بیاورند و در همون فضای تعمیراتی آن را تعمیر کنند . دوره های تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر بسیار کاربردی میباشد ازاین رو کسانی که در این دوره ها شرکت میکنند میتوانند بلافاصله بعداز دوره وارد بازار کارشوند بنابراین پس هرکسی که در این دوره ها شرکت مبیکند میتواند تعمیرکار حرفه ای شود و گویا که فرد کارآموز چندین سال در این حرفه بوده و تجربه دارد چون آموزشگاه مهیاد برزین هم از نظر تعمیرات و هم ازنظر چگونه برخورد کردن با مشتری و در بازار کار چگونه رفتار کردن را به کارآموزان آموزش میدهد . که این خود چندین سال طول میکشد که فرد در بازار کار این رشته و رشته های دیگر یاد بگیرد .

اموزش تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ

آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ

برای کسب مهارتهای لازم و تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه ای باید آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ و کامپیوتررا فرا بگیرید . در این آموزش باید با انواع لب تاپ ها ، قطعات آنها ، عیب یابی و یافتن مشکلات متداول، نحوه تعمیر یا تعویض قطعات و … آشنا شوید . عیب یابی را می توان مهمترین بخش فرآیند تعمیر یک لپ تاپ و کامپیوتر در نظر گرفت که کارآموزان دوره صفر تا صد تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر قبل از ورود به بازار کار آن را به خوبی فرا می گیرند . اگر این عیب یابی به درستی صورت نگیرد تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر به خوبی انجام نمیگیرد چون برای تعمیر یک وسیلع آن هم این وسیله بسیار مهم باید اول عیب یابی و بعداز آن تعمیرات را شروع کنیم .