021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش صفر تا صد تعمیر پکیج دیواری مامازند

اموزش تعمیرات پکیج

آموزش صفر تا صد تعمیرات پکیج در مامازند به صورت کاملا عملی اموزش داده میشود . اموزشگاه مهیاد برزین مامازند تاسیس شده است تا  تعمیرات پکیج در کارگاه های مجهز و با تجهیزات مدرن و با اساتید با تجربه برای علاقه مندان فراهم کرده است .

شرکت در کلاسهای تعمیرات پکیج در آموزشگاه مهیاد برزین احتیاجی نیست مدرک خاصی داشته باشید . حتی آشنایی اولیه با کارهای فنی و حرفه ای نیز نیاز نیست زیرا تمام آموزش های دوره نصب و تعمیرات پکیج از صفر تا صد و از پایه شروع می شوند و تمام افرادی که فقط علاقه مند به شروع به کار در این زمینه هستند می توانند این آموزش ها را فرا گرفته و با کمک اساتید شروع به کار کنند . این آموزش ها به صورت عملی و به زبان ساده است و در پایان دوره پشتیبانی محدود دریافت میکنید . اگر مشکلی یا سوالی بعد ازاتمام دوره برایتان پیش امد میتوانید به صورت تلفنی و حضوری از اساتید اموزشگاه کمک بگیرید .

همچنین در دوره نصب و تعمیرات پکیج مامازند با نکات مهم که در هنگام به مشکل خوردن پکیچ بررسی می شوند ؛ اعم از تست کلیه قطعات هم از نظر الکتریکی و مکانیکی کاملا بصورت عملی آشنا می شوید و همچنین نحوه شبیه سازی ، تعویض قطعات ، نکات مهم در تغییر فصل و … آموزش داده می شود به طوری که بعد از اتمام این دوره می توانید به راحتی وارد بازار کار شوید .

هدف اصلی از برگزاری این کلاسها تسلط بر روی پکیج آشنایی هرچه بیشتر کارآموزان با پکیج شوفاژ گازی و پرورش تکنسین های حرفه ایی برای ورود به بازارکار می باشد . آموزش پکیج دیواری به صورت تئوری وعملی در کارگاه مجهز به دستگاه پکیج شوفاژ گازی با تجهیزات کامل انواع برندهای مطرح موجود در بازار بسیار کارآمد خواهد بود .

افرادی که در شهرستان هستند و قصد دارند که در اموزشگاه مهیاد برزین در پاکدشت دوره های اموزشی  پکیج دیواری خود را بگذراند و با امکانات و تجهیزات کامل و هزینه بسیار کم و با هماهنگی اموزشگاه مهیاد برزین خوابگاه معرفی میگردد این آپشن به کاراموزان شهرستان اعطا میگردد .

با وجود آن‌که بسیاری از افراد به خرید پکیج شوفاژ دیواری گازسوز روی‌ آورده‌اند ؛ اما کماکان انتخاب مناسب‌ترین انواع پکیج ، یک چالش بزرگ محسوب می‌شود ؛ زیرا نه‌تنها مدل‌های متفاوتی دارند و در برندهای مختلفی تولید می‌شوند ، بلکه توان مصرفی آن‌ها نیز متفاوت است . امروزه پکیج دیواری جزء تجهیزات ضروری برای یک ساختمان محسوب می شود و به دلیل کاربرد آن در تمام فصل های سال ، نصب و تعمیر پکیج بازارکار فوق العاده ای دارد و نصاب و تعمیرکاران پکیج در تمام فصول سال در این زمینه درآمد کسب می کنند .

بهترین اموزشگاه تعمیرات پکیج

کلاسهای تعمیر ، نصب و راه اندازی پکیج شوفاژ گازی از جمله دوره های ویژه بازار کار  آموزشگاه مهیاد برزین است . دوره آموزش تعمیرات پکیج به صورت کاملا عملی در کارگاه های مجهز آموزشگاه برگزار می شود و کاراموزان مراحل نصب و تعمیرات و عیب یابی را بر روی پکیج بصورت کاملا عملی انجام میدهند .

گسترش استفاده از پکیج ها نیاز به تعمیرات آنها را در جامعه پیدا میکنند . به همین دلیل تعمیرات انواع پکیج ، از جمله مشاغل پر طرفدار و پر درآمد در بین تعمیرکاران است . آموزشگاه مهیاد برزین برای یادگیری هر چه سریع تر کار اموزان و صرفه جویی در وقت انها دوره آموزش تعمیرات پکیج را به دو بخش تعمیرات برد و تعمیرات مکانیک تقسیم کرده است . که هردو این تعمیرات و تست تمامی قطعات پکیج و عیب یابی انواع پکیج در آموزشگاه مهیاد برزین آموزش داده میشود و این اموزشها زیر نظر اساتید کاربلد و مجرب مجموعه مهیاد در مامازند را به کارآموزان یاد میدهد .

برای این که بتوانید در شغل تعمیرات پکیج موفق بشوید و به تکنسین مجرب و حرفه ای تبدیل شوید باید تمامی دانش برای پیدا کردن عیب ، نصب و تعمیر و تعویض قطعات پکیج را با دقت و تلاش بسیار یاد بگیرید . یک تعمیر کار حرفه ایی  پکیج باید توانایی تعمیر برد پکیج و دیگر قطعات آن را داشته باشد و توانایی حل مشکلاتی مثل افت فشار پکیج ، معیوب شدن مخزن انبساط ، روشن نشدن شعله پکیج ، سرد و گرم شدن آب پکیج ، کار نکردن پمپ ، زرد شدن شعله پکیج و بسیاری از مشکلات دیگر را حل نماید.یکی از پردرآمدترین حرفه های است که میتوان به آن اشاره کرد .

با یادگیری و آموزش پکیج دیواری به جرات میتوان گفت کار و درآمد خود را در تمام سال تضمین کرده اید . امروزه در هر خانه ای پکیج نقش اساسی و اصلی را درگرم کردن خانه و آب مصرفی را اجرا میکند و به همین دلیل این رشته متقاضیان زیادی دارد و به همین دلیل اموزشگاه مهیاد برزین این رشته را برای علاقه مندان فعال کرده است .

آموزش تعمیر پکیج دیواری

شهرستان مامازند در جنوب شرقی استان تهران قرار دارد که جمعیت این شهر سیصد و پنجاهزار نفری که در خود جای داده است و قطعا این جمعیت سال به سال افزایش میابد که باتوجه به میانگین سازمان جهانی این رشد جمعیت شهرستان مامازند را 3.8 درصد از سال قبل افزایش داشته که قطعا این افزایش باعث میشود که ساختمان ها و مسکن نیز افزایش یابد زیرا این شهرستان هم ازنظر آب و هوا بسیار خوب میباشد و به دوراز دود و ازدحاد جمعیت قرار دارد از این رو اکثر مردم تهران و شهرهای دیگر برای اینکه بدوراز دود شلوغی باشند در این شهرستان با احداث باغ و ویلا در این شهر به خوش گذرانی و آب و هوا عوض کردن پرداختند که این امر به خوشگلی و تمیز بودن محیط این شهر می افزاید پس هر خانه ای نیاز به پکیج دیواری دارد ازاین رو تعمیرات و نصب پکیج دیواری بازار کار خوبی در این شهر دارد . واگر کسی در این حرفه با گذراندن اموزش در آموزشگاه مامازند یک تعمیرکار خوب و حرفه ای در این زمینه باشد .