021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

بهترین آموزش تعمیرات پکیج در تهران

اموزش تعمیر پکیج دیواری

بهترین آموزش تعمیرات پکیج‌ در تهران فصول سرد سال نیازمند تعمیرات و سرویس است بنابراین درآمد این کار در فصل زمستان بالاتر می‌رود. ینی اینکه هرچه شما تبلیغات و مشتری مداری بیشتری داشته باشید همین امر باعث میشود که کار شمابیشترباشد و درآمد بیشتری کسب کنید .

دوره های تعمیر پکیج مناسب افرادی است که می‌خواهند از طریق یادگیری این حرفه جذب بازار کار شوند. تعمیرات پکیج با توجه به اهمیت روزافزون، سالانه افراد زیادی را جذب بازار کار خود می‌کند.وبیشتر کسانی که پیش از ورود به این رشته با اجزا و قسمت‌های دستگاه‌های گرمایشی و سرمایشی بیشتر آشنایی داشته‌اند هیچ فرقی با آن هایی که تازه کار شده اند ندارند چون آموزشگاه مهیاد برزین به این مورد توجهی نمیکند که کسی بیشتر میدونه یاکمتر ازاین رو هم کسانی که دراین دوره ها اموزش میبنند صفر تا صد آموزش و تعمیر انواع پکیج را یاد میگیرند .وانهایی هم که کار نمیکنند واقعا کسانی هستند که یا به زور وارد این حرفه شده اند وهیچ علاقه ای در آنها دیده نمیشود و حتی الکی وقت خودرا هدر داده اند وگرنه تمام کسانی که در دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری شرکت کرده اند همه در حال کار و کسب درآمد هستند .

اولین مرکز آموزش نصب و تعمیرات پکیج

موسسه مهیاد برزین با شش شعبه فعال  اولین آموزشگاه تعمیرات فنی و حرفه ای و بزرگترین آموزشگاه از این نوع در تهران می باشد که با اخذ مجوز از سازمان فنی و حرفه ای کل کشور سال هاست در این زمینه فعالیت می کند .

علاقمندان به فراگیری آموزش نصب و تعمیر پکیج در تهران واقع در میدان انقلاب مراجعه نموده ومیتوانند در این دوره ها شرکت کنند البته مجموعه مهیاد برزین علاوه بر پکیج رشته های متعدد دیگری را نیز آموزش میدهد .

آموزشگاه برق و الکترونیک با ایجاد فضای آموزشی پویا و حرفه ای، توانسته هر ساله کارآموزان زیادی را آموزش داده و روانه بازار کار کند. ویژگی بارز این آموزشگاه، آموزش عملی و کاربردی می باشد که توسط اساتید مجرب مجموعه به زبان ساده و از صفر تا صد به کارآموزان تدریس می شود، طوری که اگر حتی کارآموزان هیچ پیشینه ای از کارهای فنی و حرفه ای نداشته باشند بتوانند این آموزش ها را به صورت کامل و جامع فرا بگیرند .

اموزشگاه تعمیر پکیج

دوره های حضوری کلاسهای آموزش نصب و تعمیرات پکیج کاملا مجهز به ابزار و تجهیزات روز بوده و اساتید این دوره ها با آموزش فوق تخصصی و تضمینی مطالب کار آموزان را برای ورود به بازار کار کاملا آماده می کنند. وهمه ی کارآموزان به صورت عملی و زنده پکیج های مختلف را میبینند و قطعات نیاز را تعمیر و یا تعویض میکنند . شهریه دوره نصب و تعمیرات پکیج دیواری نیز در مقایسه با درآمد و موقعیت شغلی که در آینده در بازار کار خواهید داشت هزینه ناچیزی است .

اساتید دوره پکیج آموزشگاه مهیاد برزین

باتوجه به اهمیت کیفیت آموزشی، مجموعه آموزشی مهیاد برزین با استفاده از گروه اساتید مجرب و بلد و با تجربه که هرکدام حداقل ده سال سابقه کار دراین رشته را دارند درارتقای کیفی دوره های تعمیرات و نصب پکیج دیواری آموزش داده میشود و حتی آموزش تعمیر آبرگمکن نیز به عنوان هدیه از طرف اموزشگاه و بدون دریافت هیچ پولی اموزش داده میشود .که اگرمکن نیز متناسب با پکیج دیواری میباشد کارآموزان عزیز مهیاد برزین هردوی آنهارا همزمان یاد میگیرند .

  بیشتر بخوانید :    اموزش تعمیرات پکیج دیواری کرج

آموزشگاه مهیاد برزین در شعبه های فعل خودش نیز ازاین استید پرتجربه وکاربلد بهره میبرد ازاین رو کارآموزان میتوانند بها خیال راحت در این آموزشگاه آموزش ببینند و اموزش صفر تا صد تعمیر پکیج دیواری را یاد بگیرند  و وارد بازار کارشوند حتی این اساتید درحین دوره مشتری که به آنها زنگ میزنند از کارآموزان خود اموزشگاه برای تعمیر ان پکیج میخواهند که پکیج مشتری را تعمیر کنند چون در حین دوره آنقدر پکیج مختلف برای تعمیر خود کارآموزانی که واقعا میخ.اهند کار کنند می آمورند که همه ی کارآموزان با تمامی پکیج های روز دنیا آشنا میشوند وبروی آنها کار میکنند .

دلایل مهم برای شرکت در دوره آموزش نصب و تعمیرات پکیج مجموعه بزرگ مهیاد برزین

آموزشگاه مهیاد برزین در تهران و بقیه شعبات با سال ها تجربه موفق خود در زمینه آموزش به کارآموزان دوره آموزش تعمیر پکیج  را اموزش میدهد که این اموزشگاه هم اکنون یکی از بزرگترین و مجهزترین آموزشگاه های فنی و حرفه ای در تهران است که توانسته اعتماد بسیاری از کارآموزان را جلب کند .

آموزش تعمیر پکیج دیواری

آموزشگاه مهیاد برزین جواب این اعتماد را با کیفیت عالی آموزشی و ایجاد یک فضای آموزشی کاملا حرفه ای به کارآموزان داده است. که ماهانه و سالانه افراد زیادی در این دوره ها شرکت کرده و راهی بازار کار میشوند که این امر باعث شده که آموزشگاه مهیاد برزین یک اموزشگاه خوب  زیرنظر سازمان فنی حرفه ای کل کشور شناخته شود البته این آموزشگاه دوره های متعددی نیز آموزش میدهد .