021-66422988

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

اموزش نصب دزدگیر اماکن آژیری

آموزش تخصصی نصب دزدگیر

یک خانه از تعداد زیادی وسایل با ارزش و گران بها از جمله کلیدهای ماشین ، جواهرات ، موبایل و لوازم الکترونیکی را در خود قرار میدهد . با نصب دزدگیر اگر یک فرد مزاحم شناسایی شود ، حسگرهای حرکتی فعال می شوند و زنگ هشداری به صدا در می آید تا به شما اطلاع دهد که در ملک شما ورود افراد ناشناس اتفاق افتاده است . برخی از سیستم های پیچیده تر حتی می توانند به طور خودکار پلیس و یک فرد دیگر را مطلع کنند که به طور چشمگیری دزد را محدود و از خانه شما در برابر سرقت محافظت می کند .

دزدگیر اماکن آژیری :

یکی از ساده ترین و ارزان ترین انواع دزدگیر اماکن ، دزدگیر های آژیری می باشند که حرکات افراد ناشناس را با استفاده از چشمی هایی که دارند شناسایی میکنند و آژیر خود را به صدا در بیاروند . که در نتیجه این کار، همسایه ها را از وجود خطر مطلع می سازد و همچنین فرد خرابکار به علت صدای بلند آژیر میترسد و فرار می کند . دزدگیر های آژیری از مزایای بسیاری از جمله کارایی راحت و قیمت به صرفه برخوردار است . و از معایبی همچون نداشتن نرم افزار مخصوص ، نداشتن قابلیت تماس و عدم کنترل از راه دور را دارد .

 بیشتر بخوانید :     آشنایی با قطعات ماکروفر

نصب دزدگیر آژیری :

یکی از قدیمی­ ترین دزدگیرهای اماکن ، دزدگیر­های آژیری می باشند . این نوع دزدگیر به تولید صدا و پخش آژیر در هنگام رویت فردی ناشناس به صدا در می آید .  همچنین در این دزدگیر فناوری خاصی مانند تماس با شخص مالک را ندارد . البته باید بندانیم که این نوع دزدگیرها بسیار موثر هستند ، اما این آژیر امنیت بالایی ندارد . علت امنیت پایین این دزدگیر هم این است که یک سارق حرفه­ای می­تواند با دیدن حضور این دزدگیر قبل از ورود سارق توسط سنسورهای آن ، آژیر آن را متوقف کند . برای خرید دزدگیر ابتدا بهتر است اول منطقه ه­ای که در آن زندگی می­کنید را ارزیابی کنید .  که آیا در آن محله سرقت وجود داشته است یا خیر .  آیا در نزدیکی آن مکان فردی که بتواند صدای آژیر را بشنود وجود دارد یا خیر.

بهترین آموزش نصب دزدگیر آژیری

مراحل نصب دزدگیر در اماکن :

مراحل نصب دزدگیر در اماکن شامل نصب بلندگو ، نصب چشمی ، نصب پدال ، نصب مگنت ، نصب باتری می باشند .  

نصب پدال  

پدال دارای سه سیم می باشد که یکی از سیم ها به صورت مشترک استفاده میگردد و دو سیم دیگر 24 ساعته می باشند . باید خروجی پدال و ورودی دزدگیر را به هم اتصال نماییم تا در مواقعی که سیستم خاموش می باشد با فشار دادن پدال بتوان دزدگیر را فعال نمود و هشدار را روشن کرد .

نصب باتری

در نصب باتری برای اینکه با دزدگیر متصل شود باید جهت مثبت و منفی را رعایت نمود .

نصب چشمی

ابتدا مهمترین نکته در سیم کشی که باید به آن توجه نمود هنگام نصب دزدگیر، سیم کشی چشم های سیمی دزدگیر باید با دقت انجام شود . در سیم کشی چشمی هنگام نصب دزدگیر اماکن جهت مثبت و منفی سیم تغذیه بسیار اهمیت دارد و باید جهات مثبت و منفی به طور صحیح انجام شوند .

نصب بلندگو

برای نصب بلندگو هنگام نصب دزدگیر اماکن، فقط کافی است سیم های خارج شده از بلندگو را به قسمت SPK متصل کرد . لازم به ذکر است که جهت سیم بندی در این باره زیاد مهم نیست .

نصب مگنت

اینکار بسیار ساده است و باید دو رشته سیم مگنت را به زونهای دزدگیر اماکن متصل نمود .

آموزشگاه نصب دزدگیر و دوربین مداربسته
نصب و راه اندازی دزدگیر :

ابتدا قسمت مرکزی دزدگیر را در جای متناسب نصب کنید و برق آن را نیز متصل نمایید . سپس سنسورهای هر فضا را بر روی قسمت مرکزی دستگاه جای گذاری نمایید . سپس در تنظیمات دستگاه حالت تعریف سنسور را فعال کنید و تک‌تک سنسورها را تحریک کنید تا سیگنال ارسال و تمام سنسورها فعال شوند .

سنسور ها را در محل‌ های گفته شده نصب کنید . در آخر آژیر را در بیرون محیطی که صدا به همه جا پخش شود نصب نمایید و سپس یک سیم‌ کارت را در سیستم مرکزی قرار می دهید . در صورت تشخیص فردی ناشناس و ورود غیر مجاز این دزدگیر ها به صدا در می آیند و افراد را از ورود فردی غیر مجاز مطلع می سازند .