021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

صفر تا صد آموزش تعمیرات موبایل در پاکدشت

آموزش تعمیرات موبایل

صفر تا صد آموزش تعمیرات موبایل در پاکدشت امروزه پرطرفدار تر از سال های قبل است.اموزش تعمیرات موبایل در پاکدشت به صورت صد در صد عملی در کارگاه های مجهز و تجهیزات مدرن و اساتید با تجربه برای علاقه مندان فراهم کرده است . با شرکت در کلاسهای تعمیرات موبایل در پاکدشت به یک تعمیر کار حرفه ای در زمینه تعمیرات موبایل تبدیل شوید .

در کلاسهای اموزشی تعمیرات موبایل اموزشگاه مهیاد برزین شما تعمیرات سخت افزار و نرم افزار موبایل رو به صورت کامل و عملی آموزش میبینید .

دوره آموزش تعمیرات موبایل در این مرکز شامل آموزش های عملی و تئوری تعمیر انواع گوشی‌ها از برند های مختلف و سیستم عامل های گوناگون موجود در بازار کار موبایل است . آموزش ها و سرفصل‌های ارائه شده در آکادمی تاچ به‌گونه‌ای است که هنرجو بتواند تمامی مهارت‌های مورد نیاز برای تعمیرات موبایل را کسب کند و پس از دوره ، به‌راحتی وارد بازار کار شود . 

از صفر تا صد طور کلی آموزش تعمیرات موبایل به دو بخش نرم افزار و سخت افزار تقسیم می شود ، که اساتید اموزشگاه پاکدشت هم نرم افزار و هم سخت افزار را آموزش میدهد که کلیه این موارد زیر نظر اساتید مجرب و کاربلد مجموعه اموزشی پاکدشت میاموزید . اصول کار این مجموعه و این آموزشگاه به همین صورت میباشد که همه ی سرفصل های که توسط اساتید چند ساله جمع آوری شده را ارائه دهند ودر اختیار کارآموزان گرامی قرار دهند .

دوره جامع تعمیرات موبایل آموزشگاه پاکدشت

اگر تمایل دارید که به صورت فشرده و سریع تعمیرات موبایل رو یاد بگیرید و یا شاغل هستید و فقط  روزها و ساعت های خاصی میتونید در کلاس شرکت کنید ، پیشنهاد میکنم که از کلاس های خصوصی تعمیرات موبایل آموزشگاه پاکدشت استفاده کرده و این دوره را به خوبی یاد بگیرند و وارد بازار کارشوند . البته قابل ذکر میباشد که هیچ فرقی بین خصوصی و نیمه خصوصی آموزشگاه نیست فقط از نظر هزینه کلاس باهم تفاوت دارند و این کلاس خصوصی که قبلا نیز اشاره شد مخصوص آن دسته از افرادی هست که وقت کافی ندارند یا به دلیلی نمیتوانند در دوره کامل مجموعه مهیاد برزین پاکدشت حضور داشته باشند دوره های نیمه خصوصی این مجموعه فقط با هشت نفر شروع شده و ازاین بیشتر کلاس های برگزار میشود البته نهایتا هشت نفر وگرنه که با نفرات کمتر نیز شوع میشود . اساتید این تعمیرات روی گوشی های زنده و به روز در بازار سر و کار دارند و تمامی قطعاتی که در کلاس تست و عیب یابی میشوند همه از قطعات گوشی های همانند آیفون ، سامسونگ ، شیائومی و گوشی های متفرقه دیگر میباشد و از صفر تا صد تعمیر و تعویض و عیب یابی این قطعات را آموزش میدهد .

آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل

آموزشگاه های زیادی در کشور مشغول برگزاری دوره های آموزش تعمیرات موبایل هستند و هر کدام بخش‌هایی از مباحث تعمیرات موبایل را پوشش می‌دهند که این دلیل نمیشود چون اموزشگاه است میتواند آموزشگاه بسیارخوبی باشد و یا اینکه پیش خودتان تصور کنید که باید حتما در این آموزشگاه ثبت نام کنم و این آموزشگاه هم همان چیزی است که من میخواستم باید تمام نکات قوت یک آموزشگاه را هم در نظر بگیرید . شما می‌توانید با بررسی امکانات ، سرفصل‌ها و تجهیزات کارگاهی آن‌ها به شناخت و تصمیم‌گیری بهتری برسید . تجربه به ما نشان داده که بسیاری از کارآموزان، صرفاً براساس قیمت، آموزشگاه خود را انتخاب می‌کنند. اما نکته تلخ ماجرا آنجاست که پس از دوره متوجه آموزش و عدم تناسب آموزش و نیاز بازار خواهند شد . آن‌ها ناچار به شرکت مجدد در سایر دوره ها می‌شوند و هزینه‌ی زیادی در قبال این اموزش بیهوده صرف کرده و باید دوباره این اموزشهارا در آموزشگاه دیگر بیاموزد بنابراین قبل ازاینکه وارد آن آموزشگاه شدید از تمامی موارد ذکر شده مطمئن شوید بعد ثبت نام کنید .

فقط آنچه که مهم میباشد این است که فرد بعدازدوره واقعا یک تعمیرکار حرفه ای در موبایل شود واین مجموعه اموزشی مهیاد بزین با بیش از صد کلیپ رضایت و کسب درآمد و حتی افرادی که مغازه زده اند نیز در پیج اینستاگرام آموزشگاه موجود میباشد . که شما میتوانید این کلیپ هارو ببینید و خودتان متوجه میشوید که این آموزشگاه چقدر بزرگ و در اموزش دادن به کارآموز تعهد و انگیزه میدهد که اصلا نگران آموزش و هیچ چیز دیگه ای نباشند . چون آموزش تعمیرات موایل در پاکدشت بسیار کاربردی و جامع میباشد که در پایان دوره با معرفی به فنی حرفه ای با گذراندن دوتا آزمون میتوانند مدرک معتبر فنی را دریافت کند و یک مدرک داخلی نیز از آموزشگاه و یک مدرک ام پی تی اتریش نیز دریافت خواهند کرد که همه ی این مدارک به عنوان رزمه کاری و جواز کسب و نیز برای کسی که بخواهد مهاجرت کند بسیار لازم و ضروری است .

اموزشگاه تعمیرات موبایل

دوره های ما به شکلی طراحی شدند که تمامی نکات مربوط به تعمیر مشکلات نرم افزاری و تعمیر قطعات سخت افزاری گوشی را پوشش دهند و هنرجویان بتوانند به صفر تا صد مباحث تسلط پیدا کنند . هنرجویان و کارآموزان ما پس از طی کردن دوره ، می‌توانند وارد بازار کار تعمیرکاران موبایل شوند البته بسیاری از کارآموزان مهیاد برزین در حین دوره شروع به درآمد زایی میکنند . و بعداز چند جلسه اکثر کارآموزان مغازه میزنند این به همان اموزشی که در قبل اشاره شد برمیگردد که بسیار کارآمد و تخصصی میباشد این روال آموزش به کارآموزان میباشد رضایت و کسب درآمد کارآموزان هدف اصلی مجموعه پاکدشت میباشد و همین امر باعث شده است که همه ی کارآموزان با رضایت از اموزشگاه وارد بازار کسب درآمد کنند .