021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

بهترین آموزشگاه تعمیر موبایل در اسلامشهر

آموزشگاه تعمیر موبایل

بهترین آموزشگاه تعمیر موبایل در اسلامشهر امروزه گوشی های موبایل در بین جوانان  یکی از پرکاربردترین لوازم و گجت های هوشمند تبدیل شده است و به دلیل زیاد شدن کارهای اینترنتی تعداد کاربران آنها روز به روز در حال افزایش است. و این موضوع باعث شده به تعمیرکاران تلفن همراه نیاز پیدا کنیم .

افزایش آمار استفاده و خرابی های گوشی های هوشمند شغل تعمیرات موبایل را یکی از ده شغل عالی و درآمدزا در سالهای اخیر در تمامی کشورها تبدیل کرده است و این موضوع باعث شده تا تعداد علاقه مندان به یادگیری تعمیرات موبایل در حال افزایش باشد و این افزایش درواقع به این معنی نیست که همه ی مردم تعمیرکار موبایل شده اند چون عده ای در یک آموزشگاه بی کیفیت و بدون اینکه از در مورد آن آموزشگاه اطلاعاتی داشته باشند ثبت نام کرده و فقط پول و وقت خود را ازدست داده اند .

با توجه به بازار کار عالی این رشته امروزه آموزشگاه های بسیاری اقدام به برگزاری دوره های  اموزشی موبایل می نمایند. متاسفانه در برخی از این مراکز آموزش ها به درستی صورت نگرفته و کارآموزان در پایان دوره نمی توانند به خوبی وارد بازارکار شوند . به همین علت اموزشگاه مهیاد برزین در اسلامشهر تاسیس شده است که این مشکل را حل کرده و هرفردی که در این رشته آموزش میبنند وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنند .

آموزشگاه تعمیرات موبایل در اسلامشهر

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل برای ثبت نام و یادگیری مهارت های این شغل آموزشگاهی است که از ویژگی های که در این بخش بیان می شود برخوردار باشد. دقت داشته باشید که اگر انتخاب آموزشگاه به درستی صورت نگیرد بدون شک زمان و پول را خود را از دست خواهید داد. بنابراین توصیه می کنیم پیش از انتخاب به ویژگی هایی که در این بخش به آن می پردازیم توجه داشته باشید .

دارای مجوز از سازمان فنی حرفه ای کشور :  یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک آموزشگاه تعمیرات موبایل باید داشته باشد دارای مجوزهای لازم از سازمان فنی حرفه ای است که اموزشگاه مهیاد برزین در اسلامشهر از ان برخوردلر می باشد . چنین آموزشگاهی از پس از پایان دوره مدرک معتبری در اختیار شما قرار داده و به شما مدرک رسمی تعمیرات موبایل داده میشود .

کارگاه های مجهز : یادگیری مباحث تعمیرات موبایل جز با کار عملی و تمرین و تکرار صورت نمی گیرد . بنابراین اموزشگاه مهیاد برزین این را کارگاه ها را برای شما فراهم کرده است . توجه داشته باشید که تجهیزات لازم در کارگاه قرار گرفته شده است .

اموزش تعمیرات موبایل

امکان تمرین و کار عملی :  علاوه بر آموزش تئوری مباحث تعمیرات موبایل امکان تمرین و کار عملی در کلاس وجود دارد. دقت داشته باشید که اگر شما نتوانید مباحث را تمرین و رفع اشکال کنید احتمال موفقیت شما کم خواهد بود به همین دلیل اموزشگاه مهیاد برزین در اسلامشهر شما امکان تمرین به صورت عملی برای شما فراهم کرده است و همچنین بعد از اتمام دوره های اموزشی پشتیبانی نا محدود توسط اساتید دریافت میکنید .

آموزش زیر نظر اساتید با تجربه و حرفه ای : تجربه، دانش، مهارت و مهارت در قدرت انتقال مفاهیم از دیگر موضوعاتی است که اموزشگاه مهیاد برزین در اسلامشهر به ان توجه زیادی میکندد. اگر استاد دوره از مهارت کافی برخوردار نباشد یا نتواند به خوبی مفاهیم را به شما آموزش دهد بدون شک آموزش به خوبی صورت نگرفته و شما نمی توانید در بازار کار حضور موفقی داشته باشید به همین دلیل اموزشگاه مهیاد برزین برای شما استادان با تجربه و کاردان برای تدریس کاراموزان خود فراهم کرده است .

علاوه بر موارد ذکر شده آموزش ها بر اساس جدیدترین و کامل ترین سرفصل های آموزشی  می باشد و علاوه بر آموزش مباحث سخت افزاری کلیه مباحث نرم افزاری در کلیه موبایل های اندروید و آیفون آموزش داده میشود . وتمامی تعمیر عیب یابی و نقشه خوانی نیز در این اموزشگاه آموزش داده میشود .

آموزشگاه مهیاد برزین در اسلامشهر یکی از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در کشور است که بررسی ها نشان از دارا بودن تمامی ویژگی های ذکر شده در دوره های خود دارد. به همین علت این آموزشگاه را می توان یکی از بهترین آموزشگاه ها برای یادگیری مهارت های تعمیرات موبایل در کشور دانست . که این آموزشگاه دارای شش شعبه فعال در سطح کشور میباشد .

در این آموزشگاه دوره ها در کلاس های مجهز، به صورت عملی و کارگاهی برگزار شده، اساتید از تجربه و مهارت بالایی برخوردار بوده و سرفصل های آموزشی کامل است، کلیه مباحث تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل در این دوره ها نیز آموزش داده می شود . وازهمه مهتر اینکه یک فضای تعمیراتی دراین اموزشگاه وجود دارد که کارآموزان عزیز حتی بعداز کلاس نیز میتوانند به تمرین خود ادامه دهند .

اموزش تعمیر موبایل در کرج

پس از پایان دوره نیز یک مدرک معتبر بین المللی قابل ترجمه در اختیار کارآموزان قرار گرفته و همچنین کارآموزان پس از پایان یافتن دوره نیز می توانند با استاد دوره در تماس بوده و سوالات خود را از او بپرسند . این آموزشگاه علاوه بر دوره های موبایل کلاس های آموزشی متعدد دیگری را برگزار می نماید . که همه س اسن آموزش ها از صفر تا صد عملی بوده و در یک کلاس پیشرفته و با تجهیزات به روز تدریس میشود .