021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

اموزش نحوه معامله در بازار فارکس

اموزشگاه بازار مالی فارکس در تهران

فارکس بزرگ‌ترین بازار مالی دنیا است و شما با هر سبک زندگی و شرایط مالی می‌توانید در این بازارها سود کسب کنید . اولین و مهم ترین قدم برای شروع در بازار پرنوسان و پرسودی مثل فارکس است . برای تبدیل شدن به یک معامله گر موفق در فارکس داشتن درک کامل از بازارو عوامل موثر بر قیمت ارز و ابزارها و استراتژی های موجود ضروری است .

خرید و فروش در فارکس :

فارکس به بازار جفت ارزها مشهور است، محلی برای تبادل ارزهای کشورهای مختلف ‌دنیا با یکدیگر است . ارزه ها به‌صورت جفتی و در کنار هم معامله می‌شوند مثلاً یورو در برابر دلار آمریکا که با نماد یو اس دی یا یو دی آرشناخته می‌شود و یا پوند انگلیس در برابر دلار آمریکا که نماد آن یو اس دی یا جی بی پیاست . اگربعد از خرید شما ارزش ارز یورو در برابر دلار بیشتر شده و قیمت افزایش پیدا کند، شما سود می‌کنید . اگر بعد از خرید شما ارزش ارز یورو در برابر دلار کمتر شده و قیمت کاهش پیدا کند  شما ضرر می‌کنید .

در بازار فارکس چه چیزهایی مورد معامله قرار میگیرد ؟

بازاری برای معاملات روی جفت ارزها است و در آن فقط جفت ارزها معامله می‌شوند اما برای معامله بر روی سایر نمادهای معاملاتی با توجه به پوشش دهی بروکر خود می‌توانید نمادهایی مانند سهام ، انرژی ، فلزها ، ارزهای دیجیتال خریدوفروش کنید .

  بیشتر بخوانید :     تعمیرات گوشی گلکسی a 70

چگونه در فارکس به ضرر میرسیم ؟

 اگر قیمت برعکس جهتی که شما پیش‌بینی کردید حرکت کرد سفارش شما به‌صورت خودکار در عدد ثابت که برای استاپ لاس مشخص کردید بسته شود. از این طریق از ضرر بیش‌ازحد جلوگیری می‌شود .

چگونه دربازار فارکس به سود میرسیم ؟

 اگر قیمت در جهتی که شما پیش‌بینی کردید حرکت کردسفارش شما به‌صورت در عدد مشخصی که برای استاپ لاس در نظر داشتید بسته شد به این طریق به سود میرسید .

آموزشگاه مهیاد برزین

حد سود در فارکس چه میباشد ؟

فارکس نوعی سفارش اتوماتیک است که با رسیدن قیمت به عدد خاصی که شما تعیین می‌کنید معامله شمارا می‌بندد . اگر برای معامله خود حد سودی مشخص نکنید امکان دارد بعد از یک جهش صعودی قیمت وارد یک‌روند نزولی شود . در این حالت شما نه‌تنها سودی نمی‌کنید بلکه وارد ضرر هم می‌شوید .

آموزش نحوه معامله کردن در فارکس چگونه است ؟

 بخریدو یک معامله باز کنیدبرای اینکار ابتدا نماد مورد نظر را انتخاب کرده وبا زدن شورت کات پنجره سفارش بازمیشود . قبل از خرید باید ولوم معاملات خودرا مشخص کنید و خرید خودرا ثبت کنید .

در فارکس چگونه ترید کنیم ؟

برای ترید کردن در فارکس ابتدا با آموزش مناسب و نحوه تحلیلگری را آموزش ببینید و با تحلیل بجا، آینده قیمت را تا حد زیادی پیش‌بینی کنیدو سپس می‌توانید با اردر گذاری وخریدوفروش در فارکس را انجام دهید .

در معاملات فارکس چگ لیست چه نقشی دارد ؟

معاملات فارکس  مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها و رویه‌هایی است که معامله‌گر از آن استفاده می‌کند تا  مطمعن شود که همه عوامل لازم را قبل از انجام معامله در نظر گرفته است . چک‌لیست معاملات فارکس می‌تواند به معامله‌گران کمک کند تا از تصمیمات معاملاتی یهویی یا احساسی اجتناب کنند و عملکرد کلی معاملات خود را بهبود بخشند . قبل از انجام معامله یک معامله‌گر باید بازار را تجزیه‌وتحلیل کند تا روند کلی سطوح حمایت و مقاومت و عوامل  اساسی مربوط را تعیین کند . معامله‌گر باید تحمل ریسک خود را تعیین کند و برای مدیریت ریسک دستورات حد ضرر و سود داشته باشد . یک معامله‌گر باید یک برنامه معاملاتی واضح داشته باشد که نقطه های ورود و خروج و حجم معامله و جزئیات مهم آن را مشخص کند .

آموزش صفر تا صد بازار مالی فارکس

معامله گر باید اطمینان حاصل کند که به یک پلت فرم معاملاتی قابل‌اعتماد دسترسی دارد که  اخبار و بقیه اطلاعات مربوط را در زمان واقعی ارائه می‌دهد . معامله‌گر قبل از انجام معامله وضعیت عاطفی خود را بررسی کند و در مواقعی که احساس استرس دارد از معامله دوری کند.معامله‌گر باید از رویدادهای خبری که ممکن است بر بازار تأثیر بگذارد آگاه باشد و برنامه معاملاتی خود را بر اساس آن نظم دهد.معامله‌گر باید معاملات خود را ازجمله نقطه های ورود و خروج سود و زیان و سایر جزئیات مربوطه را پیگیری کند تا روند معاملاتی خود را بررسی کند و زمینه‌های بهبود آن را شناسایی کند . با استفاده از چک‌لیست معاملات فارکس معامله‌گران می‌توانند احتمال اشتباهات پرهزینه را کم  کنند و شانس موفقیت خود را در بازار فارکس بیشتر کنند .