021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

نحوه تعویض باتری آیفون 8

آموزش تعمیرات موبایل

گوشی آیفون نیز مانند دیگر تلفن های همراه از یک باتری برخوردار است که گاهی این باتری نیازمند تعویض می باشد. به طور کلی طول عمر باتری ها محدود بوده و پس از مدت زمانی استفاده از آنها شارژ کمتری را نگه می دارند . در این گونه مواقع به دلیل عدم نگه داشتن شارژ ، بسیاری از کارها را نمی توان با استفاده از گوشی انجام داد.باتری اصلی گوشی آیفون8 از نوع یون لیتیم بوده و با ظرفیت 1821 میلی آمپر بر ساعت به بازار عرضه می شود . 

آیفون 8 استفاده شود ، که گوشی بتواند میزان کارکرد بسیار عالی را ارائه دهد . مطمئنا که باطری اصلی و شارژر اصلی آیفون بهترین کیفیت کارکرد گوشی موبایل اپل آیفون8 ، و نگه داشتن شارژ باتری طولانی مدت را برای استفاده در طول شبانه روز به ارمغان می آوردزمان شارژدهی باتری این گوشی هنگامی اتصال به شبکه اینترنتی 3G تا 12 ساعت است که با توجه استفاده زیاد همه ما از اینترنت همراه تلفن های موبایل این میزان نگهداری شارژ بسیار مناسب  و حدود نصف روز است . که استفاده بیش از حد گوشی در هنکام شارژ این امکان را بالا میبرد که باطری زودتر خراب شود و نیاز به تعویض داشته باشد .

مشکل های استفاده از باتری غیر اصلی

اگر یک ارائه دهنده خدمات از قطعه های باتری غیراصلی استفاده کند ، باتری جدید ممکن است تولید ضعیفی داشته باشد یا باطری قبلا استفاده شده باشد و اسیب دیده باشد یا با مدل آیفون شما تفاوت داشته باشد این نوع باتری‌های غیراصلی یا تعمیر شده توانایی دریافت اطلاعات سلامت باتری را ندارند .

علائم خرابی باتری آیفون 8

یکی از علائمی که نشان دهنده خراب شدن باتری آیفون می باشد خاموش شدن خود به خود گوشی می باشد . یکی دیگر از نشانه های خراب بودن باتری ، تمام شدن شارژ آن در مدت زمان کوتاه می باشد یکی دیگر از علاِم خرابی آیفون 8 داغ شدن بدنه گوشی میباشدونیزتمام شدن شارژ گوشی در زمان کوتاه و ازهمه مهم تر زمانیکه گوشی به شازژر متصل می باشد داغ میشودتمام این مواردی که گفته شد از علایم خرابی باطری ایفون 8می باشدو صدرصد نیاز به تعویض داردهمچنین می تواند باعث مشکلات دیگری مانند عملکرد ناسازگار پیام های هشدار شودپس وقتی که گوشی شما خراب شدبرای خرید گوشی جدید عجله نکنید تعویض باتری کافی است تا دستگاه شما مانند روز اول راه اندازی شود .

اموزش تعویض باتری

اگر نصب باتری بد باشد چه مشکلی رخ میدهد ؟

یا باطری غیراصل میباشد یا در آیفون دیگری استفاده یا نصب شده باشددر اینصورت مطابق انتظارعمل نمیکند داین وضعیت ممکن است پیام دیگری بدهد که  «اپل اطلاعات دستگاه را برای این آیفون8 به‌روزرسانی کرده است». به این معنی است که اپل اطلاعات دستگاه نگهداری شده برای این آیفون را برای نیازهای خدماتو تحلیل ایمنی و  محصول های آینده به روز کرده است .   

نکات مهم در هنگام تعویض باتری گوشی آیفون8

با توجه به حساسیت و ظرافتی که گوشی های آیفون دارند نیاز است تا نکات مختلفی را که برای تعویض باتری آیفون در انواع مدل ها وجود دارد رعایت نمود تا بتوان یک تعویض بدون نقص و مطمئن داشت . هنگام نصب ساکشن کاپ برای جدا کردن قاب گوشی باید توجه کرد که این ابزار با دکمه هوم آیفون در ارتباط نباشد و بهتر است این ابزار را مقداری متمایل به سمت چپ گوشی آیفون قرار داد .

  بیشتر بخوانید :     عملکرد شیر پرکن پکیج

کار کردن با ساکشن کاپ نباید نیرو و فشار زیادی را به آن وارد نمود چرا که فشار بیش از حد می تواند سبب آسیب رساندن به صفحه نمایش گوشی شده و شما را با مشکل مواجه کند . برای اینکه با ساکشن کاپ کارکنید و اینکه به گوشی مشکل وارد نشود با یک اسپاتول در قسمتی از شکافی که در لبه ی پایین ایجاد شده است استفاده نموده تا صفحه نمایش موبایل به راحتی جدا شود .

آموزش تعویض باتری آیفون8

برای اینکه باطری را عوض کنیم بااستفاده از پیچ گوشتی های تی 1 گوشی را باز کنید و با استفاده از تاچ کش دستی به لبه ی پایین گوشی با فشار بکشید و با استفاده از نوک کاردک شکاف ایجاد کنید و چسب زیر صفحه نمایش را جدا کنید و گوشی را بصورت کتابی باز کنید و مواظب باشید که فلت های وصل شده به گوشی اسیب نبیند و با استفاده از اسپاتون به زیر باطری بیاندازید و باطری را از صفحه نمایش جداکنید وبرای اینکار باطری را حرارت دهید تا چرخ زیر ان شل شودواینکه مواظب باشد کابل منعطف انتن را پاره کنید بعد از اینکه باطری شل شد یک نوار چسب دیگر برداریدو باطری را کاملا از صفحه نمایش جدا کنید .

آموزشگاه تعویض باتری موبایل

قطعات و مواد مصرفی مورد نیاز

  • نوار چسب باتری آیفون 8
  • چسب مونتاژ صفحه نمایش آیفون 8
  • پیچ های لبه پایین آیفون 8

تعویض باتری آیفون 8 به همین تعداد مواد مصرفی و ارزان جای گذاری شده و به دوباره به حالت اول و هم مانند قبل شروع به کارکردن میکند .