021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

اموزش تعویض تاچ ال سی دی آیفون 11 پرو

آموزش تعمیر موبایل

این گوشی از سری گوشی های محبوبی ست که امروزه کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده است . اولین چیزی که در یک گوشی همه ی ما به ان توجه داریم یک نمایشگر باکیفیت است شاید حتی بتوان گفت این مسئله به حدی مهم است که دوربین و کارکرد نرم افزاری را تحت الشعاع خود قرار میدهد .

مراحل تعویض ال سی دی آیفون 11 پرو 

خاموش کردن آیفون

  • نکته : قبل از اینکه پروسه تعویض ال سی دی را آغاز کنید ، شارژ باتری آیفون را تا 20 درصد خالی نمایید . انجام این کار سبب می‌شود که ریسک بروز واکنش های شیمیایی باتری در اثر فشار و تنش های حین تعمیر به حداقل برسد .

پوشاندن ترک‌ها با نوارچسب

  • اگر صفحه نمایش آیفون شما ترک خورده است ، برای جلوگیری از شکستگی بیشتر ، با چسباندن یک نوارچسب کارتن برروی شیشه از آسیب بیشتر آن در حین تعمیر جلوگیری کنید .
  • اگر برای پوشاندن تمام سطح صفحه نمایش لازم است که از چند لایه نوارچسب استفاده کنید ، لبه‌های نوارچسب باید هم پوشانی داشته باشند .

  بیشتر بخوانید :    دلایل کار نکردن فن کولر گازی

ابزار و وسایل مورد نیاز:

  1. پیچ گوشتی t1 مخصوص باز کردن پیچ های آیفون
  2. کاردک یا قطعه مثلث شکل کوچک
  3. کاپ مکش دستی
  4. قاب باز کن (iSlack)
  5. پیچ گوشتی سه سو
  6. پنس
  7. اسپاتول
آموزشگاه تعمیرات موبایل

تعویض گلس ایفون ۱۱

شما ممکن ست بنا بر دلایل مختلفی نیاز به تعویض گلس ایفون ۱۱ پیدا کنید . دلایلی از قبیل افتادن تلفن همراه بر جسم سخت یا قرار گیری در کنار جسم نوک تیز که اگر شما خوش شانس باشید فقط باعث افتادن ترک هایی روی شیشه صفحه نمایش شما میشود ولی تصویر شما سالم ست و رنگ ها قاطی نشده اند . که با تعویض شیشه شکسته آیفون ۱۱ مشکل شما حل می شود .

اما تعویض گلس ایفون ۱۱ به چه معناست ؟

تاچ ال سی دی آیفون ۱۱ قطعه ایست یکپارچه که از پرس چند لایه روی هم توسط دستگاه ها و تجهیزات خاصی ساخته میشود یکی از این لایه ها گوریلا گلس تولید شده توسط شرکت کورنینگ است . این تعوض بخاطر این است که صفحه گوشی آیفون شکسته باشد و باتوجه به قیمت و ارزش این گوشی باید فرد حتما آن را تعویض کند تا آسیب بدتری به آیفون 11 پرو وارد نکند .

تعمیر تاچ ال سی دی آیفون ۱۱

تعویض شیشه شکسته آیفون ۱۱ در واقع شامل دو مرحله ی معکوس روند پرس لایه های ال سی دی و پرس مجدد گلس سالم روی ال سی دی است که باز هم تنها با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات خاصی و اعمال ظرافت خاصی از جانب تعمیر کار این اتفاق می افتد . در تعویض گلس آیفون ۱۱ ، گوشی شما کاملا باز شده و لایه ی گلس شکسته از باقی لایه های تاچ ال سی دی جدا شده و پس از طی فرایند خاصی گلس جدیدی روی ال سی دی شما نصب میشود .

تفاوت تعویض گلس آیفون ۱۱  با تعویض تاچ ال سی دی آیفون ۱۱ در این موضوع ست که در تعویض گلس ما فقط لایه ی گلس را عوض میکنیم و ال سی دی گوشی شما همان ال سی دی فابریک باقی میماند . اما در تعویض ال سی دی آیفون ۱۱ ، کل قطعه  تاچ ال سی دی بصورت یکپارچه و باتمام اجزا عوض میشود . اما هزینه تعویض گلس آیفون اولین عاملی است که باعث میشود آن را تعویض کامل ال سی دی ترجیح دهیم .

اموزش تعمیر موبایل

تعویض گلس آیفون ۱۱ pro max

پس اگر در اثر ضربه نیاز به تعویض گلس آیفون ۱۱ pro max دارید، حتما به یک کارشناس مجرب مراجعه کنید تا ریسک کار شما تا جای ممکن کاهش پیدا کند . البته که به دلیل قرار گیری گوشی شما درون دستگاه های مختلف ، ریسک اجتناب ناپذیر ست و همواره وجود دارد . زیرا حتی اگر شما به دلیل ترس از این ریسک از خیر تعویض گلس ایفون ۱۱ pro max بگذرید باز هم ریسک خرابی ال سی دی در اثر برگشتن شیشه ی شکسته گوریلا گلس به درون ال سی دی وجود دارد .