021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

عملکرد پکیج دمراد

آموزشگاه عیب یابی پکیج دیواری

این پکیج محصولی از شرکت تولیدی نهاد تلاش بوده که پس از سال ها تطبیق کارایی و سازگاری با موازین محیط زیست در آذربایجان شرقی تولید می گردد . مراحل مونتاژ هر پکیج دیواری در خط تولید توسط یک اپراتور انجام میشود که به لحاظ کنترل کیفی در هر مرحله یکی از روش های مطمان برای وصول به کیفیت برتر می باشد .

این پکیج شوفاژ دیواری با استاندارد ملی ایران و اس ایی اروپایی و گواهینامه فنی وزارت راه و شهرسازی به بازار عرضه می شود که کیفیت آن همسطح با محصولات تولیدی کارخانجات کشورهای اروپایی می باشد . این دستگاه طبق استاندارد های روز تولید میشود . یکی از مزایای این پکیج بهره مندی از طراحی مدرن و ظاهری زیبا است . این دستگاه دارای وزن سبکی است که سبب حمل و نقل راحت این محصول می شود .

مهم‌ترین دلیل خاموش و روشن شدن پکیج دمراد :

مسدودی لوله ها: لوله‌ها امکان دارد در گذشت زمان رسوب بگیرند و عبور آب جلوگیری شوند که در این شرایط پکیج دمراد خاموش می‌شود . حتی امکان دارد چیزی داخل لوله‌ها گیر کرده باشد که در این شرایط باید لوله‌ها چک و تمیز شوند . از طرفی راه خروج دود در پکیج هم اگر در اثر عوامل گوناگون مسدود شود ، عاملی برای خاموش و روشن شدن پکیج دمراد خواهد بود .

  بیشتر بخوانید :         عملکرد مایکروفر مایر باخ

ایراد در برد پکیج دمراد : امکان دارد برد پکیج دمراد دچار ایراد شده باشد و به سنسورها هم آسیب وارد کرده باشد . اگر علت خاموش و روشن شدن پکیج خرابی برد باشد ، باید سریعا نسبت به تعمیر آن اقدام کرد .

ایراد در کارکرد پمپ پکیج دمراد : وقتی که پمپ به درستی کار نکند آب در رادیاتور به خوبی جریان پیدا نمیکند و در آخر  پکیج دمراد خاموش خواهد شد .

خرابی الکترود یون : الکترود یون در پکیج وظیفه تشخیص تشکیل شعله را در پکیج به عهده دارد و هنگامی که خراب شده باشد قدرت تشخیص تشکیل شعله را نداشته و دستور روشن شدن پکیج را هم صادر نخواهد کرد . پس دلیل خاموش شدن پکیج دمراد خرابی الکترود یون تشخیص شعله هم میباشد .

جمع شدن هوا در تاسیسات پکیج دمراد : وقتی که در قسمت تاسیسات پکیج هوا جمع شود به جای آب هوا وارد رادیاتور پکیج دمراد شده و پکیج سریعا خاموش خواهد شد و دلیل خاموش و روشن شدن پکیج دمراد خواهد بود .

اموزش تعمیر پکیج

پیشگیری از خرابی پکیج دمراد :

پکیج دمراد مثل بقیه وسیله های برقی و گازی به سرویس های دوره ای نیاز دارند چون اگر به طور منظم پکیج دمراد خود را چک و سرویس کنید مشکلات آن رفع می شود و از مشکلات بیشتر جلوگیری می کند . در این شرایط هم هزینه کم تری برای تعمیر پکیج دمراد پرداخت می کنید و هم از آسیب های جدی تر جلوگیری می کنید .

ایراد برق پکیج دیواری دمراد :

در زمان پدید آمدن این رویداد مشکلاتی کنترلر ها ، صفحه نمایش و چراغ های پکیج دمراد خود را چک کنید ، در صورتی که  ایرادی مشاهده نکردید ، دیگر قطعات برقی پکیج دمراد را چک کنید و اقدام به تعمیر پکیج دمراد کنید ، ولی اگر تمام قطعات برقی پکیج به درستی کار می کردند ، باید جعبه تقسیم منزل را چک کنید تا کلید و یا فیوزی نپریده باشد .

  بیشتر بخوانید :        عملکرد گوشی شیائومی Redmi 12

اگر با انجام مراحل بالا هیچگونه تغییری در روند کاری پکیج دمراد خود مشاهده نکردید ،‌ فیوز پکیج را مورد بررسی قرار داده و در صورت داشتن مشکل اقدام به تعمیر و یا تعویض فیوز با توجه به طرف کردن دلیل خرابی فیوز در پکیج دمراد خود کنید و گرنه در صورت راه اندازی مجدد پکیج دمراد دوباره فیوز میسوزد .

علت کم شدن پی در پی فشار آب پکیج دیواری دمراد :

وقتی که فشار آب پکیج دمراد پی در پی افت پیدا میکند و محل قرار گیری پکیج دمراد مرطوب میباشد باید بدانید که علت آن در بعضی موارد نشتی های داخلی در پکیج مدل دیواری دمراد می‌ باشد و برای حل این ایراد باید نشتی ها گرفته شود .

دلیل سرو صدای زیاد پکیج دیواری دمراد :

  • روتور پمپ سیرکولاتور که در صورت خرابی آن را تعویض کنید .
  • فن تهویه هوا که بخاطر حرکت نابالانس توربین در حال گردش ممکن است سبب لرزش و تولید صدا شود.
بهترین اموزش تعمیرات پکیج
  • حرکت و گردش آب در مبدل یا لوله ها و یا فضای داخلی بلوک‌ها و حفره های آن که بخاطر رسوب و اعوجاج قطعات داخل بلوک منحرف میشودمیتواند تولید صدا کند .
  • از دیگر مشکلاتی در پکیج دمراد سبب بروز صدای زیاد و غیرمعقول موقع کار کردن پکیج دمراد می باشد ، هوا گیری نکردن پکیج دمراد می باشد ، برای هواگیری به راحتی شیر هواگیری که معمولا روی بلوک پشت پمپ و یا همان هوزینگ پمپ پکیج دمراد قرار دارد را باز کنید و چند دقیقه صبر کنید تا هوای داخل پکیج دمراد کامل خالی شود .