021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

عملکرد گوشی شیائومی Redmi 12

آموزش عیب یابی موبایل

با رشد قیمت های تلفن های هوشمند باعث شده مردم به سوی تعمیرات آن بروند تا تعویض اکثر افراد در صورت خرابی و ایجاد مشکلاتی در گوشی های تلفنشان نیاز به یک تعمیرکار متخصص نیز دارند . تعمیرات موبایل یک حرفه تخصصی می باشد و نیاز به مهارت و دانش کافی در این حوزه می باشد .

موبایل های هوشمند به یک وسیله ضروری در زندگی تمامی افراد تبدیل شده اند . بعضی از مواقع اطلاعات های مهمی در زندگی شغلی و شخصی خود داریم که این اطلاعات را در موبایل خود ذخیره نگه می داریم . از تنظیم آلارم گرفته تا تهیه فهرست کارها، ایجاد اسناد،  ارتباط با افراد از طریق پیام‌رسانی و مکالمه و پیام رسانی در اپلیکیشن های اجتماعی تا انواع سرگرمی ‌ها ، بازی ها گوش دادن موسیقی و دیدن فیلم  و.. را برای ما انجام میدهند .

تعمیرات موبایل دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری نیز می باشد . که این دو مورد شامل باکس تعمیرات موبایل bst ، آموزش ترمیم بوت و ترمیم دستگاه های بریک شده ، پیدا کردن کدهای مخفی نرم افزاری گوشی ها ، نحوه ویروس کشی در سیستم عامل گوشی ، تعمیرات نرم افزار پک درایو موبایل ، عیب یابی دوربین ، اسپیکر ، سوکت شارژ و آنتن و… ، تعویض IC های چسبی ، تعویض صفحه های TOUCH ، نحوه شابلون زنی ، برطرف کردن قطعی صدا و از بین برد نویز در تلفن همراه ، تعویض فلت ، تعویض شاسی و قاب انواع برندها ، تعویض انواع کانکتورها و…

  بیشتر بخوانید :        تعمیر ماکروفر بلک اند دکر

خرابی اسپیکر موبایل شیائومی Redmi 12 4G :

اسپیکر موبایل ایجاد صدا را برعهده دارد . اسپیکر موبایل در قسمت بالا و قسمت پایین می باشد  . اسپیکر بالا یا جلوی موبایل برای مکالمه و دیگری برای آهنگ و…به کار می رود . در صورت خرابی اسپیکر موبایل باید دلایل آن را پیدا نماییم . یکی از دلایل خرابی و یا قطع شدن صدا در گوشی ممکن است مربوط به تنظیمات باشد که باید وارد ان بشوید و بررسی نمایید . آلوده و کثیف شدن اسپیکر در صورت ایجاد کثیفی و آلوده شدن اسپیکر باید آن را پاکسازی نمایید . همچنین خرابی اسپیکر موبایل دلایل بسیاری نیز دارد که آن را باید بررسی و تعمیر نماییم .

خرابی دوربین موبایل شیائومی Redmi 12 4G :

دوربین موبایل ممکن است در اثر شکستگی و یا آسیب دیدگی ، همچنین در صورت خرابی قطعات اطراف موبایل مانند گلس گوشی ، قاب گوشی ، ال سی دی گوشی  ممکن است دوربین موبایل دچار آسیب دیدگی شود .

اموزش تعمیر موبایل در تهران

همچنین دوربین ممکن است بر اثر نفوذ آب در آن دچار مشکل شود . خراشی لنزممکن است لنز دوربین در اثر ضربه ، افتادن و یا مسائل دیگر ، دچار خراش خوردگی میشود که در این مواقع دوربین موبایل شما عملکرد درستی نخواهد داشت .

خرابی سوکت شارژ موبایل شیائومی Redmi 12 4G :  

با استفاده از تلفن های همراه، شارژ باتری آن ممکن است تمام شود و برای روشن نگه داشتن آن و استفاده حداکثری از موبایل خود، باید شارژ شود. به دلیل استفاده مداومی که از موبایل میشود در اخر شارژ آن تموم میشود و نیاز به شارژ کردن دارد . شارژ نشدن تلفن همراه ممکن است بر اثر عوامل مختلفی باشد که یکی از ان ها خرابی سوکت شارژ است . خراب شدن سوکت شارژ بر اثر عواملی شامل ورود گرد و غبار و کثیف شدن داخل سوکت ،  نوسان ولتاژ برق شهری ،  متصل کردن گوشی به شارژر به صورت نادرست  ، استفاده نکردن از شارژر اورجینال و مخصوص موبایل  ، ورود آب به داخل سوکت شارژ  و..از دلایل خرابی سوکت شارژ می باشد .

  بیشتر بخوانید :       عیب یابی گوشی شیائومی نوت 9

سوکت شارژ در صورت خرابی ، شکسته ، زده یا زنگ زده باشد باید آن را تعویض نمایید . یکی از دلایل خرابی سوکت مربوط به ضربه خوردن و سقوط تلفن همراه از ارتفاع بلند می باشد .  وقتی گوشی به طور اتفاقی به زمین برخورد میکند و با لبه پایین که معمولاً سوکت شارژ در آنجا قرار دارد به میز و یا جسم سختی برخورد می کند ممکن است صدمه ببنید و دچار شکستگی و یا شل شدن سوکت شود .

خرابی ال سی دی موبایل شیائومی Redmi 12 4G :

ال سی دی موبایل ممکن است بر اثر شکستگی و…دچار خرابی شود . گاهی ممکن است بر اثر ضربه یا فشار به ال سی دی گوشی موبایل برخی از جاهای ال سی دی سیاه شود و دیگر تصاویر به خوبی نشان داده نشود .

آموزش تعمیر موبایل

در صورت بروز این مشکل باید ال سی دی را تعویض نمایید چون دیگر قادر به تعمیر تمرمیم نمی باشد . ترک و شکستگی بر روی گوشی در صورت داشتن گلس هیچ مکشلی برای گوشی به وجود نمی آید فقط تنها باید گلس آن را تعویض نمایید . که این امر باعث میشود که از گوشی شما نیز حافاظت شود و نیز گوشی شما آسیب نبیند .