021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش نصب دوربین مدار بسته فنی حرفه ای

آموزش تعمیر دوربین مدار بسته

آموزش نصب دوربین مدار بسته فنی حرفه ای ، آیا مهیاد برزین مدرک معتبری در پایان دوره به کاراموزان ارائه میدهد؟در زمان پایان دوره به کارموزان مدرک داخلی ( تاییدیه معتبر فنی حرفه ای) و بین المللی mpt(صادره از اتریش) ارائه خواهد شد.همچنین جهت اخذ مدرک فنی حرفه ای به سازمان مربوطه جهت شرکت در آزمون مربوطه معرفی خواهند شد.

آیا دوره آموزش نصب و تعمیرات DVR و NVR دوربین مداربسته عملی است ؟

لازم به ذکر است که برخی از مراحل و بخش‌های دوره آموزش نصب و تعمیرات DVR و NVR دوربین مداربسته، به شکل عملی و برخی دیگر به شکل تئوری آموزش داده میشود.

در این دوره آموزشی با وجود تلفیقی از بخش‌های عملی کارگاهی و تئوری، مباحث به‌خوبی در ذهن میماند و از جهت  یادگیری دقیق و با کیفیت، هیچ نگرانی نخواهید داشت.

در این دوره همه‌چیز در جهت  یادگیری با کیفیت و آسان‌تر شماست و در هر مرحله که لازم باشد، ابزار آلات در محیط کارگاهی جهت یادگیری شما عزیزان در دسترس است .

عموما در این محل‌ها دوربین مداربسته را نصب می‌کنند :

  • درب‌های ورودی، خروجی و اضطراری، پنجره‌‌های رو به خیابان

فضاهای داخلی (در خانه: آشپزخانه، پذیرایی و اتاق‌ها. در مجتمع مسکونی: لابی، ورودی اصلی، پارکینگ‌ها، اتاق حراست.  در دفاتر اداری: اتاق‌های انتظار، لابی، اتاق کارکنان. در محیط‌های صنعتی: سالن‌های تولید، انبارها، اتاق‌ها)

  • اتاق تاسیسات، برق، موتورخانه، آتش نشانی
  • راه‌پله‌‌ها و راهروهای خروج اضطراری

با توجه به ازدیاد سرقت در سال گذشته، استفاده از سیستم دوربین های مداربسته افزایش زیادی داشته است. افراد در جهت تامین امنیت و حفاظت از خانه ها و مغازه ها وهمچنین پارکینگ هایشان به دوربین های مداربسته نیاز دارند. هزینه خرید دوربین های مداربسته با توجه به کارکرد و فعالیت شبانه روزی آنها معقول است. با این وجود در صورت بروز اختلال و خرابی ، هزینه تعمیرات آنها بصرفه تر از  تعویضشان خواهد شد.

اموزش صفر تا صد نصب دوربین مدار بسته

همانطور که گفتیم در این حرفه رقابت شدیدی وجود دارد. بنابراین داشتن مهارت و علم کافی در این حرفه بسیار مهم است. ما در آموزشگاه فنی و حرفه ای مهیاد برزین، برای جلوگیری یادگیری تضمینی و باکیفیت کارآموزان از اساتید باتجربه و فعال در این حرفه دعوت به همکاری کرده ایم. در این دوره شما پس از اتمام  کلاس ها مدرک بین المللی و معتبر کسب  خواهید کرد و مستقیما وارد بازار کار خواهید شد.

راه های بسیاری برای شروع فعالیتتان وجود دارد. از مهم ترین آنها اجاره یا خرید مغازه ای جهت ایجاد موقعیت شغلی تعمیرکاری است. اما اگر بودجه کافی نداشتید می‌توانید رزومه خود را به نمایندگی ها ارسال کرده و به استخدام در شرکت های خصوصی دارآمده و از بیمه و مزایای استخدام بهره‌ مند شوید.این روزها  حضور در اینترنت و فضای مجازی تاثیر بسزایی در رونق کسب و کار دارند. با کمی سرچ  و تحقیق مشتریان می‌توانند تعمیرکار مورد نظرشان را پیدا  کنند و یا نزدیک ترین مرکز خدمات رسانی را انتخاب نمایند. 

بدین جهت شما با ثبت نام در این سایت ها  و شرکت های انلاین خدمات رسانی میتوانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنی و سفارش کار بگیرید .

لازم به ذکر است  که آموزش نصب انواع دوربین های مدار بسته آنالوگ، آی پی و دیجیتال، نحوه تنظیمات آنها در دوره های آموزشی آموزش داده میشود. مطمين باشید که اساتید دوره ، کلیه نکات لازم برای نصب دوربین مدار بسته را به شما آموزش خواهند داد.

یکی از فاکتورهای مهمی که قبل از انتخاب آموزشگاه باید مورد توجه قرار دهید روش پشتیبانی پس از اتمام دوره میباشد. بسیاری از آموزشگاه ها بعد از اتمام دوره هیچ گونه پشتیبانی به کارآموزان ارائه نمیدهند و برخی برای پشتیبانی مبالغی را از کاراموز میگیرند.

از دیگر موارد مورد توجه میتوان به قیمت مناسب دوره آموزشی، موقعیت مکانی آموزشگاه، زمان بندی کلاس ها و اعتبار مدرک ارائه شده اشاره کرد.

اموزش تعمیر دوربین مدار بسته

اگر علاقمند به ثبت نام در کلاس های آموزشی نصب دوربین های مداربسته زیر نظر فنی و حرفه ای بودید، شاید اولین عاملی که توجه شما را به خود جلب کند قیمت شهریه دوره مورد نظرتان باشد؛ اما قبل از ثبت نام در کلاس های آموزشی باید بدانید که عوامل مهم تری هستند که در زمان انتخاب آموزشگاه باید به آن ها توجه کرد. بدین جهت میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

1)تفاده از دوربین های واقعی

2)استفاده از تجهیزات مدرن

3)امکان استفاده مستقیم کاراموزان از تجهیزات موجود در آموزشگاه در طول دوره

4)داشتن اساتید متبحر

5) داشتن مجوز آموزشگاه مذکور از طرف سازمان فنی و حرفه ای کشور

بیشتر بخوانید :     نصب دوربین های مدار بسته

لازم به ذکر است  با اینکه ممکن است برخی از آموزشگاه ها هزینه ی کمتری را به عنوان شهریه کلاس های نصب دوربین دریافت کنند، اما دو فاکتور نامعتبر بودن مدرک و یا نا کارآمدی آموزش می تواند به معنای هدر دادن هزینه صرف شده برای شما  کار اموزان تمام شود. این درحالی است که با ثبت نام در کلاس های  آموزشگاه های مجاز فنی و حرفه ای در پایان دوره ، مدرک رسمی نصب دوربین مدار بسته را دریافت خواهید کرد.