021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

تعمیرات گوشی گلکسی a 70

اموزش تعمیرات موبایل در تهران

بسیاری از کاربران این گوشی از هنگ کردن آن هنکام بازی شکایت دارند.اجرای مداوم بازی ها به دلیل فشار زیاد به سی پی یودرجه حرارت گوشی را افزایش می دهد و موجب هنگ کردن آن می شود . بهتر است پس از چند دقیقه بازی ، کمی به گوشی خود استراحت دهید .

تعمیر برد گلکسی a 70

برد قطعه ای بسیار مهم و کلیدی در گوشی های هوشمند است و از قطعات اصلی موبایل شامل ال سی دی، سیم آنتن، سوکت شارژ، دوربین و.. … روی آن تعبیه شده است. از این رو تعمیر برد A70 سامسونگ اهمیت بالایی دارد و باید در شرایط تخصصی و با استفاده از ابزار ویژه انجام شودA70 ، برای ترمیم برد اول مقاومت ان  را بررسی کرده و در صورت نیاز ، آن را تعویض می نمایندسپس خازن های خراب یا بادکرده تعویض می شوند تا مدار تغذیه درست کار کند . سیم پیچ ، دیود و ترانزیستور هم گاهی آسیب دیده اند و نیاز به تعویض دارند . با ترمیم برد، مشکلاتی مثل خاموش شدن گوشی، روشن نشدن و البته اگر برد سوخته باشد قابل ترمیم نیست و حتما باید آن را با یک قطعه جدید جایگزین شود .

  بیشتر بخوانید :     نحوه تعویض باتری گوشی آیفون 8

مشکل افت آنتن گوشی a 70 :

اگر شما به تازگی با مشکل افت آنتن مواجه شده اید ، ممکن است به دلیل قرار گیری در مکان هایی که از پوشش آنتن برخوردار نمی باشند ، باشد. در این صورت جای خود را تغییر دهید و در نقطه بهتری بایستید. اما اگر مشکل از آنتن منطقه نباشد، میتوان این احتمال را در نظر گرفت که گوشی شما، با مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری روبرو شده است.

مشکل داغ شدن گوشی سامسونگ a 70 :

مشکلات باتری، هنگ کردن، پر شدن حافظه و ویروسی شدن ، در کنار خرابی قطعاتی همچون برد ،  سامسونگ ، اول آن را ریستارت کنیدبد نیست با یک آنتی ویروس ، گوشی را اسکن کنید تا مطمئن شوید که برنامه معیوب یا ویروسی در آن نیست . بهتر است سیستم عامل و برنامه ها را به آخرین نسخه ، بروز رسانی کنید . گاهی تعداد زیاد برنامه ها و فایل های بدون استفاده باعث داغ شدن بیش از حد گوشی می شود که پیشنهاد می کنیم برنامه ها و اطلاعات اضافی را پاک کنیدحتی استفاده از قاب های بی کیفیت هم می تواند موجب داغ شدن گوشی شود .

آموزش تعمیرات موبایل

عمل نکردن فست شارژ در گوشی a 70 :

سامسونگ ، با مشکل رایج دیگری هم در این مدل مواجه می شوند و آن ، کار نکردن فست شارژ است . به این ترتیب که شارژ سریع به درستی کار نمی کند و زمان به شارژ کامل رسیدن باتری موبایل ، بیشتر از حد عادی شده است . این مشکل می تواند دلایل زیادی داشته باشد که از مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری سر چشمه می گیردممکن است شارژ سریع غیر فعال شده باشد که در این صورت ، باید آن را از طریق تنظیمات ، فعال کنید . در صورت خرابی کابل شارژ ، نیاز به تعویض آن با یک کابل جدید است ؛ دقت کنید که کابل جدید حتما از نوع فست شارژ باشد . خرابی خود شارژر و سوکت شارژ هم عوامل دیگری هستند که موجب بروز اختلال در عملکرد شارژ سریع گوشی سامسونگ میشود .

  بیشتر بخوانید :     عیب یابی جارو برقی پاکشوما

روش های حل مشکل شارژ نشدن گوشی سامسونگ A70 :

  • نشانه های آسیب دیدگی سخت افزاری گوشی را بررسی کنید .
  • با استفاده از شارژر اصلی گوشی را شارژ کنید .
  • مطمئن شوید شارژر فعلی شما هیچ مشکلی دارد .
  • نشانه های آب خوردگی گوشی را بررسی کنید .
  • بازگردانی گوشی به تنظیمات کارخانه
اموزشگاه تعمیرات موبایل

تعمیر سوکت شارژ موبایل سامسونگ a70

  • گاهی فقط لازم است سوکت شارژ تمیز شود
  • در مرحله بعد کابل‌های کانکتور USB نیز اصلاح می‌شود تا سوکت شارژ کاملاً تعمیر شود . 
  • اگر سوکت شارژ سامسونگ A70 قابل تعمیر نباشد باید تعویض شود.برای تعویض این قطعه لازم است که گوشی باز شود و با استفاده از ابزارهای خاص مراحل برداشتن و نصب سوکت جدید انجام شود . استفاده از شارژر استاندارد برای جلوگیری از خرابی سوکت مؤثر است .