021-66422988

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

  علت خرابی گوشی سامسونگ A25 5G

آموزش تعمیر موبایل

خرابی تلفن همراه به طرز ناگهانی مشکلی بسیار نگران کننده میباشد . موبایل دچار مشکلاتی از قبیل خرابی ، هنگی ، کندی ، خاموش شدن ناگهانی موبایل و… میشود . تعمیرات موبایل های هوشمند یکی از کارهایی است که هنگام به وجود آمدن مشکلات سخت افزاری و یا نرم افزاری باید انجام شود . موبایل ها از جمله وسایلی هستند که برای افراد بسیار ضروری و مهم می باشند و تعمیرات آن امری بسیار مهم است .

علت خاموش و روشن شدن مداوم موبایل :

یکی از علائم دیگر خرابی سی پی یو ، خاموش و روشن شدن‌ پی در پی موبایل است . همچنین خاموش و روشن شدن ناگهانی موبایل می‌تواند دلیلی دیگری از جمله خرابی باتری یا ایجاد مشکلات در بعضی برنامه های نصب شده یا ویروسی شدن برنامه ها و سیستم باشد . پس باید به موارد دیگر هم نیز توجه نماییم . از دیگر علائم خرابی سی پی یو موبایل میتوانیم به کند شدن موبایل نیز اشاره نماییم . کند شدن بیش از حد تلفن همراه به دلیل هنگام کارکرد برنامه‌ های سنگین اشاره نمود . تکرار این مشکل موجب میشود سی پی یو بیشتر دچار خرابی و آسیب دیدگی شود ، که در این صورت باید به تعمیرات تخصصی آن بپردازید .

دلایل خراب شدن باتری موبایل سامسونگ :

باتری یکی از اجزای مهم موبایل میباشد که در صورت خرابی و ایجاد مشکل در این قطعه باعث عدم شارژ گوشی و روشن نشدن آن می باشد . دلایلی که موجب خراب شدن باتری موبایل میشود استفاده کردن بیش از حد از پاور بانک برای شارژ موبایل ، خرابی آی سی ، خرابی سوکت موبایل ، ضرب دیدگی و یا آبخوردگی سوکت موبایل ، استفاده از شارژر های غیر اورجینال ، در شارژ ماندن گوشی برای مدت بسیاری و..از عوامل خرابی باتری میباشند که باید به آن توجه نماییم .

هارد گوشی :

هارد در گوشی‌ های هوشمند ، به دلیل وجود کارایی و عملکرد بالا ، قیمت آن مناسب می باشد . هارد قطعه سخت ‌افزاری است که ، نمایش و پردازش داده‌های رسانه‌ ای اطلاعات را انجام میدهد و برای افراد تجربه خوبی را رقم می‌ زند . هارد از مزایای بسیاری برخوردار است . این مزایای شامل : مصرف برق را کاهش داده و همچنین به کوچک‌ تر شدن سایز گوشی‌ها نیز کمک کرده است . و همچنین برای سایز کوچکشان در تبلت‌ها نیز استفاده می‌شوند ، هارد عملکرد سیستم را با بهینه‌ سازی پردازش و کاهش تأخیر در ذخیره‌سازی ، بهبود بخشیده است .

آموزش تخصصی تعمیرات گوشی

دلیل سوختن هارد گوشی موبایل :

قطعات موبایل همیشه در معرض مشکلاتی قرار میگیرند ، موبایل ها مانند دیگر لوازم و قطعات الکترونیکی ممکن است بعد از مدتی استفاده و در صورت ضرب خوردگی دچار مشکلات و خرابی هایی نیز شوند . برای مثال ممکن است در حالت مکالمه با موبایل ، گوشی به زمین بیفتد یا در زمان شارژ به طور ناگهانی خاموش و روشن شود . تمامی این موارد و بسیاری بیشتر از آن برای اکثر افرادی که از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند رخ میدهد .

بیشتر بخوانید :    نحوه کار کردن با چرخ گوشت

گرم شدن بیش از حد گوشی :

گرمای بیش از حد یکی از رایج‌ ترین دلایل خرابی گوشی های هوشمند است و موارد زیادی وجود دارد که می‌تواند باعث افزایش حرارت دستگاه شود . این موارد عبارتند از هوای گرم ، قطعات معیوب ، استفاده از شارژرها و کابل‌های تقلبی ، آسیب‌های داخلی و موارد دیگر . ممکن است بدانید که گرمای بیش از حد به سلامت باتری آسیب می‌رساند و ظرفیت کلی آن را کاهش می‌دهد که در نهایت منجر به تخلیه سریع باتری می‌شود . که حتی می‌تواند باعث ورم کردن و در نهایت ترکیدن دستگاه شود .

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

چرا آب خوردگی سوکت شارژ باعث خرابی باتری می‌شود ؟

بجز ریختن آب روی گوشی‌ ، عرق دست هم و یا استفاده از موبایل در استخر و مکان‌هایی که رطوبت بالا‌یی دارد نیز باعث آب خوردگی سوکت شارژ و سولفاته کردن آن می‌شود . وقتی سوکت آب‌ خورده یا خراب باشد نوسان جریان ورودی زیاد و کم شده یا شارژ دستگاه قطع و وصل می‌شود که باعث می‌شود بعد از مدت خیلی کوتاهی باتری گوشی کاملا خراب شود .

چه عواملی موجب خرابی دکمه پاور گوشی میشود ؟

دکمه استارت در گوشی‌ ها نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند و در صورت خرابی آن بسیار از عملکردهای تلفن همراه دچار مختل می‌کند . عواملی که موجب آسیب و تخریب دکمه پاور گوشی میشوند شامل نفوذ آب و رطوبت به گوشی ، ضربه خوردن گوشی ، فرسوده شدن دکمه روشن  / خاموش و ضرب دیدگی موبایل هستند .