021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

بهترین اموزشگاه تعمیر موبایل در فردیس

اموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل

بهترین اموزشگاه تعمیر موبایل در فردیس امروزه با پیشرفت کارخانه های بزرگ و کمپانی های مشهور موبایل روز به روز انواع برندها تغییر میکند و هرچه پیش میرویم گوشی های بسیار مدل بالاتر و قیمت های گرانتر نیز وارد بازر میشود ازاین باگرانتر شدن این موبایل ها بدین معنی نمیباشد که دیگر کسی قدرت خرید گوشی را نداشته باشد بلکه بیش از پیش مردم برای خرید انواع برندهای گوشی جدید شوق دارند ازاین رو تعمیرات این حرفه نیز بسیار مهم است  .

بهترین دوره آموزش تعمیرات موبایل در فردیس

ما در آموزشگاه مهیاد برزین فردیس به‌جرئت می‌توانیم بگوییم بهترین دوره آموزش تعمیر موبایل را در فردیس تدریس میکنند . دوره‌ای که نه‌تنها قیمت مناسبی دارد؛ بلکه توسط کارشناسان حرفه‌ای تهیه و پشتیبانی شده و علاوه بر پاسخگویی به سوالات تخصصی شرکت‌کنندگان برای آن‌ها کلاس‌های رفع اشکال نیز برگزار می‌کنند. در پایان دوره هم گواهی‌نامه دانشگاهی و همچنین بین‌المللی به هریک از افراد اعطاء می‌شود که بعداز دوره نیز مشغول به کار شوند و این دوره ها بسیار کاربردی میباشند که فردی با آموزش دیدن در این اموزشگاه لازم نیست که دیگر در اموزشگاهی ویا برای شاگردی در مغازه برود زیرا خود آن فرد بعدازدوره به یک تعمیر کار خوب تبدیل شده است البته قال ذکر است که به این نکته توجه داشته باشید که مسائل تعمیرات موبایل هم مانند زباتن خارجه فرار میباشند وباید با تلاش و کوشش حاصل شود . وباید خود کارآموز با تکرار و تمرین این آموزش ها به خوبی در ذهنش باقی میمانند .

البته این امر تازمانی است که فد مغازه نزده باشد یا اینکه در کنار یک مغازه تعمیراتی کار نکند وگرنه که بعداز مغازه زدن و یا در کنار یک تعمیرکار ، کار کردن آنقدر این تعمیرات موبایل گسترده میباشد که روزانه گوشی برای تعمیر کردن انجام میدهد .

آشنایی با شغل تعمیرات موبایل

اگر به یادگیری تعمیرات موبایل علاقه دارید و می‌دانید که این مسیر می‌تواند شما را به موفقیت در دنیای کسب‌وکار نزدیک کند، ما آماده‌ایم تا با یک دوره آموزشی کامل و جامع ، برای آغاز این مسیر همراهتان باشیم .

آغاز این مسیر در همراهی با آموزشگاه مهیاد برزین در فردیس اصلاً سخت نیست ؛ کافیست تا با استفاده از راه‌های ارتباطی ارائه‌شده، با ما ارتباط برقرار کنید . وبا یک مشاوره بسیار قوی شما به این دوره ها بپیوندید واگر مطمئن نیستسد ویا دودل هستید برای ثبت نام در این حرفه میتوانید با مشلوه مجوعه تماس حاصل کرده و این مشکل را برطرف کنید . شغل تعمیرات موبایل یک شغل بسیار کاربردی و بزرگ میباشد ازهمین رو برای اموزش دیدن در یک آموزشگاه خوب باید اول اطمینان داشته باشید که مجموعه بزرگ مهیادبرزین فردیس این اطمینان را به شما میدهد که این در این آموزشگاه آموزش ببینید .

اموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل

مدرک دوره آموزشی تعمیرات موبایل فردیس

در آموزشگاه فردیس کارآموز پس از پایان دوره به سازمان فنی و حرفه ای معرفی و پس از موفقیت در آزمون های تئوری و عملی که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای برگزار می شود یک مدر از فنی حرفه ای دریافت میکند که این مدرک بسیار مهم است . هم برای اینکه مغازه بزنند به عنوان جواز کسب و اینکه برای مهاجرت شخص نیز بسیار مهم ولازم است . برای همین این مدرک هم بین المللی میباشد و هم قابل ترجمه برای سایر کشورهااست . و آموزشگاه تعمیرات موبایل فردیس بعداز دوره یک مدرک داخلی نیز به کارآموزان خود میدهد و همچنین کارآموزان میتوانند برای دریافت مدرک معتبر mpt یک مبلغ بسیار ناچیز پرداخت کرده و بعداز حداقل زمان یک ماه این مدرک از طرف آموزشگاه و همان کمپانی اخذ میشود . که این مدرک نیز از اتریش اخذ شده و بین المللی میباشد .

و تمامی این مدار ک از طریق آموزشگاه مهیاد برزین در فردیس به تمامی کارآموزان این مجموعه داده میشود . که این خود یک ویژگی برای یک آموزشگاه معتبر محسوب میشود .

در آموزشگاه تعمیرات موبایل فردیس دوره های آموزش به صورت کاملا تخصصی و صفر تا صد تعمیرات نرم افزار موبایل و آموزش صفر تا صد تعمیرات سخت افزار و تمامی تعمیرات انواع موبایل را آموزش میدهند .  تعمیرات بروزترین گوشی ها و جدید ترین مشکلات گوشی را به صورت کامل به کارآموزان آموزش می دهند . دوره های آموزش موبایل فردیس حداکثر 8 نفره با تجهیزات کامل و بروز و اختصاصی برای هر کارآموز برگزار می شود، به همین دلیل بازدهی دوره برای کارآموزان بسیار بالا است . و اکثر افرادی که در این آموزشگاه آموزش میبینند چه در حین دوره تعمیرات گوشی دریافت میکنند و کسب درآمد میکنند . ویا چه بعداز دوره مغازه میزنند و یا صندلی کرایه میگیرند که با استفاده از تعمیرات کسب درآمد میکنند .

اموزش تعمیرات موبایل

که باتوجه به تعهدی که آموزشگاه مهیاد برزین به کارآموزان دارد ه همین خاطر بعدازدوره نیز از کارآموزان پشتیبانی میکند . و یا چه با تماس گرفتن با استاد اگر مشکلشان رفع شد ویا اگر این مشکل رفع نشد میتوانند با حضور در اموزشگاه و هماهنگ کردن با استاد خود این مشکل را برطرف کنند . وتمامی این ویژگی های این آموزشگاه فقط و فقط بخاطر این است که کارآموزان این مجموعه باتوجه به وضع اقتصادی کشور و کم بودن شغل در این رشته کسب درآمد کنند .