021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش صفر تا صد نصب دوربین مدار بسته

آموزشگاه نصب دوربین مدار بسته

دوره‌ ی آموزش صفر تا صد نصب دوربین مداربسته به دو صورت خصوصی، نیمه خصوصی برگزار می‌شود. این دوره‌ها به صورت تئوری و عملی برگزار میشود و کاراموزان این دوره‌ها را برای فعالیت در بازار کار و و درامد زایی انتخاب میکنند .

آیا شرکت در این دوره مستلزم پیش‌نیازهای علمی خاصی است ؟

همانطور که بارها گفته شده، سهولت در یادگیری و کیفیت  در آموزش ، یکی از ویژگی‌های مهم در دوره‌های آموزشی آموزشگاه مهیاد برزین میباشد .

کاراموزان و علاقمندان به شرکت در این دوره‌ ها از جمله دوره آموزش نصب و تعمیرات DVR و NVR دوربین مداربسته، از بابت کیفیت تدریس، آسوده‌خاطر خواهند بود. بدین جهت برای شرکت در دوره ی صفر تا صد آموزش نصب  دوربین های مداربسته و تعمیرات DVR و NVR دوربین مداربسته نیز کافیست تا با برخی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین سرفصل ها و مباحث آشنایی داشته باشید.

برای کسب اطلاعات دقیق تر  در باره ی این دوره، می‌توانید به طور مستقیم با واحد مشاوره های مجرب مهیاد برزین در ارتباط باشید.

چند مورد از نیازها که در نصب دوربین های مداربسته باید مورد توجه قرار گیرند .

بیشتر بخوانید :     آشنایی با شغل دوربین مدار بسته

 کاراموزان باید مشخص کنند در چه جهات و نقاط نیاز به نظارت دارند و در هر نقطه به چه میزان کیفیت و وضوح تصویری نیاز دارند .

استفاده از دوربین‌هایی که به صورت 360 درجه تمام نقاط را مورد بررسی قرار می‌دهند هم گران میباشد و هم غیرضروری است. بنابراین سعی کنید نقاط حساس‌تر را بیابید و پس از آن زاویه دید دوربین را در تمام جهت هایی که برای نصب دوربین مداربسته مشخص کرده‌‌اید را زیر نظر بگیرید تا مطمئن بشوید دوربین در آن جهت بهترین تصویر را به شما می‌دهد و چیزی مانع ضبط نخواهد شد.

زاویه مناسب برای نصب کردن دوربین مداربسته 90 درجه میباشد. یعنی در کنج مربعی فضا بهترین زاویه را دارد و می‌تواند بیشترین فضا را پوشش بدهد .

آموزش نصب دوربین مدار بسته

یکی از ویژگی های مهمی که یک آموزشگاه برای برگزاری دوره های دوربین مدار بسته می بایست داشته باشد داشتن جمعی از اساتید متخصص و با تجربه است. در صورتی که اساتید دوره از تخصص کافی بهره مند نباشند و آموزش ها به درست انجام نشود تمام هزینه و زمان شما هدر میرود.

بنابراین قبل از ثبت نام به این موضوع توجه کنید و تحقیق کنید که اساتید دوره از سابقه و تخصص کافی بهره مند باشند.

آموزش تضمینی و امکان بازآموزیی رایگان

به این موضوع توجه داشته باشید که آموزشگاه مهیاد برزین دوره آموزشی دوربین مدار بسته را به صورت تضمینی برگزار میکند. و در صورتی که شما بخشی از مباحث آموزشی را طی دوره یاد نگرفتید میتوانید به صورت رایگان بار دیگر کلاس همان مبحث را شرکت کنید .

چگونه می توان یک نصاب دوربین مداربسته ماهر و حرفه ای شد ؟

برای آنکه یک نصاب دوربین مدار بسته ماهر بشوید باید یکی از سه فعالیت زیر را انجام دهید .

اولین فعالیت  شاگردی کردن در مغازه های تخصصی نصب دوربین مدار بسته است که این روش یادگیری طولانی مدتی نیاز دارد و برای کارورزانی که قصد دارند سریع وارد بازار کار دوربین مدار بسته شوند را حل خوبی نیست.

دومین روش درس خواندن در هنرستانهای کاردانش در رشته برق ساختمان به مدت 3 سال در دوره متوسطه دوم است و یا تحصیل در دانشگاههای معتبر در رشته مهندسی برق که 4 سال طول میکشد میباشد.

سومین روش ثبت نام در کلاس های صفر تا صد آموزش نصب دوربین های مداربسته فنی و حرفه ای میباشد ( که یکی از مراکزی که به صورت تخصصی در رشته ی آموزش نصب دوربین های مداربسته آماده ی آموزش به علاقمندان محترم میباشد مهیادبرزین است)

که لازم به ذکر است کار آموزان می توانند پس از اتمام این دوره ی آموزشی در یکی از موارد زیر مشغول به کار شوند .

اموزش تعمیر دوربین مدار بسته

به عنوان شغل نصاب دوربین های مداربسته در راهنمائی و رانندگی به نصب ،تعمیر و سرویس و نگهداری دوربین های کنترل ترافیک و کنترل جرایم رانندگی به کار بپردازند.

به عنوان نصاب ، سرویس و نگهداری دوربین های مداربسته در مراکز نظامی و انتظامی (سپاه، ارتش، نیروی انتظامی) به کار بپردازند.

به عنوان نصاب ، سرویس و نگهداری دوربین های مداربسته در ادارات ،کارخانجات و شرکتها به کار بپردازند .

به عنوان نصاب، سرویس و نگهداری دوربین های مداربسته در مراکز بهداشتی و بیمارستانها به کار بپردازند.

به عنوان نصاب ، سرویس و نگهداری دوربین های مداربسته در شرکت مترو به کار بپردازند.

بیشتر بخوانید :     آموزش عیب یابی دوربین مدار بسته

به عنوان نصاب، سرویس و نگهداری دوربین های مداربسته در دانشگاههای بزرگ و مراکز آموزشی به کار بپردازند .

به عنوان نصاب و سرویس و نگهداری دوربین های مداربسته فروشگاهها زنجیره ای مواد غذائی و و پوشاک به کار بپردازند.

به عنوان نصاب سیار دوربین های مداربسته به نصاب دوربین مداربسته در مغازهها ،منازل، پارکینگها و…. به کار بپردازند

با مراجعه کردن به اتحادیه گواهینامه ی مهارت فنی حرفه ای دریافت کرده و جواز کار اخذ کنند و اقدام به تاسیس مغازه تعمیر ، نصب ، سرویس و نگهداری کنند .