021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین
آموزشگاه فنی حرفه ای مهیاد برزین

آموزش تعمیرات یخچال ساید بای ساید

اشتغالزایی کاراموزان

توجه توجه

این کلیپ تنها بخشی از صد ها کلیپ اشتغال ، درآمدزایی ، افتتاح مغازه و رضایت کاراموزان آموزشگاه مهیاد برزین میباشد. لطفا جهت مشاهده صدها کلیپ دیگر روی لینک زیر کلیک کنید.

با شش شعبه فعال

آموزش تعمیرات یخچال ساید بای ساید در تهران

021-66919908

آموزش تعمیرات یخچال ساید بای ساید در کرج 

026-36557643

آموزش تعمیرات یخچال ساید بای ساید در اسلامشهر

021-56699821

آموزش تعمیرات یخچال ساید بای ساید در بومهن

021-76485728

آموزش تعمیرات یخچال ساید بای ساید در پاکدشت

021-36032515

آموزش تعمیرات یخچال ساید بای ساید در ورامین

021-36432476

بهترین آموزشگاه تعمیرات ساید بای ساید

آموزش صفر تا صد تعمیرات یخچال ساید بای ساید

دوره آموزش تعمیرات یخچال  ساید بای ساید آموزشگاه فنی مهیاد برزین مورد تایید سازمان فنی حرفه ای کشوربرگزار می شود . شما علاقه مندان میتوانید با شرکت در این دوره کلیه ترفندها و نکات مهم ویژه بازار کار مربوط به نحوه عیب یابی و تعمیرات یخچال ساید بای ساید را فرا بگیرید . هنرجویان در اموزشگاه مهاد برزین صفر تا صد تعمیرات یخچال ساید بای ساید را به صورت کاملا عملی در کارگاه های مجهز و با تجهیزات به روز زیر نظر اساتید شناخته شده و فعال در بازار کار می اموزند .

امروزه با توجه به قیمت‌های بالای یخچال بسیاری از افراد با خراب شدن این وسیله برقی  تصمیم به تعمیرات آن می‌گیرند نه خرید . به همین علت آموزشگاه مهیاد برزین با برگزاری دوره های خود تعمیرکاران حرفه ای را روانه بازار کار این حرفه کرده است .

جهت مشاهده اشتغال ، درآمدزایی ، افتتاح مغازه ، رضایت کاراموزان و نحوه و کیفیت آموزشی روی لینک های زیر کلیک کنید.

افتتاح مغازه و اشتغال زایی کاراموزان دوره تعمیرات یخچال ساید بای ساید

این پست تنها یکی از صد ها کلیپ اشتغالزایی کاراموزان مهیاد برزین میباشد

شهریه : 2.600.000 تومان

مدت آموزش : 20 ساعت

ظرفیت : 8 نفر

آموزش 100% تضمینی

انواع برند های ایرانی و خارجی

نصب ، تعمیرات ، عیب یابی و راه اندازی

دوو ، ال جی ، پاکشوما ، جی پلاس ، اسنوا ، ایکس ویژن و .

در دوره تعمیرات یخچال فریزر ، آموزش چرخ گوشت ، آبمیوه گیری به صورت هدیه و کاملا رایگان به کاراموزان آموزش داده میشود

شعب آموزشگاه مهیاد برزین در کشور

تهران : 66919908-021

 کرج(فردیس): 36557643-026

اسلامشهر : 56699821-021

بومهن: 76485728-021

پاکدشت : 36032515-021

قرچک : 36432476-021

مشاوره و ثبت نام دوره های آموزشی مهیاد برزین

مشاوره آموزشگاه مهیاد برزین

 دوره آموزش تخصصی تعمیر یخچال ساید بای ساید در آموزشگاه مهیاد برزین که به صورت تئوری و عملی برگزار می ­شود .

یخچال ها از قطعات گوناگونی ساخته شده اند ، عیب یابی و تعمیرآن ها کارساده ای نیست و نیازمند افرادی متخصص در زمینه تعمیرات یخچال ساید بای ساید می باشد و استفاده از تعمیرکارانی که تخصص لازم در این موضوع ندارند امکان دارد موجب خسارت های جبران ناپذیری نیز بشود که هزینه های مارا چند برابر می کند . برای این منظور هدف برگزاری آموزشگاه مهیاد برزین از برگزاری آموزش این تعمیرات که تعمیرکاران فوق حرفه ای روانه بازار کار این حرفه کند البته اموزشگاه مهیادبرزین آموزش های متعددی نیز برگزار میکند

آموزش تعمیرات یخچال ساید بای ساید از صفر تا صد و در حوزه های ایرانی و خارجی و انواع یخچال ساید بای ساید میباشد . شرکت کننده ها میتوانند در این آموزشگاه ثبت نام کرده و با خیال راحت تمامی نکته ها و تعویض قطعات را به صورت کاملا عملی و کارگاهی یاد بگیرند و ارزشمند تر از هرچیزی این است که در هر صورتی سرفصل های آموزشی را یاد نگیرند آموزشگاه مهیاد برزین این تعهد را به کارآموزان خود میدهد که دوباره دوره برای شما برگزار میشود و پشتیبانی بسیار عالی برای هنرجویان عزیز امکان پذیر میباشد . و میتوانند تا زمان یادگیری در دوه های تعمیرات یخچال ساید بای ساید حضور داشته باشند .

آموزشگاه تعمیر یخچال  ساید بای ساید مهیادبرزین

یکی از مهمترین هدف‌ اموزشگاه مهیاد برزین تعمیرات لوازم خانگی برقی، آموزش حرفه‌ای دوره ها و علاقه‌مندان به این حوزه ها است. این آموزشگاه‌ها با ارائه برنامه‌های آموزشی زیاد وبر اساس نیازهای صنعت، به تمام افراد امکان این را می‌دهند تا مهارت‌های لازم برای تعمیر و نگهداری صحیح لوازم خانگی برقی را فرا بگیرند .

امروزه به دلیل افزایش یافتن قیمت های لوازم برقی افراد ترجیح می دهند تا بجای تعویض وسیله خود آنها را تعمیر کنند افزایش قیمت ها باعث شده تا نیاز به تعمیر کار در این حرفه بیشتر شود و بازار کار تعمیرات لوازم برقی پر رونق باشد . آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی به منظور بهبود کیفیت بهتر از جمله آموزش بهتر و نیز تعمیرات تکراری که هر وسیله بعداز یکبار تعمیرات دورباره خراب شود و نیاز به تعمیرات داشته باشد تاسیس شده است . که هرکسی بعداز اینکه وسیله خود را به تعمیرکاران مهیاد برزین بسپارد تعمیر اساسی شده و نیلزی به تعمیر دوباره ندارد .

اموزشگاه تعمیر یخچال ساید بای ساید برقی نقش مهمی در جامعه امروزی دارند . با پیشرفت و استفاده گسترده مردم در منازل از لوازم خانگی برقی نیاز به تعمیر آنها نیز زیاد است . این رشته مطمئنا یکی از بهترین شاخه های فنی می باشد و بدلیل تخصصی بودن آن دارای بازار کار خوبی است. اگر منزل خود و دیگران را نگاه بیندازیم حداقل در انجا یک وسیله گازی یافت میشود. ما از وسیله های گازی در طول سال استفاده میکنیم و انها نیاز به تعمیرات و سرویس دهی پیدا میکنند.هیچ محدودیت درآمدی برای کاردر این شاخه جود ندارد و با مشاوره که در این آموزشگاه می بینید به شما کمک می کنیم یک شغل پردرآمد را شروع کنید .  اموزشگاه مهیاد برزین با بهره گیری از تکنسین های متخصص کاراموزان زیادی را وارد بازار کار کرده است . آموزشگاه تعمیر یخچال ساید بای ساید با فراهم اوردن کارگاه های مجهز با تجهیزات به روز و اساتید با تجربه در بازار کار طرفداران زیادی پیدا کرده است و به یک اموزشگاه محبوب تبدیل شده است . تیم تعمیرات یخچال ساید بای ساید ، از تعدادی تکنسین حرفه ای و مجرب تشکیل شده است که در زمینه تعمیر یخچال های ساید بای ساید از تخصص بالایی برخوردارند .

بهترین آموزش تعمیر یخچال ساید بای ساید

به دلیل نیاز بالای مردم به تعمیرکار شغل تعمیرات یخچال هم شغلی پر درامد در بازار کار است . به دلیل تقاضای بسیاری از مردم برای شرکت در دوره های اموزشی اموزشگاه مهیاد برزین با فراهم کردن کارگاه های مجهز و اساتید با تجربه کاراموزان زیادی را به خود جذب کرده است . در اموزشگاه مهیاد برزین اموزش ها به صورت کاملا عملی در کارگاه های مجهز برگزار میشود وکاراموزان میتوانند بعد از اتمام دوره به سرعت به عنوان یک تکنسین متخصص وارد بازار کار شوند .

امروزه یخچال ها محدود به یک یا دو برند خاص نیستند و برند‌های ایرانی هم مانند ساید بای ساید ، به دلیل کیفیت بالایی و قیمت مناسبی که دارند صرفداران زیادی پیدا کرده اند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *