021-66422988

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

نحوه تعمیر پکیج دیواری وایلانت

اموزش تعمیر پکیج

پکیج دیواری وایلانت اولین پکیج های اروپایی است که در سال 1970 وارد بازار ایران شده اصولا اولین پکیج دیواری در جهان توسط شرکت وایلانت تولید و معرفی شده است . پکیج های شوفاژ دیواری وایلانت دارای سیستم حفاظت در مقابل یخ زدگی هستند . پکیج های وایلانت بخاطر طراحی و ساخت مدرن ، برای ساختمان های نوساز و پیشرفته ، مناسب هستند .

پکیج های دیواری وایلانت می توانند جایگزین خوبی برای سیستم های گرمایش مرکزی سنتی باشند که علاوه بر تأمین گرمایش مطبوع و آب گرم واحدهای مسکونی ، فاقد بسیاری از مشکلات موتورخانه بوده و آسایش بیشتری را فراهم می کنند . نصب پکیج های وایلانت بسیار آسان بوده و یکی از مزیت های این پکیج ها آسانی استفاده در خدمات است .

سروصدای زیاد پکیج دیواری وایلانت :

در بیشتر مواقع پکیج در حالی که کار می‌کند صدای زیادی ایجاد می‌کند و سبب سلب آسایش مردم محیط می‌شود .
در این حالت ابتدا باید قطعات داخلی پکیج را چک کنید و مطمئن شوید که قطعات پکیج سالم هستند یاخیر .
اگرکه قطعات کاملا سالم بودند این ایراد می‌تواند ناشی از هوا گرفتن پکیج باشد که باید برای تعمیر پکیج وایلانت ، هواگیری پکیج را انجام دهید . برای هواگیری پکیج باید شیر کوچک انتهای پکیج را باز کنید و اجازه دهید تا هوای درون آن خارج شودو در نهایت شیر را ببندید .

  بیشتر بخوانید :       عیب یابی گوشی شیائومی نوت 9

نشتی پکیج دیواری وایلانت :

نشتی پکیج دیواری وایلانت از دیگر ایرادتی است که باید عیب یابی پکیج وایلانت برای آن انجام شود .
دلیل نشتی پکیج میتواند از شکسته شدن و یا خراب بودن پمپ و یا لوله‌های پکیج وایلانت باشد که برای تعمیر پکیج وایلانت باید آن‌ها را عوض کنید .

انفجاری روشن شدن پکیج دیواری وایلانت :

اگرکه پکیج شما با این ایراد رو به رو شد چند دلیل مختلف می‌تواند داشته باشد .
از کل این مشکلات فاصله افتادن بین جرقه و شعله پکیج می‌باشد که در این حالت گاز روی شعله جمع شده و زمانی که به جرقه می‌رسد به صورت انفجاری روشن می‌شود . برای تعمیر کردن پکیج وایلانت در این ششرایط جرقه پکیج را عوض می‌کنیم .

آموزشگاه عیب یابی پکیج دیواری

مزیت های رسوب زدایی و سرویس به موقع پکیج دیواری وایلانت :

افزایش کارایی پکیج وایلانت _ نگهداری مقرون به صرفه_ جلوگیری از خرابی پکیج وایلانت_ زیبایی و تمیز بودن ظاهری پکیج وایلانت از مزیت های رسوب زدایی و سرویس منظم میباشد .

معایب سرویس نکردن منظم و بموقع پکیج دیواری وایلانت :

فشار کم آب گرم : اگر دچار کاهش فشار آب گرم درحمام یا شیر آشپزخانه خود شدید میتواند نشان دهنده وجود رسوب در داخل آن باشد .

گرمایش نامناسب آب : زمانی که پکیج روشن می شود ولی آب را به طور موثر گرم نمیکند ، می تواند نشانه ای از پوسته پوسته شدن باشد . جمع شدن رسوب می تواند عملکرد گرمایش را مختل کرده و کارایی آن را کمتر کند .

طولانی شدن زمان گرم شدن آب : اگر گرم شدن آب به طور غیرعادی زمان زیادی طول بکشد،میتواند به دلیل رسوبات رسوبات داخل بسته باشد . 

  بیشتر بخوانید :       مشکلات یخچال فریزر کنوود

گرمایش بلااستفاده بخاری‌ها و رادیاتورها : اگر بخاری‌ها و رادیاتورهای شما بازده گرمای کافی را ارائه نمی‌دهند، می‌تواند نشانه‌ای از جمع شدن رسوب در پکیج باشد . جرم جریان مناسب آب گرم را مختل می کند و توانایی آن برای گرم کردن موثر مناطق اطراف را کاهش می دهد .

صدای کلیک در زمان کارپکیج وایلانت : می تواند نشانه رسوب باشد . این رسوبات می توانند در کارکرد طبیعی اجزای داخلی مشکل ایجاد کنند و سبب ایجاد صداهای غیرعادی شوند .

فشار و بار سنج غیرعادی : امکان دارد نشان دهنده وجود رسوب در داخل سیستم باشد . جرم گیری می تواند بر تنظیم فشار و کارکرد کلی بسته تاثیر بگذارد .

ودر نهایت کد خطای 70 نشان دهنده مشکل پکیج وایلانت میباشد . در حالی که می تواند دلیل هایگوناگونی داشته باشد ، جمع شدن رسوب یکی از ایرادات همیشگی میباشد . 

آموزش عیب یابی پکیج

سرویس دوره ایی پکیج دیواری وایلانت :

سرویس دوره ای هر چند ماه صورت میگیرد . این سرویس زمانی خوب است که زمان بین دو سرویس کوتاه‌تر باشد و در نتیجه نیازمندی‌های تعمیر و نگهداری سبک‌تر باشد . خدمات دوره ای را سریعابعد از خرید و نصب پکیج وایلانت شروع کنید . راحتی این نوع خدمات به شما این امکان را می دهد که با افزایش تجربهآن را انجام دهید . با رعایت فصل های مناسب سرویس می توانید از کارکرد بهینه و طول عمرپکیج وایلانت خود مطمعن شوید .

سرویس کامل پکیج دیواری وایلانت :

سرویس کامل شامل چک کردن همه قسمت ها ی پکیج وایلانت میشود . هنگامی که مدت زمان زیادی از آخرین سرویس و رسوب زدایی گذشته باشد . سرویس کامل تعمیر و نگهداری کامل را تضمین می کند و کارایی پکیج را بالا می برد .