021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

بهترین اموزشگاه تعمیرات پکیج دیواری پاکدشت

اموزشگاه تعمیرات پکیج دیواری

بهترین اموزشگاه تعمیرات پکیج دیواری پاکدشت یک دوره پر طرفدار است که سالانه افراد زیادی ، متقاضی شرکت در آن هستند . به دلیل اینکه اکثر ساختمان‌های مسکونی و اداری پکیج دارند ، پس مسلما دانستن چگونگی کار با آن‌ها یک امتیاز محسوب می‌شود. علاوه بر آن ، همه روزه در سراسر شهر تهران و شهرهای دیگر شاهد خرابی پکیج‌‌ها هستیم و این یعنی کسانی که دراین حرفه هستند درآمد خوبی دارند .

نحوه برگزاری دوره تعمیرات پکیج دیواری در پاکدشت

دوره آموزش تعمیرات پکیج شامل نصب و تعمیر انواع پکیج ایرانی و از 0 تا 100 می باشد. در پایان دوره آموزشی نیز گواهینامه معتبر سازمان فنی و حرفه ای دو زبانه به کار آموز اهدا خواهد شد. با این مدرک می توانید مجوز مغازه بگیرید و یا باهمین مدرک مهاجرت کنید و این مدرک قابل ترجمه برای کشورهای دیگر میباشد .

آموزش تعمیر پکیج دیواری شامل سرویس، تعمیر و نگهداری انواع پکیج می باشد. در این دوره کارآموزان مراحل تعمیر را به صورت عملی در کارگاه انجام می دهند و با اصول اولیه عیب یابی پکیج آشنا خواهند شد. این دوره توسط اساتید مجرب تدریس می شود و پس از اتمام دوره در صورت داشتن هرمشکلی و اگر درحین کار در خانه مشتری دچار مشکل شدند میتوانند به اساتید خود زنگ بزنند و مشکل را برطرف کنند . زیرا آموزشگاه تعمیر پکیج پاکدشت به کارآموزان خود این تعهد را میدهد که حتی بعدازدوره نیز از پشتیبانی اساتید بهره ببرند .

مزایای شرکت در این دوره ها

  • یادگیری تکنیک‌ها و روش‌های حرفه‌ای در تعمیر و نصب پکیج دیواری
  • افزایش قابلیت‌ها و مهارت‌های شغلی خود در حوزه تاسیسات حرارتی
  • افزایش فرصت‌های شغلی و کسب درآمد به‌عنوان تعمیرکار پکیج دیواری
  • کسب دانش عملی و تجربه از اساتید مجرب در حوزه تعمیرات پکیج
  • در این دوره، شما فرصت خواهید داشت تا از تجربه و دانش عملی اساتید مجرب اموزشگاه تعیمرات پکیج پاکدشت بهره ببرید .
  • دریافت مدرک ام پی تی اتریش
  • ورود به بازار کار و کسب درآمد بالا
  • دریافت مدرک فنی حرفه ای که یک مدرک معتبر میباشد
اموزش تعمیر پکیج دیواری

باتوجه به اهمیت کیفیت آموزشی، مجموعه آموزشی تعمیرات پکیج دیواری در پاکدشت با استفاده از گروه اساتید مجرب و باتجربه سعی درارتقای کیفیت دوره های برگزار شده دارد . اساتیدی که در این مجموعه اموزش میدهند . بسیار کاربلد و دربازار کار این رشته خود کسب درآمد میکنند . ازاین رواموزش تعمیرات پکیج را ازصفر تا صد اموزش میدهند .

آموزشگاه مهیاد برزین پاکدشت در شعبه شش شعبه فعال در سطح کشوراین آموزش را تدریس میکند و ازصفر تا صد تعمیرات پکیج را آموزش میدهند . کلیه این اساتید علاوه بر دارا بودن مدارک فنی دارای حداقل 10 سال سابقه در بازار کار تعمیر و نصب پکیج می باشند و اغلب بعنوان افراد شناخته شده در این فن و اساتید حرفه ای به شمار می آیند واین رشته تعمیرات پکیج بسیار مفید برای کسانی است که هم طرز برخورد بامشتری و نحوه همکاری با افرادی که در این زمینه هستند میباشد و حتی این دوره اموزشی میتواند باعث این شود که کارآموزان نیز آینده کاری و شغلی خود را در اساتید مهیاد برزین ببینند .

آموزش این رشته در آموزشگاه ها و سازمان فنی و حرفه ای به صورتی است که دانشجویان تنها میتوانند در زمان محدودی با مباحث تئوری و کلی پکیج آشنا شوند. که پس از اتمام دوره به علت نبود پیگیری و برنامه خاصی، به حال خود رها شده و پس از مدتی هرچه را که یاد گرفته اند فراموش میکنند .

تنها داشتن مدرک فنی و حرفه ای در این رشته کافی نمیباشد و تازه شروع راه است. واگر فردی در این زمینه فعالیت نداشته باشد یعنی اینکه فقط پول و وقت خود را هدر داده است . در بخش تعمیر و ورود به بازار کار نیاز مبرم به آموزشهای  تکمیلی به صورت تخصصی و حرفه ای دراین زمینه میباشد . چون این دستگاه بسیار حساس بوده و تعمیر وعیب یابی پکیج دیواری بسیار دشوار میباشد .  و افادی که دراین زمینه فعالیت میکنند باید درنظر داشته باشند که اگر در تعمیرات پکیج دچار خطا شوند شاید دیگر آن قطعه معیوب کارنکند و ازبین برود که این امر دربعضی از پکیج ها به دلیل کمبود قطعه آن در بازار پکیج ازدسترس خارج میشود و به هیچ عنوان نمیتوان ان را تعمیر کرد .

آموزش تعمیر پکیج دیواری

نحوه ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات پاکدشت

آشنایی با نصب پکیج به صورت تئوری و عملی از موارد مهمی است که در دوره های آموزشی نصب و تعمیر پکیج گرمایش دیواری مطرح می شود. نصب پکیج دیواری یکی از موارد بسیار مهم برای کسب درآمد و اشتغالزایی دراین زمینه میباشد که اموزه با وضع اقتصادی و کمبودی شغل درکشور این رشته باتوجه به گستردگی که دارد بسیار شغل پردرآمد و پرکاربردی میباشد .

با توجه به اهمیت کیفیت آموزشی، مجموعه آموزشی مهیاد برزین پاکدشت با بهره گیری از گروهی از اساتید مجرب و مجرب سعی در ارتقای سطح کیفی دوره ها دارد. اساتید منتخب فصول علاوه بر برخورداری از پشتوانه علمی لازم، دارای تجربه کافی در زمینه های اجرایی و عملی می باشند .