021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

بهترین آموزش تعمیرات کولر گازی فردیس

اموزش تعمیر کولر گازی

بهترین آموزش تعمیرات کولر گازی فردیس شرکت در دوره آموزش نصب و تعمیر کولر گازی اسپلیت  می تواند مهارت های عملی و دانش علمی شما را در این کار تقویت نموده و آموزش تعمیرات کولر گازی از صفر تا صد را فراگیرید و در این حرفه کار کنید و یک شغل پر درآمد برای خودتان با کمترین هزینه داشته باشید .

اموزش های که دردوره نصب و تعمیات کولر گازی داده میشود :

  • معرفی و انتخاب اسپلیت بر اساس آب و هوا
  • نحوه جانمایی استاندار یونیت داخلی و خارجی
  • مراحل نصب یونیت داخلی و خارجی
  • مراحل اجرای لوله کشی و خم کاری
  • مراحل فلیرینگ و اتصالات
  • نحوه سیم کشی و اتصالات الکتریکی
  • نحوه شارژ گاز و تست آمپر کشی

ثبت نام دوره آموزش تعمیرات کولر گازی

دوره تعمیرات کولر گازی و نصب آن معمولا به آموزش روش های راه اندازی و اجرای کولر گازی و همچنین روش های عیب یابی و رفع آن می پردازد. در برخی از مراکز، به دلیل گستردگی زیادی که بر روی منابع و سرفصل های دوره نصب و تعمیر کولر گازی وجود دارد، این دوره ها به صورت مقدماتی و ساده برگزار میکنند اما آموزشگاه تعمیرات کولر گازی فردیس باتوجه به مهم بودن حرفه کولر گازی این رشته را و همچنین رشته هایی که آموزش میدهد را به صورت پیشرفته و تخصصی آموزش میدهد که هر فردی دراین شته ها برود دیگر نیازی به آموزش در هیچ اموزشگاهی نیست یااینکه نیازی به کارورزی و شاگردی در کنار یک تعمیرکار نیست زیرا این آموزش ها به صورت صفر تا صد عیب یابی و نصب کولر گازی اسپیلت میباشد ازاین رو فرد خودش بعداز دوره به یک تعمیرکار خوب و حرفه ای تبدیل شده است  .

اموزش تعمیر کولر گازی مهیاد برزین

نحوه برگزاری دوره آموزش تعمیرات کولرگازی

مجتمع آموزشی فردیس با بهره گیری از اساتید مجرب و تجهیزات به روز این فرصت را برای کارآموزان عزیز فراهم کرد تا با کسب مهارت های لازم در زمینه نصب و سرویس کولر گازی به صورت عملی و تئوری در بازار کار موثر واقع شوند. و این تعمیرات از صفر تا صد اموزش ببینند و برای آینده شغلی پردرآمد و با امنیت شغلی را داشته باشند . این آموزش در حالی است که خود کارآموز نیز درحین دوره میتواند کسب درآمد کند چون اساتید اموزشگاه مهیاد برزین فردیس خود قبلا در بازار کار فعالیت داشته و مغازه تعمیراتی داشته اند به همین خاطر مشتری های زیادی به این اساتید زنگ میزند وبا توجه به اینکه انها تعمیرات کولر گازی را آموزش میدهند این یک فرصت خوبی است برای کسانی که در این کلاسها شرکت میکنند و با کمک اساتید میتوانند به خانه مشتری بروند و با پشتیبانی استاد کولر گازی را تعمیر و یا عیب یابی کنند و هزینه این تعمیرات را نیز خود کارآموزان دریافت کنند . البته این پشتیبانی از کارآموزان مجموعه تعمیرات کولر گازی در فردیس حتی بعدازدوره نیز ادامه دارد و فردی بعدازدوره نیز بر سر یک کار گیر کنند و یا ازیادشان رفته باشد میتوانند با اساتید خود تماس برقرار کرده و مشکل را برطرف کنند .

آموزشگاه فنی و حرفه ای فردیس در راستای آموزش تعمیراتت کولر گازی، دوره ای جامع تدارک دیده است که شما با کمترین نگرانی این دوره را طی کنید .
از مزایای شرکت در دوره آموزشی نصب و تعمیرات کولرگازی در آموزشگاه فنی و حرفه ای مهیاد برزین میتوان به تدریس توسط مجرب ترین اساتید ، کارگاه های مجهز، اهدای مدرک معتبر فنی و حرفه ای جهت کسب وام و مجوز این خدمات موسسه فنی و حرفه ای فردیس فقط این نیست که کولر گازی را به تنهایی اموزش دهد رشته های متعدد دیگری را نیز با توجه به نیاز کار افراد اموزش میدهد .

شغل تعمیرات کولرگازی و اسپیلت

انتخاب مسیر درست شغل آینده هر شخص می تواند آینده اقتصادی و شخصیتی فرد را رقم بزند . رضایت شغلی که از اصلی ترین فاکتورهای پیشرفت و ارتقا در هر شغل است ، از مواردی است که باید در هنگام انتخاب شغل به آن توجه زیادی نمود . شغل تعمیرات کولر گازی از جمله مشاغل فنی مرتبط با سیستم های سرمایشی و گرمایشی بوده که در حال حاضر از بازار کار بسیار مناسب و پردرآمدی برخوردار است .

اموزش تعمیر کولر گازی اسپیلت

وامروزه افرادی هستند که میگویند فقط شغل تعمیرات کولر گازی درآمد زیادی ندارد ولی درواقع این طورنیست بلکه عده ای از مردم هستند که فقط در این شغل و حرفه کار میکنند . واینکه درطول ماه درآمد بالایی را کسب میکنند . که بعضی از کارآموزان مجموعه آموزشی مهیاد بزین هستند که آنقدر مشتری دارند حتی بعضی از اوقات مشتری هارا به دوستانی که قبلا باهمدیگر کار کرده اند میدهند تااینکه هم مشتری اصلی را ازدست ندهند و هم ازبابت دادن این کار به همکار درصدی از آن فرد تقبل میکند واین امر باعث میشود که هم کسب درآمد میکند .