021-66422988

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

سایت آموزش تعمیر پکیج دیواری

آموزش تعمیرات کولر گازی در تهران

پکیج دیواری از جمله پر استفاده ترین وسایل گرمایشی در خانه ها به شمار می روند . و در طی چندین سال اخیر در بین مردم بسیار پر استفاده و محبوب شده است . و به سرعت جای خود را در منازل باز کرده و امروزه بخصوص در بسیاری خانه های نوساز از این سیستم گرمایشی استفاده می شود . همچنین این دستگاه مانند دیگر دستگاه های الکترونیکی دچار مشکلاتی میشود که سایت آموزش تعمیر پکیج دیواری فرصت مناسبی برای افراد می باشد .

علت روشن نشدن پکیج چیست؟

ابتدا برای اینکه علت روشن نشدن پکیج را بررسی نمایید باید مطمئن شوید که به برق متصل است . در صورتی که پکیج شما به برق متصل باشد ولی روشن نشود ، پریز برق و دو شاخ را بررسی کنید . اگر بعد از بررسی این موارد متوجه این موضوع شدید که مشکل از این موارد نیست ، باید به سراغ سیم کشی داخلی بروید زیرا ممکن است قطع شده باشد و روشن نشدن پکیج شما به این دلیل باشد . همچنین خرابی شمعک ممکن است یکی دیگر از دلایل روشن نشدن پکیج دیواری باشد.  اگر متوجه این موضوع شدید که گاز باز است و تمامی قسمت‌های پکیج دیواری شما درست هستند ، مشکل از خرابی شمعک است و باید آن را تعمیر یا تعویض نمایید . زمانی که شعله در پکیج تشکیل نشود ، می تواند یکی از عوامل موثر برای روشن نشدن دستگاه به شمار رود.

بیشتر بخوانید :    سایت آموزش تعمیرات کولر گازی

علت تشکیل نشدن شعله :

علت تشکیل نشدن شعله میتواند به دلایل مختلفی نیز باشد .  وجود مشکل در جرقه زن ،  خرابی یون تشخیص شعله ،  انسداد روزنه جریان هوا به داخل دستگاه ، انسداد روزنه های خروجی گاز دستگاه ، مشکل در رگلاتور گاز ، کاهش یا نبود گاز دستگاه  از دلایل تشکیل نشدن شعله در پکیج های دیواری می باشند که باید مورد بررسی قرار بگیرد .

علت افزایش فشار بار در پکیج دیواری  :

علت افزایش بار در پکیج دیواری میتواتند به دلایل مختلفی نیز باشد . از عوامل مختلف وجود بار در پکیج  وجود هوا در مدار گرمایش پکیج دیواری ،  خرابی منبع انبساط پکیج ، خرابی شیر پرکن و کامل بسته نشدن آن ، خرابی پمپ و گرفتگی مدار ، کمبود باد در منبع انبساط و..موجب افزایش بار در پکیج میشوند . همچنین عواملی که می تواند باعث کاهش بار در پکیج شوند شامل : نشتی در مدارات پکیج ، سوارخ شدن مبدل های پکیج ، خرابی منبع انبساط ، خرابی شیر پرکن و عدم تشکیل شعله از موارد کاهش بار در پکیج هستند .

آموزش رایگان تعمیرات پکیج دیواری

علت نشت آب از پکیج دیواری چیست؟

یکی از مشکلات پکیج دیواری نشت آب از این دستگاه است. این حالت دلایل مختلفی دارد. یکی از دلایل نشتی آب٬ این است که شیلنگ‌های آب متصل به دستگاه یا شیر آلات اتصال در پکیج دچار شکستگی و یا این که خرابی باشند. دستگاه سختی گیر و یا اتصالات داخلی پکیج نیز در این امر دخیل هستند که باید مورد بررسی قرار گیرند. در صورت نیاز جایگزین واشرجدید و یا گاهی محکم کردن آن‌ها می‌تواند مشکل را برطرف کند . اگر نشت آب از یک نقطه کوچک باشد نیز می‌توانید از محلول نشتی گیر استفاده کنید .

بیشتر بخوانید :    آشنایی با بازار کریپتو

سر و صدای زیاد پکیج به دلیل چیست ؟

در اکثر موارد پکیج بعد از مدتی کار کردن شروع به سر و صدای بسیاری می‌ کند که موجب از بین بردن آسایش افراد در آن محیط می‌ گردد که باید تعمیر پکیج برای انجام شود . برای تعمیر و عیب یابی پکیج در این وضعیت باید قطعات آن را بررسی کنید ، به این علت که بعد از مدتی کار کردن قطعات بعضی از آنها ساییده می شود و سر و صدا از خود ایجاد می‌ کنند که برای تعمیر پکیج باید آن قطعات را تعویض کنید . یکی دیگر از موارد مهمی که در تعمیر و عیب یابی پکیج باید به آن توجه بسیاری شود، این می باشد که پکیج رسوب گرفته است و برای تعمیر پکیج در این حالت باید رسوب زدایی انجام شود .

آموزش تعمیرات پکیج در مرکز تهران

علائم خرابی پمپ پکیج :

اگر صدای غیر طبیعی از پمپ پکیج بشنوید می تواند به علت مشکل قفل هوا باشد. در صورتی که هوا داخل پمپ جمع شود از عملکرد صحیح پمپ جلوگیری می کند . صدای زیاد پمپ یکی دیگر از علائم خرابی روتور پمپ پکیج میباشد. که نشان می دهد پمپ به خوبی کار نمی کند و به تعمیرات نیاز دارد. هم چنین نصب نامناسب پکیج و خراب شدن فن، سوپاپ و پمپ و دلیل دیگر صدای بالای پمپ پکیج ایران رادیاتور محسوب می شوند .