021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

بهترین آموزشگاه تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر انقلاب

آموزش تعمیر کامپیوتر

یکی از بهترین آموزشگاه تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر انقلاب و  رشته­ هایی که یک نفر می­تواند برای خود انتخاب کند و درآمد عالی نیز از آن داشته باشد ، تعمیرات لوازم الکترونیکی است . زیرا امروزه همه از این نوع وسایل استفاده می­کنند و مهم­ترین نوع آن­ها هم لپ تاپ و کامپیوتر است . این رشته نیز بسیار پرطرفدار است و بازار کار عالی دارد زیرا تقریبا تمام افراد یا در خانه با این وسیله­ ها کار می­کنند و یا اینکه در محل کار با آن­ها مشغول هستند. اما مهم­ترین موردی که برای تعمیرات آن­ها در نظر گرفته می­شود

مرکز آموزش تعمیرلپ تاپ و کامپیوتر مهیاد برزین

مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر با تجهیز فضای بسیار مجهزو امکانات آموزشی این امکان را فراهم ساخته است تا کارآموزان این آموزشگاه بتوانند به راحتی اموزش ببینند و وارد بازار کار شوند .

کارآموزان دوره آموزش تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ مهیاد برزین ، بعداز گذارندن آموزش هریک از کارآموزان به شخصه تعمیرکار حرفه ای شده و میتوانند جذب مشتری کنند .

در دوره های آموزشی تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ دستگاه های معیوب در اختیار کارآموزان قرار داده خواهد شد تا آموزش ها هم جنبه نظری و هم عملی داشته باشند و اینکه افراد بامشکلات و تمامی قطعات این دستگاه ها آشناشوند .

  بیشتر بخوانید :    بهترین آموزش پکیج در تهران

آموزشگاه مهیاد برزین در تهران همچنین پشتیبانی با اساتید دوره با برگزاری کلاسهای رفع اشکال تا زمانی که شما به یک تعمیرکار حرفه ای تبدیل شوید از مزیت های مهم این دوره است . وتازمانیکه کارآموزی در هرکدام از مبحث های کامپیوتر و لپ تاپ مشکل داشته باشد این دوره برای او ادامه دارد بدون اینکه هزینه ای پرداخت کند و مجموعه آموزشی مهیاد برزین این ویژگی را دراختیار کارآموزان قرار داده است .

درانتهای دوره نیز گواهینامه خود اموزشگاه را دریافت میکنید  که این یک مدرک داخلی خود اموزشگاه به حساب می آید ومجموعه آموزشی مهیاد برزین تمامی کارآموزان را به سازمان فنی حرفه ای کل کشور معرفی میکند تا هرکدام ازکارآموزان در فنی حرفه ای امتحان کتبی برگزار کنند و در آخر به نمره قبولی در این آزمون البته بعداز قبولی هم در آزمون کتبی وهم آزمون عملی یک مدرک معتبر قابل ترجمه ازاین سازمان دریافت کده که به عنوان جواز کسب و ویزای شغلی کارآموز محسوب میشود ومیتواند حتی با این مدرک معتبر مهاجرت کند .

آموزش تعمیرات لپ تاپ

بهترین آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

دقت فرمایید یک آموزشگاه معتبر بایستی قیمت تمامی دوره های آموزشی خود را طبق مصوبه فنی حرفه ای تعیین نماید تا کارآموزانی و کسانی که علاقه مند این رشته هستند بتوانند به راحتی آموزش ببینند. همچنین تمامی دوره های آموزشی بایستی در کارگاه های مجهز به صورت کاملا عملی زیر نظر اساتیدی که خودشان خیلی باتجربه وکاربلد هستند صورت بگیرد واستادی که دلسوز کارآموز باشد که ازصفر تا صد مباحث تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ را آموزش دهد . واگر کسی هم بلاخره به هردلیلی یاد نگرفت خیلی دلسوزانه به آن فرد ازدوباره آموزش بدهد که البته آموزشگاه مهیاد برزین این تهد را به کارآموزان میدهد که تازمان یادگیری دوره همچنان رایگان برایشان ادامه دارند و میتوانند تازمان یادگیری در آموزشگاه مهیاد برزین اموزش ببینند .

ویژگی های کننده آموزشگاه تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ مهیاد برزین در انقلاب :

  • همکاری با اساتید برجسته و با تجربه
  • اساتید دوره های تعمیراتی خودشان تعمیرکار هستند
  • ارائه آموزش ها به صورت کاملا عملی در محیط آموزشی مهیاد برزین
  • آموزش صفر تا صد ، عیب یابی، سرویس و تعمیرات
  • پشتیبانی نامحدود و کامل اساتید به کارآموزان اموزشگاه

اساتید مجموعه آموزشی مهیاد برزین نحوه ورود به بازار کار ، نحوه جذب مشتری یا همان مشتی مداری ، نحوه کسب درآمد خیلی زیاد را به تمامی کارآموزان آموزش میدهند و حتی افرادی نیز هستند که در طول دوره با تبلیغاتی که اساتید مهیاد برزین به آنها اموزش میدهند مشتری حذب میکنند ودر طول دوره درحین همان دوره کامپیوتر و لپ تاپ میگیرند وبه آموزشگاه میاورند و باکمک استاد تعمیر میکنند و هزینه تعمیر را خود کارآموزان میگیرند وپول دوره را همان در حین دوره در میاورند وکسب درآمد میکنند .

اموزش تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ

آموزشگاه مهیاد برزین باوجود اساتتید موفق خود و اینکه دارای شش شعبه فعال میباشد سالیانه افراد زیادی که در آموزشگاه های غیره اموزش دیده اند دوباره برای اینکه این آموزش فوق تخصصی را ببینند به آموزشگاه مهیاد برزین می آیند و درحالیکه ازقبل آموزش دیده آنذپد ناراضی بوده و از اساتید وآموزشگاه میخواهند که ازدوباره یعنی از صفر تا صد دوره تعمیرات کامپوتر و لپ تاپ را آموزش میبنند .که ازاین رو این امر باعث شده است که آموزشگاه مهیاد برزین درانقلاب به عنوان یک آموزشگاه منتخب و آموزش فوق تخصصی که به کارآمکوزان میدهد شناخته شده است .و ماهانه بسیاری ازافراد هستند که در این آموزشگاه تعمیر کار حرفه ای شده و روانه بازار میشوند .