021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

انواع پکیج ایرانی

اموزش تعمیرات پکیج

پکیج دیواری به دلیل نیاز به فضای بسیار کم ، راندمان بالا ،  صدای کم ، امکان استفاده مجزا برای هر ساختمان ، آب گرم همیشه آماده و ده ها مزیت دیگر همیشه محبوب مصرف کنندگان بی شماری بوده است. خرید پکیج دیواری به دلیل تنوع زیاد در ابعاد، ظرفیت، مدل و مارک های بیشمار داخلی و خارجی می تواند کار خیلی سختی باشد.

به همین دلیل وجود یک راهنمای خرید مطمئن می تواند برای داشتن بهترین انتخاب بسیار کمک کننده باشد .

پکیج دیواری به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزات در سیستم های گرمایش در هر محیط اداری یا مسکونی به شمار می آید در صورتی که قصد خرید یکی از انواع پکیج های دیواری را دارید لازم است که به ویژگی های اصلی و مشخصات آن توجه کافی را داشته باشید

بیشتر بخوانید :     انواع پکیج خارجی

ه همین دلیل وجود یک راهنمای خرید مطمئن می تواند برای داشتن بهترین انتخاب بسیار کمک کننده باشد .

پکیج دیواری به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزات در سیستم های گرمایش در هر محیط اداری یا مسکونی به شمار می آید در صورتی که قصد خرید یکی از انواع پکیج های دیواری را دارید لازم است که به ویژگی های اصلی و مشخصات آن توجه کافی را داشته باشید

سیستم گرمایشی یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که باید برای یک فضای خانه در نظر گرفته شود. با نصب یک پکیج دیواری متناسب با اندازه‌ی خانه و قرار دادن رادیاتورها در محل مناسب بر اساس نقشه، خیالتان از گرم شدن محیط خانه تا اندازه‌ی مناسب و همچنین آب گرم راحت خواهد بود . همچنین هواگیری این پکیج‌ها بسیار ساده است

از مهم ترین پکیج های ایرانی موجود در بازار میتوان به موارد زیر اشاره کرد

1)پکیج دیواری بوتان

2)پکیج ایران رادیاتور

3)پکیج لورچ

4)پکیج ایستاتیس

 بوتان

زمانی که بحث در مورد سیستم های گرمایشی و لوازم گازسوز میشود، بدون شک یکی از نام های برتر در این زمینه پکیج دیواری بوتان خواهد بود. این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که بدانیم بوتان از محبوب ترین برند های فعال در این حوزه می باشد. از جمله ویژگی‌های چنین برندی، علاوه بر قابلیت ها و ویژگی های فنی، طول عمر بالا و راندمان بسیار مناسب که در مصرف انرژی پایین آن به وضوح قابل مشاهده است، باید به قیمت پکیج بوتان، به عنوان یک مزیت کاملا جذاب برای خریداران اشاره کرد..

ایران

ایران رادیاتور نامی آشنا در ایران است. این شرکت بیش از چهل سال است انواع رادیاتور، پکیج دیواری و پکیج برای گرمایش از کف و …را تولید می‌کند و بسیاری از محصولات آن صادراتی به‌حساب می‌آیند. تنوع محصولات این برند بسیار زیاد است و انتخاب بهترین پکیج ایران رادیاتور برای محیطی که مدنظرتان است به فاکتورهای زیادی از جمله متراژ، موقعیت جغرافیایی محل زندگی و… بستگی دارد. در ادامه چند مدل از محبوب‌ترین پکیج‌های ایران رادیاتور را معرفی می‌کنیم.

پکیج ایران رادیاتور 24 هزار مدل  es28ff، یکی از مدل‌های دیواری محبوب این برند است که می‌تواند تا مساحت ۱۶۰ مترمربع را به‎‌خوبی پوشش دهد. این پکیج یک مدل دو مبدله فن دار است که با ابعاد خیلی کم خود به‌راحتی در یک بالکن کوچک جا می دهد . مدل اکو 24FF  گزینه‌ی دیگری که با سیستم عیب‌یابی و هواگیری خودکار برای فضاهایی تا حدود ۱۵۰ متر کافی است. این پکیج ایران رادیاتور بی‌صدا راندمان بسیار بالایی هم دارد و موتور و فیلتر آن هم بسیار باکیفیت هستند. همچنین می‌توانید برای همین متراژ پکیج دیواری l24ff را از سری ال ۲۴ و پکیج دیواری مدل m24ff را از سری m انتخاب کنید. خرید پکیج ایران رادیاتور 28 هزار، مدل l28ff هم می‌توان انتخاب خوبی برای محیط‌های اداری و خانه‌هایی تا متراژ ۱۷۰ متر باشد.

ایران رادیاتور برای خانه‌های کوچک هم پکیج‌های مناسبی با راندمان بالا طراحی کرده است. پکیج دیواری eco22ff-pl  یکی از گزینه‌های خوب برای خانه های زیر ۷۰ متر است. این پکیج ایران رادیاتور 22 هزار می‌تواند آب گرم تا دمای ۶۰ درجه را هم برای شما فراهم کند.

بیشتر بخوانید :     انواع پکیج ایران رادیاتور

لورچ

پکیج دیواری لورچ در سه مدل متفاوت با ظرفیت های حرارتی متفاوت طراحی می شود که این پکیج ها از دو مبدل حرارتی صفحه ای و اصلی جهت تامین آب گرم مصرفی و آب سیستم گرمایشی تشکیل شده اند

ویژگی های پکیج لورچ

پکیج دیواری لورچ مجهز به سیستم حفاظت از پمپ می باشد که از گیرپاژ کردن آن جلوگیری می کند و باعث می شود نوسانات دمایی آب گرم مصرفی را کنترل کند.

حجم کم بدنه پکیج باعث شده است که فضای بسیار کمی را درمحیط اشغال کند.

مجهز به سیستم حفاظت کننده از شعله می باشد و این امکان را فراهم می کند که از سوخت ناقص شعله و یا خاموش شدن شعله جلوگیری کند و ایمنی خطرات ناشی ایجاد شده را بالا ببرد.

1)مجهز به سیستم احتراق آهسته

2)مجهز به دودکش دو جداره

3)مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند جهت رفع خطا های ایجاد شده دستگاه

4)مجهز به سیستم ضد یخ زدگی

5)سیستم هواگیری اتوماتیک

6)مجهز به نمایش گر دیجیتال جهت نمایش دمای آب و وضعیت عملکرد دستگاه

7)سنسور تنظیم کننده دما که متناسب با دمای بیرون دمای محیط ساختمان را تنظیم می کند.

8)مجهز به پمپ سیرکولار

9)قابلیت تنظیم شعله

 

پکیج لورچ آدنا و آریان

1)پکیج آدنا و آریان در سه ظرفیت 24000، 28000 و 32000 تولید می شوند.

2)دارای دو مبدل حرارتی

3)مجهز به فن با قابلیت تنظیم عملکرد

4)دارای راندمان حرارتی 93 درصد

ایساتیس

پکیج دیواری ایساتیس متناسب با سوخت مصرفی گاز طبیعی طراحی می شوند که جهت گرمایش محیط ها و گرمایش آب مصرفی مورد استفاده قرار می گیرند. رادیاتور های ایساتیس با انواع رادیاتور، شوفاژ، داکت اسپیلت، فن کویل، سیستم گرمایش از کف و سایر سیستم های گرمایشی سازگار می باشند.

پکیج های ایساتیس دیواری در دو سری 26ll FF  و 30ll FF ت ولید می شوند که از پکیج های 26ll FF  می توان برای محیط هایی تا متراژ 170 متر مربع و پکیج های 30ll FF  برای محیط هایی تا متراژ 270 متر مربع استفاده کرد. به پکیج های 26ll FF، پکیج 26000 و پکیج 30ll FF، پکیج 30000 نیز گفته می شود.

پکیج نیو استار ایساتیس

محدوده دمایی پکیج های نیو استار 30 الی 80 درجه سانتیگراد می باشد

پکیج واگر ایساتیس

محدوده دمایی پکیج های واگر 30 الی 85 درجه سانتیگراد می باشد.

پکیج ایکاروس ایساتیس

محدوده دمایی پکیج های ایکاروس 30 الی 85 درجه سانتیگراد می باشد.

پکیج سیمات ایساتیس

محدوده دمایی پکیج های سیمات 35 الی 78 درجه سانتیگراد می باشد.