021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش انواع ماشین ظرفشویی ال جی

اموزش تعمیر ظرفشویی

این روزها ماشین های ظرفشویی تبدیل به یکی از اولویت های خانواده هابرای انجام کارها به موقع و صرفه جویی در وقت انرژی افراد شده است . به خصوص ماشین ظرفشویی های ال جی علاوه بر کیفیت بالا و خوبی که دارند ، یکی از بهترین برندهای جهان هستند .

همانطور که میدانیم تمام وسایل برق بعد از مدتها استفاده دچار خرابی هایی میشوند و به دلیل استفاده روزانه ای که از این دستگاه میشود ، قطعات آن دچار فرسودگی و خرابی میشوند . ماشین های ظرفشویی در هر مدل و برندی که باشند با استفاده طولانی مدت دچار خرابی نیز میشود . تعمیرات ماشین ظرفشویی یکی از مهم ترین بخش ظرفشویی می باشد که باید به درستی انجام شود .

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی ال جی :

همانطور که میدانیم ماشین ظرفشویی امروزه به یکی از پر کاربرد ترین دستگاه ها تبدیل شده . استفاده بیش از حد از این دستگاه موجب خرابی آن میشود . این خرابی ها شامل کدر شدن ظروف در ظرفشویی ، وارد نشدن آب ، بوی بد ظرفشویی ، آبگیری نشدن ، نچرخیدن بازوهای آب‌ پاش ،  باقی‌ماندن آب ، خاموش شدن ناگهانی ، نمایش کد خطا در ظرفشویی ، کار نکردن کلیدهای ظرفشویی و…از خرابی های رایج این دستگاه می باشد که باید مشکل را بررسی کرده و آن را رفع نمود .

  بیشتر بخوانید  :       آموزش با انواع لپ تاپ ایسوس

علت بوی بد ماشین ظرفشویی ال جی :

ماندن غذاهای قدیمی و مرطوب باعث ایجاد هرگونه بوی بد در ماشین ظرفشویی میشود . ابتدا باید ماشین را بررسی کرده و به دنبال هرگونه بقای غذا در این دستگاه بگردید و صفحه ماشین ظرفشویی را تمیز نمایید . اگر ماشین ظرفشویی شما بوی شیمیایی میدهد ممکن است یک اشیا پلاستیکی یا ظرفرفشویی روی المنت افتاده و ذوب شده باشد . بنابر این بهتر که ماشین ظرفشویی خود را با دقت بررسی کرده و ظروف خود را تمیز کنید تا از بوهای ناخواسته جلوگیری شود .

نشت آب ازماشین ظرفشویی ال جی :

نشت آب هم یکی از مشکلات رایج ماشین لباسشویی ها می باشد که ابتدا باید بررسی کنید که شیلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی صنعتی دچار گرفتگی نشده باشد چون این مورد یکی از دلایل اصلی نشت آب می باشد سپس شلنگ را بررسی کنید و در صورت مشاهده پارگی آن را تعویض کنید . از دلایل دیگر بروز نشت آب میتوان به مسدود شدن پمپ تخلیه اشاره کرد .

آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی

باید محل قرار گیری پمپ را پیدا کرده و باید آن را تمیزکنید . همچنین نشت آب ممکن است به  دلیل ایراد در هریک از اتصالات زیرین دستگاه باشد که باید بررسی شود .

خالی نشدن آب ماشین ظرفشویی ال جی :

باید همیشه از نصب صحیح شیلنگ زباله اطمینان حاصل کنید . اگر ماشین ظرفشویی شما در یک جای زباله زیرسینک تخلیه می میشود ، ابتدا مطمئن شوید که اخرخالی سطل زباله جدا شده است . ابتدا مطمئن شوید که فیلتر پایه ماشین ظرفشویی تمیز و خالی از هرگونه انسداد بررسی کنید که شلنگ زباله دچار مشکلاتی نشود همچنین ممکن است باعث تخلیه نشدن فاضلاب از ماشین ظرفشویی شما شود .

چرا ماشین ظرفشویی ال جی ظروفها را خشک نمیکند ؟

بعد از اتمام عملکرد ماشین ظرفشویی ظروفها را کاملا تمیز و خشک شده به شما تحویل میدهد . اگر متوجه خیس بودن ظرفها شده اید به احتمال زیاد مشکلی در عملکرد خشک کردن ظرفها به وجود آمده است .

  بیشتر بخوانید  :        آموزش نظریه های اصلی بازار مالی

برای رفع عیب ابتدا به سراغ قطعه ترموستات بروید واین قطعه را چک نمایید . اگر نیاز به تعویض ترموستات بود حتما ترموستات را با قطعه جدیدی مانند خودش تعویض کنید . در صورت خراب نبود قطعه ترموستات به سراغ برد کنترلی بروید . با توجه به این که این قطعه بسیارمهم و گران است ، برای بررسی آن حتما باید تخصص کافی را داشته باشید .

روشن نشدن ماشین ظرفشویی ال جی :

روشن نشدن ماشین ظرفشویی یکی از نگران کننده ترین مشکلاتی است که برای افراد پیش می آید . برای برطرف کردن این مشکل ابتدا باید منبع تغذیه را بررسی کنید تا از اتصال برق و سالم بودن پریز اطمینان حاصل کنید . میتوانید با خاموش وروشن کردن ماشین ظرفشویی ان را امتحان کنید . 

آموزش تعمیرات لباسشویی ظرفشویی

بنابراین باید از چفت بودن درماشین ظرفشویی اطمینان کامل داشته باشید . اگر ماشین ظرفشویی به درستی کار نمیکند ، ممکن است موتور ماشین دچار مشکلاتی شده باشد . در صورت ایجاد این مشکل باید برای عیب یابی دستگاه ، موتور فن را با دست بچرخانید تا ببینید آیا باعث حرکت آن میشود یا خیر قبل از انجام این موارد با رفتن به صفحه اصلی برق را قطع کنید تا از برق گرفتگی جلوگیری شود .